Anasayfa | Türkçe | Uğur Mumcu "Özel Harp Dairesi" tarafından öldürüldü!

Uğur Mumcu "Özel Harp Dairesi" tarafından öldürüldü!

Yazı boyutu Decrease font Enlarge font
image Öldür ve sahip çık mantığı, tüm kirli yapılanmaların ortak bir özelliğidir! (Nasname)

Uğur Mumcu’nun aracına bombayı yerleştiren kişidir...Ergenekon Terör Örgütü’ne ait belgelerin önemli bir kısmı bu kişi tarafından saklanmaktadır. Musa Anter olayında adı geçen “Hogır” kod adlı Cemil Işık’ı PKK’nin de yardımıyla Almanya’ya vaatlerle götüren ve Almanya'da öldüren-susturan da bu kişidir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------xxx--------------------

 

 

Uğur Mumcu'nun öldürülmesi de diğer faili devlet olan cinayetler gibi, bilinçli olarak bir muammaya çevrildi. Oysa, Mumcu öldürülmeden önce Ortadoğu'nun güçlü bir istihbarat örgütünde çalışan “Janin” adlı bir bayan tarafın  ve kimler tarafından öldürülmek istendiğini ilişkin uyarılmış ve isterse kendisini koruyabilecekleri teklif edilmişti. Zira Uğur Mumcu söz konusu olan devletin Ankara temsilciliği ile sık sık görüşür ve ilişkileri de çok iyi idi. Yani, Abdullah öcalan ve devlet ilişkisinin deşifre edilmesini isteyen MİT'ten birilerinin Mumcu'ya bilgi sızdırdığı gibi, Mumcu'nun iyi ilişkiler içerisinde olduğu Ortadoğu'nun güçlü istihbarat örgütü de bilgi ve belge vermişti. Mumcu bu olayı araştırmaya başlayınca ve günlük yazılarında bunun sinyalini de verince, hem öcalan'ın, hem de onu büyütüp besleyenlerin eteği tutuşmuştu.

Mumcu, 8 Ocak 1993 tarihli "ültimatom” adlı bir yazı yazmış ve "Yakında yayımlanacak bir kitabımda, Kurt milliyetçileri ile istihbarat örgütleri arasındaki ilişkilere ışık tutacak çok ilginç belgeler açıklayacağım” diyordu. Uğur Mumcu öldürülmeseydi, Abdullah öcalan ve onun 1972'de yakalanmasına neden olan o meşhur “Şafak Bildirisi”nin mimarı Doğu Perinçek deşifre olacağı gibi, DHKP lideri Dursun Karataş'ın kimler tarafından cezaevinden kaçırıldığı anlaşılacak ve PKK'nin diğer sol örgütlerin üzerine neden gittiğinin yanı sıra, kaotik bir ortam yaratarak 12 Eylül darbesine zemin hazırladığı da ortaya serilecekti.

öcalan, bu tür kirli işler için atadığı “Bekir” kod adlı Hakan Yılmaz üzerinden Doğu Perinçek ile ilişkisini sürdürüyordu. Hakan Yılmaz, aynı zamanda PKK'nin Ankara yapılanması için de sorumluluk yetkisi ile donatılmıştı. Bu kişi şimdi nerede, ne yapıyor? Bu konuda bilgi sahibi değilim.

Uğur Mumcu önce Yalçın küçük tarafından bu olayı deşmemesi konusunda uyarıldı. Mumcu'nun bu olayın beşini bırakmayacağı Ergenekon tutuklusu Tuncay özkan'ın Mumcu'nun çalışmalarından haberdar olması ve eriştiği bilgileri Aydınlık'ta çalışan Ertunç'a aktarması ile kesinleşmişti. Bunun üzerine Yalçın Küçük, Doğu Perinçek ve öcalan arasındaki yoğun trafikten sonra ortadan kaldırılmasına karar kılınmıştı. Mumcu olayını Kurkut Eken'e havale ettiler. Korkut Eken de eylem için Mahmut Yıldırım (Yeşil) ve İrfan özcan'ı görevlendirdi.

 X1_568959014.jpg

Uğur Mumcu'nun arabasından arta kalan. Bu foto Bayan Mumcu'ya "Stockholm Sendromu"nu mu yaşatıyor dersiniz?

Bu olayda kullanılan tetikçiler ise;

1-İrfan özcan: “Reis” olarak tanınıyor. Aslen Amasyalı ve uzun yıllar Azerbaycan'da kaldı. ülkücü kökenli ve çeçenistan'a savaşçı yoluyordu, para karşılığında Azerbaycan'da Halk Cephesi öylelerine silahlı eğitim veriyor ve Yalova çınarcıkta özel birlikler yetiştiriyordu. Bunun yetiştirmiş olduğu gayri resmi birlikler Azerbaycan'da CEVADOVA ve MİT destekli darbe girişiminde bulundu. Bu kişi ayrıca Tuncay özkan'ın gizli ortaklarından olup, Kanal Biz adlı TV ye para sağlayan kişi ve aynı zamanda Tuncay özkan'ın gizli kasasıdır. Azarbeycan'da bulunduğu sırada arabasında yüklü miktarda patlayıcılar ile polis tarafından yakalandı. Ergenekon turuklusu Veli Küçük devreye girerek o'nu kurtardı.

2-Alayi Bey Uslukaya: Bu şahıs Van doğumlu olup, Doğu Perinçek'in sadık adamı ve tetikçisidir de aynı zamanda. Bu kişi Doğu Perinçek için tehdit oluşturuyor diye Ankara-Mamak yolunda bir arabanın içinde kafalarına sıkarak iki kişiyi öldürdü. İsimlerini hatırlamıyorum. Ancak, Ankara Emniyeti Cinayet Büro Amirliği'nde dosyası mevcuttur.  Alayi Bey USLUKAYA,  aşağı Ayrancı da güvenlik cad/defne sokak no/23/4 bu adresinde kalıyordu. Şu anda İstanbul Esenyurt ta kalıyor. Eski bir Anaokulu öğretmeni bayan ile dost hayatı yaşıyor. Uzun süreden beri beraber yaşadığı bu bayan, aynı zamanda o'nun parasını işletiyor. Halen Van'da yaşayan babası, Şakir Uslukaya ise, JİTEM-Ergenekon adına faaliyet yürütür ve yılda en az üç kez oğlunu ziyaret adına gizlice gelir gider. Bu şahıs aynı zamanda bir Köy Ağası'dır.

3-Mikail Sarı: Gerçek adı, Mehmet Cemal Kulaksızoğlu'dur. Türk İntikam Tuğayı (TİT) kurucularından ve bir ara MİT'e de çalıştı. BAYBAŞİN'ler ile bir ara Eroin işleri ve ortaklık gibi işler yaptı.

4-Semih Tufan Gülaltay: Uğur Mumcu'nun aracına bombayı yerleştiren kişidir. Kurtuluş dergisinde çalışan iki kişiyi DHKPC'lidir diye Altınşehir'deki bir inşaat alanında öldürdü. Bunların da isimlerini hatırlamıyorum. Ama Polis kayıtlarına birinin başı kesildiği için dosyaya "Kesik Baş" olarak geçti ve Polis kayıtlarından isimleri öğrenilebilinir. Semih Tufan da TİT kurucularındandır. Ergenekon Terör örgütü'ne ait belgelerin önemli bir kısmı bu kişi tarafından saklanmaktadır. Musa Anter olayında adı geçen “Hogır” kod adlı Cemil Işık'ı PKK'nin de yardımıyla Almanya'ya vaatlerle götüren ve Almanya'da öldüren-susturan da bu kişidir. Bu saydıklarımın tümü 26 Aralıkta basılan ve eski adı özel Harp Dairesi olan Kontrgerilla Karargâhı ile bağlantılıdırlar.

Sonuç olarak; Uğur Mumcu cinayeti, 26 Aralıkta aranan özel Kuvvetler Komutanlığı ile onun Türk ve Kürtlerden oluşturduğu paravan örgüt bağlantılarının açığa çıkmaması ve toplumun Şeriat geliyor, Türkiye bölünüyor gibi yapay gerekçeler ile gererek, kirli ve derin ilişkilerin açığa çıkmamasından kaynaklandı.

Azat Ararat

Not: Açık kimliği, geçmişi, şimdiki konumu ve neden mahlas ile yazmak istediği gibi konularda bilgi sahibi olmamıza rağmen, bu iddialar, iddia sahibini bağlar. "Azat Ararat" mahlası ile bize yazanın iddiaları haber değeri taşıdığı için verilmiştir. Dolayısıyla, Nasname; bu iddiaların sahibi olmadığı gibi, suçlama ve eleştirilerin  de muhatabı değildir.

Nasname 

Yorumlar (14 gönderildi):

kütahyali43 .. 28 Dec, 2009 06:53:16
avatar
olaya bakin ülkücü,pkk li.solcu elele yani at izi it izine karismis mesele vatan millet cukka olunca anlayin artik vatanin nasil kurtuldugunu !!!!!!
surgunde bir kurt .. 28 Dec, 2009 08:03:23
avatar
selamlar sevgiler azad kardes ben su anda yabanci bir ulke de yasiyorum fakat soylediklerine katiliyorum pkk jitem ozelkuvetler yapti maglum bende su anda ozel kuvetler magduruyum ilticaciyim, sizin bu olayi anlatmaniz cook gozel bende bir not eklemek isterim
ugurmumcu derin devlet tarafindan vuruldu neden bunlarda yargilanamiyor ergenekon davasinda. Alayi Bey Uslukaya ismini daha once doymustum ve yesilden daha tehlikeli biri olarak karsimiza cikti pala kod ismini kolaniyordu o dunem fakat bana gure kurdistan daki butun falimechul cinayetlerin basi bu sahistir,Alayi Bey Uslukaya,Korkut Eken neden yargilanamiyor halen aktif bir sahis,
musa ok .. 29 Dec, 2009 02:48:59
avatar
Uğur MUMCU nun vuruluşunda başka ayrıntılarda var,Uğur MUMCU, 12 MART darbesi sonrası,Dönemin savcısı Baki TUĞ'a üniversiteden 12 öğrencinin göz altına alınıp alınmadığını soruyor ve alındığı cevabını alıyor.Bunlardan 2 kişinin YUKARIDAN BİR EMİR ile serbest bırakılıp bırakılmadığı sorusunada EVET cevabını alınca,YUKARIDAN GELEN EMİR İLE serbest bırakılanlardan birinin Abdullah ÖCALAN olup olmadığını soruyor. Baki TUĞ,Çok zaman geçtiği,isim hatırlamadığını,arşvlere bakılmasının gerektiği cevabını verince,Uğur MUMCU'nun,
Baki TUĞ un arşivlere baktıktan sonra tekrar görüşeceğini söyleyerek ayrılıyor Uğur MUMCU. veee ne hikmetse Baki TUĞ ile bir daha görüşemeden Uğur MUMCU ortadan Kaldırılıyor..
smail .. 29 Dec, 2009 06:34:04
avatar
Tekrar soyluyorum: imraliyi elinde tutan ve orda ocalani yonlendiren bu ozel kuvvetlerdir (ozel harp dairesi). Ergenekon dosyalarinda perincegin isci partisinde ele gecen bir belgede bu ozel kuvvetler ile ocalanin avukatlari arasindaki bir toplantinin tutanagida bulunuyordu. hizli apoculara aman dikkat edin biraz sonra apo belgeleri ortaya cikar dedigimde onlar gulmustu. Bakalim kim hakli cikacak!
SERDEST .. 29 Dec, 2009 02:50:27
avatar
SAKIN KOZMİK ODASINDA ÖCALANIN KİRLİ ÇAMAŞIRLARI ÇIKMASIN KİM BİLİR......
Son otuz yılın tüm kirli planlamaları bu merkezde aldığına dair duyumları zaman zaman basın aracılığıyla insanlar alıyorlardı.
girilmesi kesinlikle yasak olan böyle bir yer ergenekon örgütü için bulumaz bir nimetti galiba* Örgüt üyeleri peryodik aralıklarla toplanıp türkiyenin
geleceğini karanlık noktalara götürecek kararları rahatlıkla alabiliyorlardı. Büyük ses getiren siyasi suikastların karaları hep bu merkezde alındığında kesinlikle eminim.
Şayet iyi niyet temelide çıkan belgeler incelenirse ergenekonun arşiviyle birlikte öcalanın kirli çamaşırlarıda ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum...
agir abad .. 29 Dec, 2009 04:15:56
avatar
Aklın yolu birdir derlerya ! SERDEST kardeşimiz doğru bir tesbitte bulunmuştur.Öcalan ve O meşhür Ankara gurubunun karargahı burasıdır.PKK ve Stratejinin sınıfsal ana hatları ve kürd Ergenekonunun yapılanması bu kozmik odalarda gizlidir.Dileriz ki,bu yapılaşmanın gerçek boyutları kamuoyuna yasıtılır.
İlginizi çekmişmidir,bu son iki günde Emine Ayna hükümete ateş püskürmekte ve polis devletine doğru gidildiğini bağırmaktadır.Emine Ayna,adeta Askeri savunur bir hale gelmektedir,demek ki,ucu bunlara da dokunacaktır..
mrx .. 30 Dec, 2009 11:56:59
avatar
90 li yillarda cok yakin bir arkadasim fanatik dogu perincek hayrani idi,ki o zamanlar perincek her hafta bir devlet sirrini bomba sekilde aciklar,devletin tepesindekileri sikistirirdi,,ben arkadasima her zaman derdim bu bir amerikan taktigi,devlet icindeki gizli gucler,harcamak istediklerini yada islerine gelmeyen olaylari bu sekilde ,kendi gizli elemanlarina verir ve istekleri yonunde ters bir akim olusturulardi,ki 10-15 sene sonra o arkadasima hakli olup olmadigimi sordum,inanin bu suc ustu yakalanan dogu perincek dahi benim saf arkadasim kadar kizarip,utanmamistir,
oguzhan .. 31 Dec, 2009 09:17:32
avatar
PKK'nin ve apo'nun her turlu pis orgutle,her devletle,Jitemle iliskileri ortada iken, kurt kardeslerimizin halen PKK ve Apo'yu desteklemesini anlayamiyorum. Ortaya cikti ki, PKK ve APO Ergenekonun kullandigi masadir. Hatta masadir. Sapini tutanin masasidir.
Bu gercege ragmen PKK'yi desteklemenin iki sebebi olabilir:
1)PKK ve APO'yu birilerinin kullandigi gercegine inanmiyorlar.
2)PKK ergenekonun bir parcasi oldugunu biliyorlar,bunda da sakinca gormuyorlar. Sonucta,boyle bir durumdan nemalananlar var. Bence bir suru kisi PKK'dan nemalaniyor. O yuzden de destekliyorlar. Sonucta, bu adamlarin kurt milliyetciligi ile alakalari yok. Dertleri cepleri ve menfaatleri.
kuzey .. 31 Dec, 2009 01:20:32
avatar
Bu haber dogruysa yazani kutluyorum helal olsun.
Zaten oteden beri pis kokularin geldigi Ugur Mumcu cinayeti aydinlanmasinda bir isik olur kanaatindeyim.
Cikarlar sozkonusu olunca **** nasil birlesiyorlar.
Hasan Mert .. 31 Dec, 2009 03:01:38
avatar
Çok karanlık ilişkiler olduğu kesin. Bunun çözümü için de kozmik oda'nın tam olarak bir hakim tarafından sınırsız yetki ile araştırılması gereklidir. Hiçbir ülkenin bu denli karanlıkda kalan olaylarla ayakta durmasının imkanı yoktur. Devletin bölünmemesi ve mazlumların ahının yerde kalmaması için acilen Öze Yetkili bir Hakim Savcı kurulu oluşturulup kozmik odanın kirli işlerini temizlemesi gerekir.
avatar
Sayın Ararat'ın yazdıkları hakkında EK DÜŞÜNCE'lerime geçmeden önce şu hususu belirtmek istiyorum:
Türkçe Yayın Editörü arkadaşın şu açıklamasına bakalım.

Not: Açık kimliği, geçmişi, şimdiki konumu ve neden mahlas ile yazmak istediği gibi konularda bilgi sahibi olmamıza rağmen, bu iddialar, iddia sahibini bağlar. "Azat Ararat" mahlası ile bize yazanın iddiaları haber değeri taşıdığı için verilmiştir. Dolayısıyla, Nasname; bu iddiaların sahibi olmadığı gibi, suçlama ve eleştirilerin de muhatabı değildir.

Bu ifade doğru değildir.
Buna katılmıyorum.
Azat Ararat'ın kimliği açık değildir. Sadece mahlasla yazıp iddialarda bulunuyor. Ama kimliği hakkında Nasname Türkçe editörüne açık kimliğini vermiştir. Bu bağlamda yapacağı her açıklama ve her iddia kendisi kadar başta Türkçe Yayın Editörünü, Yayın Koordinatörünü ve giderek tüm Nasname'yi bağlar. Yani ilk elden Azat Ararat sonra da görev bölümüne göre -olumlu ve olumsuz- her sorumluluk paylaşılır.

Değilse, 'iddiaydı. Biz verdik. Ondan sonrası bizi bağlamaz' anlayışı sakattır.

Örnek: Benim yazdığım Hızbullah Haberim veya Dersimlilerle ilgili yazı örnek gösterilebilir. Yani benim mahlas kullanmamış olmam bir suç muydu? Başarı ve suçta öncelik vardır. Ve hem adalat hem ahlaki yayıncılık bunu gerektirir.

Diğer meseleye gelince;
Sayın Ararat'ın yazdıklarını okuyor ve düşünüyorum. Bazı konularda haklı ve iddialı, kesin bilgiler veriyor. Tek tek kişilere kadar inme cesereti var. Bu konu taktir edilecek bir husus. Uğur Mumcu olayı üzerine onlarca gazeteci kafa yordu ve hala yormaya devam ediyor. Bunlardan biri de benim.

Özgür Gündem'de bulunduğum sıralarda hala aklımda kalan ve çözemediğim bir konu var.

MUMCU-KAYA KAPIŞMASI NERDEN BAŞLADI?

Özgür Gündem 'imtiyaz' Sahibi'MİZ(!) Yaşar Kaya ile -halen nerden başladığını bilemediğim bir polemik kavgaları vardı. O dönem gazete arşivi yanımda var. Kaya (Uğur Mumcu) katledilmeden önce UĞUR MUMCU'YA SON TOKAT adında bir makale yazdı. Okudum. Ve içimden 'Bu adam ne yapmak istiyor? Neden Mumcu'nun üstüne bu kadar gidiyor?' diye düşündüm. Ve biraz da 'Ya bu adam yarın vurulacak olursa azmettiren Kaya olur' iyiniyetimle 'Bu yazı girmeyecek' diye parafe edip yazı işlerine verdim. Gazete ogün o yazı olmadan çıktı. Bizim 'Patron' küplere bindi. Ve gelip ban adirek söyleyeceğine, çatacağına beni 'Şam Babaları'na şikayet etti. Umrumda değildi. Ve kesin tavırımı koydum. Ona gidecek şekilde 'O işlerine baksın. Sahipse sahipliğini yapsın. Bir patronun köşe yazarı olduğu nerde görülmüştür. O patronsa ben de yayın patronuyum' dedim.

Ve Yaşar Kaya ile kanlı bıçaklı olmamızın temel nedeni budur. Hala da birbirimize gardımızı almış durumdayız. O nedenle geçenlerde bana haber getirene kızmama rağmen ona yanıt verdim.

Bu 'Patron'umuz benim İzmir'de hıyar satcılığığımı yaptığımı söylemiş. İyi de insan onuruyla hiyar satar. Bu normal ama insan kendisini satarsa ne olur?

Bence bu Uğur Mumcu olayı bir bütün olarak masaya yatırılmalı.

1-1972'lerdeki Abdullah Öcalan, Ramazan Özcan isim benzerlik hikayesi...

2-Mumcu- Baki Tuğ görüşmeleri ve Tuğ'un kaytarmaları. Belgeleri vermemesi..

3-Cumhuriyetçilerin Uğur'a karşı tavırları..

4- Yaşar Kaya neden böyle bir kapışmaya ihtiyaç hissetti?

5- Ararat'ın anlatımlarıyla Özel Kuvvetlerin devreye girmesi..

6- Öcalan ve Mumcu buluşmasını kimler organize ediyordu? Neden son anda karar değişti.

7- SONUÇ: EYLEME GEÇME EMRİNİ KİMLER verdi?

Tabi bu işin sonrası da var. Etkan Mumcu'nun devreye sokulup maniplasyon ve karartmalar yapması. Uğur'un eşinin CHP saflarında milletvekili yaptırılması.

Son olarak bunu da yazmıştım. 'Erkeği vur, kadını yanına çek!. 'Bu TC derin (ordu devletinde) ve Öcalan Örgütünde de aynıdır.

Ciddi bir anlamda ele alındığı taktirde, adımız ve sanımızla, bilgi ve belgelerimizle ortaya çıkmadan hiç bir olay aydınlanmaz.

Bence açılımın kanadı SIRLAR SIR OLMAKTAN ÇIKSIN fasılına geldi. Bu daha da güzel.

Selam ve dostlukla.

Almanya,30 Aralık 09
Taraf .. 01 Jan, 2010 08:28:34
avatar
Mumcu'yu özel harp katlesiymiş.İddiacıların iddiasında maddi bir delil varmı?Yok tabi.
Peki bende;Mumcu'nun halli, Mossad- Cia ortak yapımı olduğunu iddia ediyorum.Ne olacak şimdi.Elfetih,Pkk,Tsk,Asala,EOK-B vs hepsi aynıyerden yönlendirilip işlettiriyor desem aksini iddia edenlerin delilleri varmıdır?Ve hatta sinegok'un önündeki bomba ve Leventteki bombada MOSSAD ve CİA nın işidir dense ne olur?ABD ki ikiz kulalerin kimler tarafından ne maksatla tahrip edildiğini bilmeyen gizli servisler varmı?MOSSAD ve CİA haric(!)ONların haberi olmayabilir(!)
haberci .. 01 Jan, 2010 10:44:31
avatar
350 sitede bu haber yayinlandi fakat nedense saman yolu tv daha detayli haberi verdi bugun gazetesi ile yeni safak gazeteside haberi yayinladilar bence guldal mumcu CHP den istifa etsin hemen simdi
tesekurler ararat bunlari bende dusunuyor fikirlerimiz ayni

http://www.samanyoluhaber.com/h_338828_mumcunun-olum-emrini-onlar-vermis!.html

================================
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=934274&title=gazeteci-ugur-mumcu-perincek-ve-kucukun-talimatiyla-olduruldu===========
==========
http://www.habername.com/haber/ugur-mumcu-perincek-terorust-32003.htm

http://www.bugun.com.tr/haber-detay/88482-ugur-mumcu-suikastinda-sok-iddia-haberi.aspx


http://www.liberalses.com/yorum/ugur-mumcu-cinayetinde-sok-iddia.aspx=========
http://yenisafak.com.tr/yazarlar/Default.aspx?t=01.01.2010&y=SalihTuna
=================
http://www.habervitrini.com/sok_iddia_mumcunun_olum_emrini_kim_verdi-438368.html
tanik .. 02 Jan, 2010 12:41:01
avatar
selamlar saygilar sayin ararat.Alayibey uslukay yi tanirim adam sapik kahtil tam bir insan azmani,
hallen aktif bir kiralik kahtil, nerde devlet nerde millet nerde,

Yorum yaz comment

Yorumlarınızı aktarırken kişi hak ve özgürlüklerine saygılı olmanın yanısıra, nitelikli görüş ve eleştirilerinizle katkı sunmanızı bekliyoruz. Katkısı olmayan, ilgisiz ve eleştiri sınırlarını zorlayan yorumlar yayınlanmayacaktır.

Güvenlik Kodu: