Anasayfa | Türkçe | Öcalan Ve Aygan

Öcalan Ve Aygan

Yazı boyutu Decrease font Enlarge font
image

Biz kürdler ne yazık ki, hep düşmanlarımız tarıfından bize sunulan beyaz-siyah arasında tercihe zorlanmış ve kandırılmışız. Sistemleri ve bu sistemlerin yarattığı canavarlara ne yazık ki, hep yanlış değerler biçmişiz. "ulusal lider Apo" ve "xain" eski PKK militanının geldiği yere bakın. Apo, Ergenekon konusunda taraf olmayın diyor, "xain-itirafçı" Aygan ise, Ergenekon Savcısına yaptığı çağrıda ben varım ve tarfım diyor. Ve her türlü riski alarak bu ucube yapılanmaları teşhir etmek istiyor ve lakin kimse onu duymak istemiyor. Sizce kim devlete hizmet ediyor? Apo mu? aygan mı?

Ergenekon Savcılarını Göreve Davet Ediyorum!

1985 yılında, Ergenekon’un ikiz örgütlenmesi olan PKK’den kaçarken, 1990- 1999 yıllları arası tüm kirli işlerin ana omurgasını oluşturan ve kısa adı JİTEM olan Jandarma İstihbarat ve Terörle Mücadele şebekesinin kucağında kendimi buldum. Söz konusu çetenin emrinde asker veya sivil memur olarak görev yaptım. Bu çetedeki görevim süresince birçok ''failli meçhul'' olay ve yasadışı faaliyetin hem sanığı, tanığı ve hem de faili oldum. Yani bu kirli işlerde birçok eski PKK'lı gibi ben de işlenen cinayetlere ortak oldum. Yani; bu sürecin sanığı, tanığı ve piyonları arasında oldum. 

Gerçekten, bu suç örgütünün tasfiyesi amaçlanıyorsa, soruşturmalarınızın genişlitilerek, cinayetlere neden olan sorunun merkezine, yani, Kürd ayağını da bu davanın kapsamına almanız gerekmektedir. Aksi takdirde, bocalar ve boğulursunuz ya da sizi boğarlar! Ergenekon’un Kürd ayağını açığa çıkarmanız ve bu tür çetelerin kökünü kazımak istiyor veya cesaret edebiliyorsanız, ben halkıma karşı işlemiş olduğum suçlarımın affı için, sizlere yardım etmeye amadeyim.

 

Bildiğiniz gibi tanık olduğum birçok kirli faaliyeti basın-yayın yoluyla daha önce de deşifre etmeye çalıştım. Ancak, becerdiğimi söyleyemem! Zira, hem Kürd hem de Türk ikiz kardeşler beni boğdular. Dolayısıyla, herşeyi göze alarak yaptığım açıklamalarımı kamuoyuna tam olarak yansıtılmadı ve herkes kendine göre yorumlayıp, amaçlarına uygun bir biçimde değişime uğratarak yayınladılar ve çok ilginçtir ki, her iki kesim de beni canavar olarak lanse etmeye çalıştı. Sonuçta hiç de arzulamadığım ve bana ait omayan kimi sözler ve tesbitler benimmişim gibi yansıtılmaya çalışıldığı gibi, benden sonra konuşabilecek tüm PKK itirafçısı JİTEM mensuplarının da tıpış tıpış JİTEM’e çalışmalarının sürekliliği sağlanmış oldu.

 

Sözünü ettiğim tüm faaliyetlerin Devlet-Ergenekon örgütlenmesinden bağımsız olarak yürütülmediğini iddia ediyorum. Bu nedenle ERGENEKON Davası’nda hem sanık, hem mağdur ve hem de tanık olarak ifade vermek istiyorum. Ayrıca sanık, tanık ve mağdur olarak ifade vermek istediğim bu davada Kürd ve Türk halklarının özgür geleceği açısından da taraf olduğumu da belirtmek istiyor ve her türlü müideye açık olduğumu ilan ediyorum.

 

Kısacası; Ergenekon denilen suç örgütünün tüm bağlantılarını ortaya çıkararak, onu tümüyle tasfiye etmek istiyorsanız, söz konusu örgütün Kürd ayağını da soruşturmanın kapsamına almak zorundasınız. İşte! Bu noktada benim ifademe de başvurmanızı istiyorum.

 

Ergenekon denilen çetenin Kürd Ayağını da soruşturmalarınızın kapsamıza almazsanız! Inanın ki, hiçbir yere varamaz ve bu canavar sizi de yutar. Dikkat edin, hem Kürdlerin adına mücadele verdiğini ileri süren Öcalan, hem de, Kürdlerin soyuna kibrit suyu dökmek isteyen tüm devşirmeler aynılaşmıştır. Bu size bir şey ifade etmiyor mu?

 

Neye mal olursa olsun! Ben varım. Siz de varmısınız! Buyrun. Kimin kurban veya kimin Ergenekoncu-hain olduğunu ortaya çıkaralım!

 

Ben cesurum! Bu konuda sizleri cesaret ve göreve davet ediyorum.

 

Abdulkadir Aygan

    

Yorumlar (43 gönderildi):

Ibrahim .. 23 Sep, 2008 05:30:50
avatar
Herkesin sustugu bu zamanda, Aygan konusmali. Sonucta konusan kahraman olacak. Susanlardan kahraman olmaz.35 bin Kurd gencimizi katleden bu ceteleri ortaya cikmasini istemeyenler haindir. Aygan'i tebrik ediyorum.
bahri .. 23 Sep, 2008 06:01:45
avatar
Teşekkürler Sayın Aygan teşekkürler...
Bu cesur çıkışınız çok anlamlıdır.Kürd ve Türk halklarının özgür geleceği için
alkışlanacak bir tavırdır.Ümit ediyorum bu çığlığınız gerekli yankıları bulacaktır.
Benim ayrıca sizden bir istirhamım var;hizbullahçıların "huseynisevda" adlı internet sitesinde jiteme onların örgütünden katılan bir şahsın rol aldığı olaylar anlatılmış.Okuduğum saatten bu yana tabiri caizse vücudumun kimyası bozuldu,kahroldum,lanet okudum ama neye yarar???Ne büyük alçaklıklar,ne iğrenç senaryolar insanın kanı donuyır,ve değil bir Kürd olarak bir insan olarak insan insanlığından utanıyor.Aman ya Rabbi ülkemizde ne zülumler işlenmiş...cinayetler neyse de Kürd kadınlarına tecavüz,fuhşa ve kirli ilişkilere düşürülme...bu tuzaklara düşürüldükten sonra şantaj ve tehditle insanlık dışı senaryolarda görevlendirme...Tek kelimeyle dehşet...hele Batmanlı kendi halinde bir kadının düşürüldüğü vaziyet,ve diğerleri...kahretsin...şimdi size sormak istediğimiz:Şayet bu yayını okuduysanız ya da okursanız burada anlatılanlara dair sizin eklemek istediğiniz, o olaylarla ilgili sizin bildikleriniz neler var.Hizbullahçılar çok bariz anlatmıyor,isim zikretmiyor.Bence büyük hata yapıyorlar,herşeyi deşifre etmek lazım,mutlaka bu mağdurların akrabaları da hukuki yollara başvurup olanları yapanların yanına bırakmamaları lazım.Çok açık ki bu iğrenç ve alçakça eylemlerin failleri hala aramızda dolaşıyor.Türkiyenin kirli bağırsaklarını temizlemeye uğraştığı bu zaman diliminde insanlığını hatırlayacak Türk kökenli avukatlar şerefini yitirmemiş Kürt kökenli avukatlar neden bu davalarla ilgili dünyayı ayağa kaldırmasın ki?...olmasa mağdurlar ve ya hayatını kaybetmiş mağdur yakınları en azından bireysel girişimlerle hukuki destekler alarak neden birşeyler yapamasın???Diyarbakır Barosu,batman Barosu...bugün değilse ne zaman,buyrun bu halka karşı görevinizi yerine getirin...İnsanlık suçu işlenmiş,ayağa kalkın lütfen...(İnsan hayatta şu olmak bu olmak ister ya,işte hayatımın şu anında,sade bir vatandaş olarak ben Bahri,keşke keşke diyorum bir avukat olsaydım şimdi,varsın tüm aşağılık ve karanlık güçlerin boy hedefi haline gelseydim,ne yazardı?Tek şu Batmanlı mazlum kadının zalimlerden sorabilseydim...Çocukça bir duygu belki ama ruhum allak bullak bu yazılanları okuduktan sonra değerli Nasname okuyucuları ve Saygıdeğer Yöneticileri...Saygılarımla)
malazgirt .. 23 Sep, 2008 11:02:12
avatar
aygan cok iyi bir yurtseverdir, bana gore cesaretinden dolayida ayrica kutluyorum,cok insanimiz imrali ve ekibinin kurbani oldular aslinda onlar ihanetin ta kendisidir.dusmanla beraber,yurtseverlerimize hain ve isbirlikci damgasini yillarca birlikte vurdular ama inan ki hepsi desifre oldu, ve kazanan yine halkimiz olacak biji mazlum doganlar ve agitler,
rojda .. 23 Sep, 2008 12:23:54
avatar
"konusan kahraman olacak"
"Teşekkürler Sayın Aygan teşekkürler..."
"aygan cok iyi bir yurtseverdir"

sayın yorumcular, hangi akla hizmet ederek bu tür cümleler kuruluyor..Lütfen sapla samanı birbirine karıştırmayalım...bebekten katil, katilden kahraman yaratan başka bir toplum daha yoktur...Aygan bu kirliliğin sanığı(katil) tanığı ve piyonudur..yapacağı itiraflar suçlarının itirafıdır, bu bir lütuf değildir, bunun için teşekkür etmek gerekmez çünkü bunu yapmaya mecburdur eğer insan olabilmek adına bir katre kadar değer kaldıysa..vicdanını rahatlamak için yapacağı son şey bütün suçlarını ve kirli ilişkileri deşifre etmektir..halk belki affeder ama tarih asla affetmez, ya beyaz sayfalara geçersiniz yada kara bir leke olursunuz..
Tarih çocuklarımıza diyecekki
Bunlar engerekler ve çıyanlardır
Tanı bunları tanıda büyü...

HER BİJİ KURD U KURDİSTAN..
seyidxan .. 23 Sep, 2008 02:36:27
avatar
sayin aygan, ne bir kahraman,ne hain isbirlikcidir.30 yillik kurde dayatilan adaletsiz savasin adaletsiz kurbanidir.taraftir,saniktir,taniktir her gun konusmali.
Kawa .. 23 Sep, 2008 03:18:25
avatar
A.Aygan sömurgeci fasist Tc nin kurd halkina karsi yurutugu kanli savasinda milyonda bir kurbandir.Kurbanlarin arasinda mert ve cesur olanlardandir.kurbanlar cesur ve mert olmadan karanliklarimiz ve gerceklerimiz ortaya cikmasi mumkun degildir. Sayin A.Aygan a destek vermeli fakat bazi karanliklarin kurd insanlari surekli A.Aygan i tahmul etmiyerek "dahada Tc de görevli ve maasli calistigini " ileri surmeleri aslinda sirlarin cikmasini istemiyen kirli, korkak TC kurbanlaridirlar.
Kawa
munzur mahmutoglu .. 23 Sep, 2008 03:20:15
avatar
Sayin AYGAN!
tum anlatimlarinda samimi,hem itrafci basi "AVDO"nun hemde eli kanli vahsi tc"nin kurbani.Vicdani hesaplasmaya girerek halkina hesap veriyor.Keske tc"ye alet olan onun kirli politakasinin tasaronlugunu yapan kisi ve kurumlar Aygan gibi ic hesaplasmaya girerek arinmaya calissalar,bizler onlarada kucak acariz.Arinmak,yuzundeki maskeyi indirmek her baba yigidin harci degil.Selam,sevgi,saygi.
Ararat .. 23 Sep, 2008 06:48:49
avatar
Aygan bey, Sie bundan yaklasik Sie bir soru sordum veya birseyler söyledim nasname araciligiyla. Kürt cocuklari ne savas sevdalisiydilar nede daglarda romantizimi yasamak icin kaldilar. Sende bilirsinki Kürt cocujklari asalak mogul sürülerinin zülmünden daglara ciktila ve baskada yol birakmadilar onlara, bu cocuklar aslak mogul sürüleri tarafinda(tc) daglarda öldürüldü ve öldürüldükleri halde sende kabul edersinki irzlarina bile gecildi. Bu Zülmün sen hem tanigi ve hemde sanigisin cünkü unutma sen bu sistemde o carkin bir dislisi oldun. Dolayisiyla bu kolay af edilecek ve unutulacak bir olay degil, bunu bil. Bak Aygan bey, bende yillarimi bu savasa verdim yilarca yatim ve bu ogurda en degerli organlarimi iskencede yitirdim (iki kolumu) 8 yilda sakat kolarimla cezaevi yatim ama senin o kendileriyle isbirligi yaptigin sisteme asla ve asla taviz vermedim. Bugün ise PKK li degilim ve sakat kollarimla yad ellerin sosyal yardimina Muhtacim. Bilmelisinki, sana karsi ne kinim var nede sana saygisizlik ederim ama eger sen bundan sonra dürüst olursan. Simdi Kürt halkindan af dileyim ve seni bu duruma kendi kalkina karsi kulanan barbar ve asalak mogul sürülerinden(tc) hasap sormalisin ve onlarin bütün yaptiklarini samimi bir sekilde aciklamalisin sonu ölümde olsa buna katlanmalisin. Gercekten Sizi bugünkü yazidan dolay tebrik ediyorum ve daha fazlasini yapmalisin cünkü yasananlar kolay degil sayin Aygan Lütfen. Ve hala bu sistemin icinde calisan diger Kürt cocuklarinada seslenmen iyi olur daha fazla kendi halkinin cocuklarini öldürmesinler. Unutma seni bagisliyacak olan senin halkindir ama seni kulanip isin bitigi zamanda seni cezalandiracak olan aslak mogul sürüleridir yani tc dir. Bu vesileyle selamlar basarilar diliyorum.
Ararat
Samet Hoca .. 23 Sep, 2008 07:25:59
avatar
Bence bu Davaya Taraf olmamak daha iyidir kürtler icin cünkü T:C istiyorki biriler Taraf olsun ve T;C masundur bu cinayetleri sahlar islemis DEvletle bir iliskisi yok Ama yanlis BU cinayetleri Aygan Veli kücük ve Allatin kanat ve digerleri bunlar kendi adina mi bu cinayetleri isledir yoksa devlet adina mi? iste sorun burada ciksinlar desinler ki devlet bize dedi biz bu cinayetleri isledik o zaman kürtler taraf olsunlar o zaman Aygan Kücük degil T;C Devleti Yargilanir Ama simdi götürüp Kisiler bu sucu yükleyip Icinde siyrilir iste cete yapti cezasini cekiyor diyecekler .slm lar
bahri .. 23 Sep, 2008 08:01:13
avatar
Bay roja...
Seni çok ama çok iyi anlıyorum.Şu şekilde anlıyorum;büyük ihtimalle A.Aygan'ı yakından tanıyorsun ve O da seni ve kirli mazini çok iyi biliyor.Belli ki konuşursa işin ucu sana değecek,bunun için sen ve bazı arkadaşların burada Aygan'ı ters istikamete manipule etme çırpınışı gösteriyorsunuz...Bu çok açık...Gerçi başta,m.mahmutoğlu arkadaş olmak üzere diğer tüm arkadaşlar çarpık tavrına tavır koymuş ama ben tekrar etmek istedim.Evet ben kendi adıma A.Aygan'a bu tarihi tavrından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.Evet geçmiş günahları az-buz değil ama bu günah çetelesinde çok şükür bebek katilliği yok en azından.O şeref senin şeyhine anlı şanlı kürt halk önderi(!)ne ait..malum...Biz Aygan'a geçmişi için teşekkür etmiyoruz ki,geçmişini kendisi de lanetlediği,nedamet getirip hayırlı ve çok yararlı bir bir adım atmak istediği için teşekkür ediyoruz.Burada kuru kuru konuşmanın alemi yok.Adam sussa şu anki rahat konumuna baksa keyif çatsa kim ne diyecek ???
a. aygan .. 23 Sep, 2008 08:05:04
avatar
Saygideger yorumcular ve Nasname`ye emek veren arkadaslar;
Bizler, yani; 1980 öncesinde mücadele saflarına katılırken tek bir amacımız vardı. (Tabii ki o dönemde bize önderlik edenlerin amacını bilemem) Amacimiz:"Bagimsiz, Demokratik ve Özgur bir Kurdistan Devleti Kurmak" tı. Bu uğurda payıma düşeni esirgemediğim gibi, daha da ileri giderek hamal gibi çalıştım. Buna; eski arkadaşlarım tanıktır. Ben de herkes gibi PKK`ye halkımız adına birşeyler yapabilme temelinde katıldım. Yani, ben de diğer tüm Kürd yurtsever-devrimci insanlar gibi, en saf duygu ve düşüncelerle bu mücadelede yerimi aldım. Ancak, gel gör ki hayat bizi daldan dala savurdu.

Açık yüreklilikle belirtmeliyim ki, birbirlerini besleyen ikiz kardeşler içerisinde alabora olan pratiğimden dolayı, bazı yorumcu arkadaşların bana karşı kullandıkları "kahraman-yurtsever" gibi kavramları, kendim için bir abartı ve hak etmediğim sıfatlar olarak algılıyorum. Yine de kendilerine şükranlarımı sunuyorum. Ancak, nedeni ne olursa olsun! 1990-99 yılları arasında sergilediğim pratikten dolayı da, sıradan yurtsever bir Kürd`un bastığı toprak olabilirsem eğer (?) Ne Mutlu Bana!..

Halk arasında bir deyim vardir; “umumhanede çalışan bir kadının kendine eş almak için, kırk tas suyla yıkanması ve tövbe etmesi yeterlidir” denir. Mallesef benim işim daha zor. Ben kendimi zemzem suyuyla yıkasam, ağzımla kuş tutsam boştur. " adım çıkmış dokuza, inmez sekize" misali. Bunun için de kimseye kırgın değilim.

Allah beni kınayanları, benim durumuma düşürsün demeye dilim varmıyor. Ama, ne olur biraz daha geniş, biraz yapıcı yanaşın ki, JİTEM denen çeteye halen aktif olarak kan veren başka AYGANLAR da konuşmaya cesaret etsin! O; zaman beşbinlerle ifade edilen Aygan’ların resmi daha bir net görünsün!

Bahri kardeşimin sorusuna gelince: bahsettiginiz siteyi yeni öğrendim ve okudum. Oradaki "itirafci-jitemci" şahıs bana sahici gelmedi. Böyle bir şahıs Diyarbakir ve çevresinde Jitem ile çalışmış olsaydı muhakkak haberim olurdu. Fakat; "devletin PKK ve Hizbullahı çatıştırma taktiği" hakkındaki iddialar doğrudur.
Selam ve saygılarımla.

Ali .. 23 Sep, 2008 08:56:54
avatar
Sayin Aygan;
Sizin cesaretinize diyecegim bir sey yok.Size sunu soracaktim:Tuncay Gunay'in Haber Turkte son aciklamasini okudunuz mu?Abdullah Catli ile Apo'un fotograflarinin bulundugu dosya...Cok onemli.Abdullah Catli Fransada Asalaya yonelik bombalama ve suiakast eylemlerinde bulunmustu.Soyle bir gecmise gittigimizde mesala 1980,81 ve 82 yillarina.Lubnan Beyrutta PKK nin ASALA ile iliskileri,ASALA'nin Avrupada eylem yapan millitanlarin isimleri...Simdi dusunuyorum Acaba Turk derin devletine (A.Catli vb,vb)ASALA ile ilgili bilgileri PKK ( Apo ) mi sagladi?
Bu konuda bir bilginiz varmi?
Saygilar.
a. aygan .. 23 Sep, 2008 09:26:57
avatar
Sayın ali,
Bahsettiğiniz haberi okumadım. Fakat en kısa zamanda bulup okumaya çalışacağım. Sorduğunuz soruya gelince; ben bir örnek varceğim; siz de bu örneği diğer tüm benzeri olaylar uygulayın. Yani, ikiz kardeşler arasında iadeli tahadütlü alış-veriş var.

Cemil Işık (Hogır) resmi itirafçi olmadığı gibi, devletin istihbarat-güvenlik birimlerine göre azılı bir PKK`liydi. Musa Anter olayında devletin resmi çeteleri bu şahsı kullandı. Yani; infaz Yeşil`e havale edildi. (tabii ki Yeşil kendi kafasından bu işe girişmedi)

Peki; Hogır kime havale edildi? Bilindiği gibi Hogır, Yeşil tarafından PKK`ye havale edildi ve PKK tarafından infaz ettirildi. Kısacası, ortada pis bir işbirliği ve tezgah var. Bilmem anlatabildim mi kardeşim. Diğer olayların da nasıl gerçekleşmiş olabileceğini de siz düşünün!
saygılarımla
Rü sipi .. 23 Sep, 2008 11:28:36
avatar
Simdi daha cok inaniyorum Aygan samimidir ve oldugu gibi herseyi anlatti
bügun onun verdigi bilgilerle taslar yerine oturuyor.
Her seyden evvel casaretinden dolayi
kutlanmasida gerekiyor.
Yerine oturmayan onca sey vardir
onlarda acaba onlar konusacakmi
Nasnameye bakiyorum bir bakiyorsun kiliclar cekildiginde bir cok yazar sira kalem basiyor.
Anliyorum onlari ölumden korkmuyorlar ama apodan korkuyorlar apoculardan korkuyorlar korkmakta hakli oldugu yönler var ama nereye kadar korkulacak
gercekler romanlasmasin gercekler ortaya ciksin.Gercekler ortaya ciksinki
asil roman o zaman okunmaya deger
bekess .. 23 Sep, 2008 11:50:08
avatar
sayin a.aygan size bi sorum olacak.yaptiginiz ropartajda kendinizi haksizliga karsi cikan ve yanlisliklari gordugu yede hic dayanayamayan biri olarak tanitiyorsunuz.boyle oldugunuz icin pkk den ayrildiginizi soyluyorsunuz.tabiki bunada saygi gostermek gerek.benim sormak istedigin ne kadar samimi oldugunuz maden haksizligi ve yanlisliklari icinize hic simderemiyorsunuz.ne pahasina olursa olsun.peki o zavalli insanlar olurken o cinayetler islenirken neden karsi cikmadiniz.neden korktunuz neden yanlislik karsinda duran kisiliginizi bastirdiniz.hic inandirici olmuyor kusara bakmayin.selamlar.
not:you tubede yayinlanmis.
Ali .. 24 Sep, 2008 12:06:11
avatar
Keke
Mesele dunden anlasilmistir.Simdi Suphinin (Sores) nicin vuruldugunu anliyorum.Suphi PKK-ASALA iliskilerinin birinci derecedeki tanigiydi.Sanirim ASALA ile yapilan ortak basin aciklamasinda PKK heyetinde yer almisti.Konu ile ilgili fotograflar PKK nin 1980-81 yillarina ait yayin organlari ve Beyrutta Arapca yayinlanan gazetelerde yayinlanmisti.
cemil .. 24 Sep, 2008 12:46:39
avatar
Sayin bekess,
bilirsiniz ki hersey disaridan bakildigi kadar kolay degildir.Aygan ;PKK`daki yanlisliklarin farkina daha önceden variyor.1980 deki 12 Eylul fasist askeri darbeden hemen önce APO`nun Suriyeýe kacmasi,örgutten cesitli nedenlerle ayrilan arkadaslarinin infaz edilmesi,Apo`nun Sam`daki yasantisi,Duran kalkan ve ekbinin Lolan`daki uygulamalari Aygan`a ters geliyor fakat caresizdir.Karsi ciksa o da tas alti edilecek.Zaten asker iken Kibris`tan TC`nin silah ve tesisatiyla yurtdisina cikmistir."Bakin aygan ajan olarak gönderilmisti" diyecekler.En sonunda Siirt`te bir köye baskin yapilip,coluk cocuk herkesin öldurulmesi gundeme gelince herseyi göze alip PKK`dan kaciyor.Bence JITEM`e girisi de mecburiyettendir.
JITEM`deki pislikleri göruncebu sefer yeniden APO`ya haber gönderiyor.Bu isten ayrilmak istedigini söyluyor. Fakat Aygan`a "hele simdilik yerinde kal" diye haber gönderiliyor.Daha 1994 yilinda PKK`li avrupa`daki temsilcilere haber yolluyor.Ikili calismayi teklif ediyor.PKK temsilcileri bu teklifi sert bir sekilde ret ediyorlar.Ayrica Aygan bir aile babasidir. coluk cocugu var ve
Etrafi dikenli tellerle cevrili Kurtoglu lojmanlarinda oturuyor.Ev telefonu dahi dinleniyor. Jitem tarafindan her adimi izleniyor.Ayrica bazi PKK`liler O`nun pesine infaz timi takmislar.Fakat Aygan`a ulasamiyorlar.
Biz kendimizi Aygan´in yerine koyalim; ne yapabilirdik bu durumda?Yasadisi örgut ve kuruluslara girmek bazen kolay fakat cikis zordur dostum.
bekess .. 24 Sep, 2008 01:43:34
avatar
tsk cemil hewal.tam hikaye tadinda olmus.tam bir polise roman.kusara bakma hewal bunlari sanirim herkes biliyor.benim sorum bu degil.a.aygan konusmasinda diyorki ben herzaman yalisliklarin ve haksizliklarin karsisinda durdum bunu herseyi goze alarak yaptim onun icin pkk den ayrildim diyor,eyer gercekse onurlu bir davranis.boyle onurlu bir insanin kurt insanlari iskence edilirek oldurulken neden karsi cikmadi bu bana inandirici gelmiyor.kullanis tari gectiktten sonra urun satimaz.
selamlar.
rojda .. 24 Sep, 2008 01:09:46
avatar
Sayın bahri,
bay roja...diye başlayan yorumunuzu sanırım rojda mahlasına hitaben yazmışsınız, inan çok güldüm...ben rojda adına sahip 25 yaşında bir kürd kızıyım...halkım ve onun onurlu özgür geleceğini dert edinmiş biri olarak bütün duygu ve düşüncelerim kişi, lider ve partiler üstüdür..onun bunun müridi değilim, ama sizin yorumunuzdan dolayı gönüllü bir Aygan müridi olmaya aday olduğunuz çok açık..yukarıda yaptığım yorum Aygan şahsında kendi halkına karşı ihanet etmiş bütün şahıslara yöneliktir..sizi anlıyorum yaşanan bunca çirkinlik hepimizde bir paranoyaklık yaratmıştır...
dilerim bir zaman gelir bütün bunlar son bulur, bizlerde ruhen sağlıklı insanlar gibi yolumuza devam ederiz, halkımız ve onun onurlu özgür geleceği için...bana bir özür borçlusunuz...saygılarımla
özcan .. 24 Sep, 2008 07:26:22
avatar
...allah icin elinizi vicdaniniza koyun ve diyin bizler ne yapiyoruz biz neden hep kendimize yöneliyoruz neen dusmana yönelmiyoruz birazda dusmana yuklenin neden hep apo neden hep pkk ben sizin yaptiginizi anlamiyorum bizim buralarea gelmemizde dunya kamoyunda biraz söz hakki olmamizda pkknin ve sehitlerimizin hicmi katkisi öcalanin hicmi katkisi yok eger kurdleri dusunuyorsaniz birlik icin bir seyler yapin yada susun
baz_x .. 25 Sep, 2008 03:32:51
avatar
rojda hanim a
burda iki keskin yorum yazmamiz aygani susturur, susmasi kime yarar getirir. kimse aygani kahraman ilan etmek niyetinde degil, aygana saldirmakta ve susuturmak en kolay istir, aygani konusturmak marifetir, aygan in yorumunu okumussan eger insan onu anliyacaksin diyorki ben kürdün bastigi toprak bile olsam ne mutlu bana,bu insan eger isteseydi bu kadar badireden sonra bir tc memuru olarak geri kalan yasantinin kismini gecirebilirdi, ve ötesi ayganinda korucularinda cocuklari biz kürt kanini tasimaktalar onlarin ne gunahi var yarin aygan öldugunde cocuklarinida ayganin cocuklari oldugu icin disliyacakmisin korucu cocuklarini babalarindan dolayi disliyacakmisin
bu benim vardigim kanatir nasname nin baska amacinin oldugunuda sanmiyorum
aygana cesaret ve güven vermemiz gerekirken gözunu korkutarak lanetliyerek degildemiyorumki onu basimiza tac edelim bu insani ikna edinki ahim insan haklari mahkemesine cikmsaina tesvik edin kürde iyi notlar kazandirir nasil kurdistanda kirli bir savas yürütüldügüne dair tc ceza almasina sebeb olabilcek insanlardan birdiri aygan
B. Rênas .. 29 Sep, 2008 09:06:38
avatar
ÇETELER KÜRDLERI SARMIŞ !

Kurluşundan ve başından beri Kürd düşmanlığı üzerine kurulmuş diğer bir çetenin adı da PKK’dır.

Bu çetenin asıl görevi, TÜM KÜRDLERI (sadece Kuzey Kürdistan Kürdlerini değil) teslim almak, ülkeyi ve halkı korumayıp, terörist ve barbar dewlete teslim ettikten sonra da yandaşlarını T.C. pazarlamaktır.

Bir avuç vatan toprağını kurtarmış değiller. Halbuki dünyanın her yerinde silahlı ulusal kurtuluş ve/veya sosyal kurtuluş savaşı verenler en azından bir avuç vatan toprağını kurtarmışlardır. Bu, kimi Güney Amerika ülkelerinde böyle Asya’ da da böyledir.

Tüm dünyada hal böyle iken, Kemalist-terörist Çete Devletinin hizmetindeki Apocu/PKK Çetesinin durumu ne ? Bırak bir avuç vatan toprağını kurtarmayı, …… gibi kaçıp „QENDİL’e yerleştikten sonra, yörenin Kürd ve Kürdçe adını da utanmadan „Medya Savunma Alanları“ yaptılar. Bu adamlarda hak ve adaletin zeresi olmadığı gibi, ar ve haya da yok-kalmamıştır.

İç infazdan binlerce Kürdü öldürmüş Apo/PKK çetesi 2 tane T.C. celladını cezalandırmadı, sadece avrupa da 35 kürt katletmiş bu mahlüklar MHP ve Perinçek’ten birinin burnunu kanatmadılar.

Aygan’da, daha niceleri de bu iki çetenin, T.C. ve türevi olan Apo/PKK çetesinin kurbanıdırlar… Bay Aygan fedekarlık yaparak hazırım diyor ya diğerleri ?
bahri .. 30 Sep, 2008 05:04:59
avatar
Sevgili Rojda,genelde nasnameyi dikkatle okurum,ama sizin cevabınızı çok geç farkettim.İzninizle şimdi cevap vereyim;size bay diye hitap etmiş olmak,rojda yerine roj yazmış olmak sehven olmuştur,özür beyan edebilirim,bunda sorun yok.Sorun,ikimizin aynı yerden bakmamıza rağmen.sizin Aygan'a dönük "Allah affeder ben affetmem" yaklaşımızdır.Bu anlayış,toprağı bol olsun,Yılmaz Güney'in meşhur repliğinde somutlaşmış mefluç bir zihin ürünü sayılması gereken kaba bir yaklaşımın özellikle Kürtler tarafından prim verilmeye değer görülmemesi gereken zalimce bir yaklaşımdır.Gelin zamanında kaotik ortamların objeleri haline getirilmiş bazı bireylerin nedamet (pişmanlık) duygularına karşı biraz toleranslı olmayı deneyelim.Özellikle bunlar,Aygan'da olduğu gibi verdikleri zararları telafi babından da bir katkı sahibi olmak istiyorlarsa,beyaz sayfaların açılması adına bunu yapalım.Şimdi madem genç yaşta bir Kürt kızı olduğunu ifade ediyorsun,gel bir kaç noktada ortak zeminde buluşalım Xwsşkamın:1-İlk yorumumda seni itham edici bir iki lafım var bunları geri alıyorum.2-Kürt olarak onurlu bazı liderler çıkarsa saygıda kusur etmeyiz,ama,siyasal mücadeleyi tarikat ilişkileri bazında düşünenlerden olmadığımız için müritlik gömleği pek üstümüze oturmaz,siz de aynı şeyi ifade ediyorsunuz,burada mutabık olaalım...3-İhanet çixgisinin nerede başlayıp nerede bittiğini gel,daha sağlıklı düşünmeye başlayalım.Mesela,ben,Aygan'ın ihanet çizgisine ilkin başkaldırdığını (gerilla olarak bir Kürt ailesini bebekleriyle birlikte yok etme emrine uymaması)görmek gerektiğini,esas ihanetin ona bu emri veren iradede (PKK önderliğinde)aramak gerektiğini düşünelim diyorum.Aygan'ın sonraki süreci,zaten hepimizin lanet okuduğu süreçtir.4-Apo ve bazı Apo kurmaylarıyla Aygan'ın günah ve sevaplarının müdakkiki olacaksak,vijdanlı davranıp Aygan'ın bunların yanında nerdeyse melek gibi kalabileceğini görmezlikten gelmeyelim.Aygan'ın ne kadar cehennemlik olduğunu bilemem,Allah bilir,ancak bütün yaptıkları Apo ya da kurmayları tarafından tecavüze uğramış,kirletilmiş bir Kürt kızının duyumsattığı acı kadar bize giran gelmiyor.Sevgili Rojda gel ölçüde tartıda hata yapmayalım...5-Bu kirli savaşın paranoyalar,travmalara yol açtığını inkar edecek değilim.Şahsen bu kirli savaşın hiç bir noktasında hiç bir zaman yer almış olmamanın verdiği iç huzuru yaşayan biriyim,olanlar karşısında acı duydum,acı duyarım,kahroldum,kahrolurum,ama şükür ruhumu saran bir karmaşa yoktur.Diliyorum aynı şeyi senin için de söyleyebiliriz rahatlıkla.Sen bize göre daha çok gençsin,iyi oku,iyi düşün,iyi seç...keça delal...6-Şu ismin ya da mahlsına dair de izninle bir mülahaza da bulunayım:Bir Kürt kızının ya da oğlunun ismi Roj olabilir,rojin olabilir,kısaca "roj" a çeşitli nispetlerle olabilir de "Roj" a (güneşe) yaratıcılık vasfı izafe eden "Rojda" biçiminde olamaz.ne de olsa biz Kürtler müslümanız ve sadece "Xudada" demek yakışır bize.Geleceğin aydın bir Kürt kızı olacaksan bu inceliklerin halkımız tarafından dikkaete alınmakta olduğunu gözönünde bulundurmanı arzu ederim.Sevgilerimle.bahri...
Muammer .. 30 Sep, 2008 02:43:08
avatar
Abdülkadir Bey. Trabzonluyum ve bir liberal Insan olarak size sunu sormak istiyorum: Bugün Ramazan Bayrami. Vurdugunuz insanlarin cocuklarindan nasil özür diliceksiniz? Veya bu "gec uyanis" Bayram oldugu icinmi akliniza geldi? Kusura bakmayin. Kimseden af dilemeyin. Hem Kürt halki hem Türk halki sizin gibi masalardan cok cekti. Aklanmak yoktur. Haklisiniz tezinizde: "Ben kendimi zemzem suyuyla yıkasam, ağzımla kuş tutsam boştur. " adım çıkmış dokuza, inmez sekize" misali. Bunun için de kimseye kırgın değilim."
Olamasiniz zaten. Hangi yüzle. Eger itiraf edecek birseyiniz varsa gider Savci Öz´ü bulup taslim olursunuz. Gerisini tarih yazar. Cezanizida Canabi Allah (C.C.) keser.

Bütün Kürt halkin Ramazan bayrami mübrak olsun. Böyle günlerde kardes ve ümmeti Muhammed´en oldugumuzu unutmayalim. Kardeslik kazansin.
Saygilarim silahsiz mücadele eden Kürt halkina.
a.aygan .. 30 Sep, 2008 08:03:15
avatar
Sayın muammer ve tüm İslam aleminin Ramazan Bayramı mübarek olsun! İnsanları değerlendirirken veya eleştirirken terazinin kefesini adalet adına denk tutmak gerekir. Yani, bir insani değerlendirirken gunah ve sevabıyla birlikte değerlendirildiği zaman, daha sağlıklı bir sonuca varmak olanaklı olur.

Beni bir katil olarak niteleyip saldırmak kolay olduğu kadar da yaşamımın bir kesitine odaklanıp geneli görmediğiniz zaman, bana yöneltiğiniz katillik kavramının ayakları havada kalıyor. Ancak, beni 1980 öncesi anti-faşist mücadelenin bir militanı olarak, öte yandan PKK içerisindeki pratiğim ve PKK’den hangi nedenlerden dolayı kaçmak zorunda kaldığım yani; yağmurdan kaçarken, doluya nasıl ve neden tutulduğumu ve devletten de hangi duygu ve amaçlarla kaçtığımı bir bütün olarak değerlendirildiği zaman, benim ve benim konumumda olanların gerçeğe yakın bir fotoğrafını vermiş olursunuz. Ve birbirlerini besleyen sistemlerin halkımızın başına ne çoraplar örmüş olduğunu daha bir net görürsünüz.

Eğer bu iş benimle biterse; farzet ben katilim (!) fakat nedamet getirdim ve katillikten istifa ettim hem suçlarımı ve hem de suç ortaklarımı ifşa ettim-ediyorum. Peki benimle uğraşmak yerine, neden bu kirli savaşta onbinlerce insanın hayatını kaybetmesine sebep oldukları halde susmakta ısrar edenlere yöklenmiyor veya suskunluklarını bozmaları için bir cağrıda bulunmuyoruz?

Ayrıca; PKK için arasıra kullandığım “Ergenekon’un ikizi” türü kavramların muhatabı, PKK’yi yöneten ve yönlendirenlerdir. Öte yandan, PKK’nin dayandığı taban, ona destek veren yurtsever çevreler ve gerilla gibi katagoriler, PKK için kullandığım kavramların dışındadırlar. Onlara ve çabalarına saygı duyuyorum. Bu da böyle biline!

Selamlar ve iyi bayramlar.
A. Aygan .. 30 Sep, 2008 08:23:27
avatar
Sayın Nasname Editörlüğüne ve Halkımıza!

Yukarıdaki makalemle ilgili kısa bir açıklamada bulunmak zorunluluğu doğmuştur.Yazının giriş bölümünde yer alan "Ergenekon`un ikiz örgutlenmesi PKK" belirlemesine ilişkin olacaktır.

Özel Savaş`ın emrindeki Türk basını bu cümleyi cımbızlayıp manşete taşımıştır. Bu durum halkımız ve benim açımdan rahatsızlık yarattığı gibi yanlış anlaşılmalara da neden olmaktadır.

Düzeltiyorum veya kullandığım söz konusu kavramın açılımını yapıyorum: PKK çok yaygın ve kapsamlı bir örgüttür. Benim kullandığım kavram; PKK’nin yönetici ve yönlendiricilerini kapsar.

PKK’ de gerilla, yurtsever halk, ve milis güçleri gibi halk katmanları vardır. Bu kesimlerin hepsini söz konusu kavramın içerisinde değerlendirmek, itham etmek veya suçlamak gibi bir düşüncenin sahibi değilim.

Bu Parti, bizim de harcına su taşıdığımız, uğrunda kurşun atıp kurşun yediğimiz bir partidir. Şu an bu çatı altında yanlış hesaplar peşinde olanlar olduğu gibi, düşmanın değirmenine su taşıyanlar da vardır. Fakat bu partiyi oluşturan gövdenin (Gerill, Milis, yurtsever halk, alt kademeler gibi) tümünü kullandığım "Ergenekon`un ikiz örgutlenmesi PKK" kavram içerisinde görmek veya değerlendirmek gibi bir kastım olmadığı gibi, doğru da değildir.

Selam ve saygılarımla
a.aygan
Ali .. 30 Sep, 2008 08:41:49
avatar
Muammer Bey,
Sakin ola Aygani savunuyorum yanilgisina kapilmayin.Herhalde size gereken cevabi verir.Yanliz burada dikkatimi ceken Aygana, Savci Oz'un yolunu gostermenizdir.Ben kendi adima soyluyorum; Bir Turk beni yargilayacagina varsin bir Israilli yargilasin.Bizim G.Kurdistan ,sizlerin ise "Kuzey Irak" dediginiz alanda bir yargi ve adelet mekanizmasi var.Orasi varken neden Savci Oz? Iyisiyle- kotusuyle Aygan bir Kurd.Bir sucu varsa buna Kurd yargi makamlar karar verir ve uygular.Biz O senin bahsettigin mahkemelerin ve savcilarin hic bir Kurdu yargilamayacagi inancindayiz.Herkesten daha once Yasar Buyukanit,Ilker Basbug ve Recep Tayyip Erdoganin gidip savci Oz'e teslim olmalari gerekmez mi?Iyi niyetinzden suphe etmiyorum.Ramazan Bayraminiz mubarek olsun.
Hamza .. 30 Sep, 2008 10:28:13
avatar
BIR YANLISTAN DIGER YANLISA
Yorum yapan Kürt kardesler,simdi bu ögrendiginiz ne ki daha neler var neler... Bu konuda Kurtlar Vadisi aydinlatici sayilabilir,cunku kimin eli kimin cebinde belli degil.Zor zamanda konusmak icin ya kelleyi koltuga alamak gerkir ya da manüpile etmek gayesi vardir.Anlaticinin niyetini zaman gösterecek .biraz sabir:
Suc ve Ceza .. 30 Sep, 2008 10:41:56
avatar
Sayin Ali,

Aygan`in Ergenekon yargilanmasindaki tanikligi TC`nin isledigi insanlik suclarinin kendi adalet ve yargi cevresi icinde mahkum edilmesine hizmet eder.G.Kurdistan`da yapilacak bir yargilama ise sadece bir varsayimdir.
Afaki olmamak gerek.Guneyli Kurdler adina konusmamak gerekir.Onlara sorulsa cevaplari TC mahkemelerinde yargilanmalarini tavsiye ederler olur.Hukuki meseleleri bilirler...

Bu tur yargilamalar ya uluslararasi bir mahkemece (Lahey, AIHM) ya da suclarin islendigi ulke mahkemelerince yapilir.Mesela AIHM TC Devlet suclari icin yargilamalar yapip kararlar vermistir.Bu kararlar sonrasi TC sadece tazminat vb.gibi cezalara carptirilmistir.Ancak suclulara bir sey olmamistir.

Bu tur yargilamalarda onemli olan ,suc orgutunun ve ona bagli cok sayidaki suclunun bizzat tespiti ve cezalandirilmasidir.

Kaldi ki G.Kurdistan`da yapilacak bir yargilama sonrasi suclular mahkum edilince cezalarini cekecekler midir?

Ergenekon mahkemesine Aygan`in mudahale etmeye devam etmesi yerindedir,gereklidir ve de etkili olmaktadir.

Kaldi ki uluslararasi yargi cevrelerinin de gozleri bu mahkeme ustundedir.Sisteme dahil tum suclularin mahkemeye sevkedilmemis olmalari mevcut yargilamayi gereksiz kilmaz.Onemli olan islenmis her suc icin etkili bir sekilde ve yargi karari yaratmaya donuk mudahil olabilmektir.Bu da bir yargi ve adalet mucadelesidir.
huseyin .. 01 Oct, 2008 02:16:58
avatar
1995 yılında polis tarafından Nusaybin’de Hizbullahi Müslümanlara yönelik geniş çaplı operasyonlar yapıldı. Onlarca Müslüman yakalanarak gözaltına alındı. Uzun süren gözaltı ve işkenceler bir yana, yapılan operasyonlar aylarca devam etti. Tutuklanıp zindanlara konulanlarla beraber onlarca kişi de mahkûm oldu. Bu süreç içinde, bir yandan gözaltına alınanlara dayandırılan yalan-yanlış haberleri el altından piyasaya sürerken, diğer yandan da muhbir ve ajanları kanalıyla Hizbullah cemaati ve mensuplarını karalayıcı ve gözden düşürücü anti propaganda yapıyorlardı. Hatta operasyonlardan kısa bir müddet sonra oluşan sessizlik ortamında, Nusaybin’de cemaate darbe indirildiği ve pasifize edildiği düşünülerek, ajan ve işbirlikçilerini yönlendirip cemaat aleyhinde aleni faaliyete dahi sevk ettiler.

Daha önceki bölümlerimizden, gözaltına alınanların tehdit, şantaj, tuzak ve daha pek çok çirkin yöntemlerle işbirliğine zorlandığını ve zaaf sahibi olanların tuzaklara düşürülüp muhbirleştirildiğini, ajanlaştırıldığını hatırlayacaksınız. İşte bu operasyonlar ve gözaltılar sürecinde; Yahya Demir, A. G. D, A. K. K, A. Ş., resmi imam olan Mehmet……. Ve diğer birkaç kişi işbirliğini kabul etmişlerdi.

Bunlar çete haline getirilerek cemaat aleyhine kullanıldılar. Bunlara; A.H.A, M.M.Ö, A.B.Ö. ve daha başka şahıslar da katıldı. Çeteleşen bu işbirlikçi ve ajanlar cemaat mensupları hakkında bilgi toplama, yakalatma, ailelerine baskı uygulama, tehdit ve şantaj yollarına başvurma, cemaat adını kullanarak halktan zorla zekat toplama, zorla haraç alma, cemaate sempati duyan veya tarafsız kalan insanları cemaate yardım ve destek verdikleri için güvenlik ve istihbarat güçleriyle tehdit ve şantaj etme, PKK’ya destek veren insanları da cemaatin adını kullanarak tehdit ve cezalandırma, cemaate leke getirecek şekilde insanların araba ve işyerlerini kullanma, haksız kazanç sağlama, hırsızlık ve soygunlar yapma…….suretiyle, sadece Nusaybin’de değil, bölgenin pek çok yerinde tahribat ve zararlara sebep oldular.

Cemaat, yaptıkları bu kirli faaliyetlerini fark edince, onlara yöneldi. Bu çetenin bazı elemanlarını sorguladı, sorguladığı elemanların verdikleri bilgileri araştırmaya tabi tuttu, gerekli tahkikat ve takibatları yaptırdı, yeni bilgiler üzerine yeni elemanları yakalayıp sorguladı ve yaptıkları bütün kirli ve çirkin işleri ortaya çıkardı. Neticede de bu çeteyi dağıttı.

Biz şimdi, sorgulanan elemanların verdikleri ifadelere de yer vererek, Ergenekon tipi yapıların bu çete eliyle yürüttükleri kirli faaliyetlere geçelim. Bu çetenin başı Yahya Demir olduğundan, biz de bunu Yahya Demir çetesi olarak adlandıracak ve işledikleri cürümleri bu ad ile anlatacağız.

M.N. adlı kişi, pasaport almak için Batman Emniyet Müdürlüğü Pasaport Şubesine gidip başvuru yapıyor. Orada karşılaştığı olayları kendi ifadesiyle şöyle anlatıyor : “Ben pasaport şubesine gittiğimde başvurumu yaptım. Bir müddet beni beklettiler. Daha sonra iki sivil polis gelip benimle biraz konuşacaklarını söyleyip başka bir odaya götürdüler. Benimle konuşurlarken meşrubat diye bir içecek getirdiler. Ben içmem dedimse de bizim ikramımızı nasıl reddedersin diye beni çaresiz bıraktılar. Yeni göreve başladığım için şüphe çekmesin diye fazla karşı çıkmadım. O içeceği içtikten sonra sarhoş olup kendimi kaybettim. Ayıldığımda bir odada çırılçıplak vaziyette bir kadınla beraber olduğumu fark ettim. Sonra bana o kadınla beraber olduğum manzaraları kameradan seyrettirerek işbirliği teklifinde bulundular. Kabul etmediğim takdirde hem bu görüntüleri dağıtacaklarını hem de yeni başladığım memuriyetimin elimden gideceğini söylediler. Ben de kabul ettim.”

A. K. adlı şahıs da; işbirliğini kabul etmesini şu şekilde anlatıyor; “Benin şehevi zafiyetlerim vardı. Kayınbiraderim de bu zafiyetlerimi biliyordu. Kendisi JİTEM ile çalışıyordu. Bunu biliyorduk. Benim bu zafiyetimi bildiği için hem kendisi için hem de benim için porno dergilerine abone olup benim dükkanımın adresini vermişti. Bu dergiler benim dükkânıma geliyordu. Cemaat bu hususta kayınbiraderimi uyarmamı istedi. Ben de tamam dedim ama gelince ben de bakıyordum. Zaman zaman ailemi annesinin yanına götürüyordum. Annesi kayınbiraderimin yanında kalıyordu. Bu vesile ile birkaç ayda bir götürüyordum. O da arada bir yanıma gelip paradan puldan ve beni celbedeceğini düşündüğü konularda konuşur ve beni tahrik ederdi. Yine bir gün ailevi münasebetlerden dolayı evine gittim. Kendisinin uydu anteni vardı ve sürekli Avrupa’nın porno yayını yapan kanallarını seyrediyordu. Orda olduğum esnada bu kanalları açarak seyretmemi sağlıyordu. Demek ki daha önce benim bilgilerimi JİTEM’e vermiş ve benim kazanılmam görevi de ona verilmişti. Ben odada iken kendisi dışarı çıkıyor ve daha çok porno kanallarını seyretmem için ortam sağlıyordu. Sonra beni köy yakınındaki bahçeye götürdü. Meğerse daha önce her şeyi hazırlamıştı. Paradan, zenginlikten bahsederek beni tahrik ederek beni bahçenin içine götürdü. Sonra bir münasebetle beni yalnız bırakıp uzaklaştı. Tam o sırada onlara bağlı bir kadın gelip bana yapıştı. Onunla birlikte olduktan sonra kayınbiraderim gelip bana işte senin işin tamam dedi ve benim onlarla çalışmam gerektiğini yoksa hayatımın mahvolacağını söyleyerek şantaja başladı. Bu şekilde onların ağına düştüm”.

Yahya Demir çetesine katılan Mehmet……adlı genç resmi imam hakkında ise A.Ş. şu bilgileri veriyor: “Mehmet adlı genç resmi imam, çoğunlukla kendi yaşıtları olan ve tanıdığı genç imamlarla ilgileniyordu. Onun Mele Behçet adında bir arkadaşı daha vardı. Bu da kendini mele olarak gösteriyordu. Behçet’in yanında bir kadın vardı etrafına karısı olarak tanıtıyordu. Halbuki karısı olmadığı gibi onunla çalışan bir muhbir ve fahişe idi. Bu ikisi bölgede tanıdıkları molla arkadaşlarını Van’da bir otele davet ediyorlar. Yanlarındaki kadın da yanına birkaç fahişe daha alarak mellelerin olduğu otele gidiyorlar. Bu fahişeleri mellelerin başına musallat ederek alem yapmalarını sağlıyorlar. Sonra polise haber verip otele baskın düzenleyip görüntülerini çekiyorlar. Bu görüntülerle kendilerine şantaj yaparak işbirliğine razı etmeye çalışıyorlar……….

Behçet adlı şahıs tayınını bölgede Müslümanların köyü diye tanıtılan bir köye aldırdı. Orada imam olarak göreve başladı. Beraberindeki fahişe kadını da karısı diye tanıtıp köye götürdü. Köyde kendini Hizbullahi Müslümanların sempatizanı olarak gösteriyordu. Köyden topladığı bilgileri polise aktarıyor, aynı zamanda karısı diye tanıttığı fahişe vasıtasıyla köyde gözlerine kestirdikleri kişileri tuzaklarına düşürmeye çalışıyordu.”

İşte bu ve benzer daha nice şeytani hilelerle tuzaklarına düşürdükleri zayıf karakterli insanları kendi çirkin emelleri için nice kirli işlerde kullandılar. Bu şekilde ağlarına düşürdükleri insanları, bir daha asla geri dönüşü olmayacak şekilde ruhi ve ahlaki çöküntüye maruz bırakacak işlere bulaştırıyorlar. Terk edilmesi zor bazı alışkanlıklara bulaştırıyorlar. Bol para, kadın, uyuşturucu gibi. Tamamıyla gayri İslami bir ahlak ve yaşantıya alıştırdıktan sonra da istedikleri gibi kullanıyorlar. Bütün bunlar, yakalanıp sorgulanan muhbir ve ajanlar vasıtasıyla netleştirilen malumatlardır. MİT, JİTEM ve Polis İstihbaratı bunları yapmaktadır. Bu tür bir ahlaka ve yaşantıya alışanlar, kendilerine bir kene gibi yapışmış alışkanlıklarından kolayca vazgeçemiyorlar ve esiri oldukları bu alışkanlıklarını sürdürmek için kendilerine gösterilen her türlü kirli işlere rahatlıkla koşuyorlar. Çünkü bu alışkanlıklarını sürdürmek için patronlarına sürekli muhtaç ve bağımlı bir hale geliyorlar. Düşünün ki, bu tür alışkanlıkları olanlar, ancak servetleri olsa bu alışkanlıklarını sürdürebilirler. O da bir yere kadar. Nitekim bu tür hastalıklara bulaşan nice servet sahiplerini görmüşüz ki kısa bir süre sonra sokaklara düşecek kadar perişan olmuşlar. Parasız pulsuz ajan ve işbirlikçiler, müptela oldukları alışkanlıklarını karşılamak için sürekli kirli işlere, bağlı bulundukları odaklardan daha fazla ücret almak için daha çok çalışmaya, kendilerine gösterilen gayri meşru yollara daha çok tevessül ederek çıkar sağlamaya çalışırlar.

A.H.A. bu konuda şunları söylüyor : “Tam bir çete olmuştuk. Bizler çete olarak elimizdeki paraları genelde eğlence yerlerinde çarçur ediyorduk. Bizi alıştırmışlardı. Bu çete üyeleri sürekli Nezirhan tesislerine gidip orada güzel yemekler yer, içki içer, kumar oynar ve fahişelerle zaman geçirirlerdi. Bunun dışında da çetebaşı Yahya’nın daha önce irtibatlı olduğu kadın dostu vardı. Sürekli onun yanına gider dolaştırır, otellerde onunla sefa sürerdi. Aynı zamanda bu kadının çalıştığı yerler hakkında da ondan bilgi alırdı. Bu kadın dışarıda örtülü ve Müslüman olarak kendini gösterir ve İslamcı geçinen bir çevrenin ticari işlerinde sekreterlik yapardı. Yine çete üyeleri olarak sürekli Akdeniz bölgesine, Mersin’e, Silifke’ye, Antalya’ya ve sahildeki eğlence ve tatil beldelerine gider, elimizdeki paraları bu şekilde eğlencelerle çarçur ediyorduk. Bu hayata battıkça daha çok polislerin verdikleri talimatları uyguluyor ve daha çok onlarla bütünleşiyorduk. Din, ahlak ve namus diye bir mefhum kalmıyordu. Gittikçe İslam'a ve Müslümanlara daha çok düşman oluyor ve kin besliyorduk. Artık öyle olmuştu ki, polisin talimatını beklemeden de işlere girişiyorduk. Ve böylece hem maddi kazanç sağlıyorduk hem de polisin istediği gibi cemaati de halkın arasında karalayıp lekeliyorduk”.HUSEYNİSEVDA.COM
Muammer .. 01 Oct, 2008 10:01:16
avatar
Merhaba.
Öncelikle Abdulkadir Beyin söyledigine deginmek istiyorum:

Öncelikle sunu berlirtmek istiyorum. Sizi bir katil yerine ben koymuyorum. Siz kendi kaleminizle yazdiniz PKK tarafindan ve JITEM tarafindan kullanildiginizi. "Emir verdiler yaptim" diceksiniz. Onu´da kabul ediyorum. Hadi ozamanlar idealleriniz icin savasiyordunuz ve gencligin verdigi "saf"likla birlikte kullanildiniz. Ona´da kabul. Bunu yillar sonra anladiginizda aynaya bakarken "Ben katil degilim." diyebiliyormusunuz? Bu soruyla sizi bas basa birakacagim. Ben sizi yargilayamam. Türkiye mahkemeleride belki sizi yargilamicak. Belki hic bir mahkeme sizi bunlarda sebep yargilamicak. Ama suna inaniyorumki, su an cektiginiz azap belkide size yeter. Belkide ben yaniliyorum. Önemli degil.

Ali Beyinde yazdiklarina deginmek istiyorum. Diyorsunuzki benim Savci Öz´ü göstermekle yanlis ediyorum, cünkü o makamlar sizin icin gecerli degil, ve Kürd makamlarinca yargilanmasi gerekir diye düsünüyorsunuz.
Peki sorarim size, ceza kanunun bas temelerinde "SUC nerde isleniyorsa orda yargilanir." diye birsey var. Peki bunu ne edecegiz. Ben demiyorumki Abdulkadir Bey gitsin orda yargilanmak icin teslim olsun, oraya ifade vermek istedigi icin gitsin, bencede gitmisken teslim olsun. Eger oynanan kirli isleri aydinlatmak istiyorsa, Savci Öz´e gitmeli.
Ve bir konuda yanlisiniz var iste. Güzel Kardesim. Bende sizin iyi niyetinize diyecegim yoktur. Illaki sizin acinizdan haklilik payiniz 100% orandir. Ama - diyorsunuzki "Iyisiyle-kötüsüyle Aygan bir Kurd." Böyle tür düsüncelerle benim hayati felsefem bagdasmiyor. Eger bir kisinin sucu varsa, onu sirf IRKI icin himaye altina alamasiniz. Sucu isledigi yerde yargilanmali. Eger bir Türk Kuzey Irak´ta (Güney Kürdistan-nasname ) suc isliyorsa orda yargilanmali. Eger bir Kürt Türkiyede suc isliyorsa ozaman orda yargilanmalidir. Bu kadar basittir bence. IRKLARI bu meseleye karistirmayalim - ortada islenmis cinayetler var.
Sizinde Ramazan bayraminiz mübarek olsun ve sohbetiniz icin tesekkür ederim. Siteyi takip edecegim. Kalin saglicakla.
Baver18 .. 01 Oct, 2008 11:23:15
avatar
Bir Savci öz efsanesi baslamis gidiyor.
Müpbarek Savci bildigimiz tanidigimiz Sömürgeci ,katil TC nin bir savcisi degil sanki dünyayi ve tabii Türkiyeyi kurtaran adam.
önüne gelen savci öze cagri yapiyor yada gönderiyor.
imralidaki zat savci gelsin beni dinlesin diyor.Aygan hakeza bu yetmiyormus gibi birde Nasnamede yorum yazan kardeslerimizde adres olarak Savci öz`ü gösteriyor.
Hic kimse ayni savci özün TSK ile ilgili tek bir girisimi kendi iradesiyle yapmadigini görmüyor. Ergenekoncu Emekli genarallerin evlerinin aranmasi icin izini TSK dan aldigini kimse görmüyor.
TSK ile ilgili elindeki bütün bilgi ve Belgeleri TSK ya gönderdigini ve dolayisiyla Emekliler disinda (bir kac tegmen son dönemde gözaltina alindi onlarda TSK nin kurban ettigi bu cetenin en siradan üyeleridir.)kimseye dokunamadigini görmüyor.
örnegin Ergenekonun basi olan Genelkurmay baskanliginin emeklide olsa dokunulmaz oldugunu görmüyor.
örnegin van savcisinin basina gelenleri görmüyor..savci öz de savci öz.
Beyler Bayanlar bu bir sistem sorunudur.. savci öz`ler bütün iyi niyetlerine ragmen sisteme yönelik tek sey yapamazlar.
Ergenekon Derin Devlettir ve derin Devlette Devletin ta kendisdir.
Bu gün bu dava sonucu tutuklananlar bu cetenin miadi dolmus en kirli üyeleridir yani safralaridir.
safralar atiliyor yeni Ergenekon örgütleniyor hatta örgütlendi bile.
Sistem Ergenekon olduguna göre bu savci öz adresini bir yana birakin.Tamam her magdur ki özellikle kürd ler bu süreci zorlamalidir.Müdahil olmalidir TC nin kirli yüzünün aciga cikarilmasi icin ne gerekiyorsa yapilmalidir.buna karsi cikan yok.
Ancak bu Savci öz efsanesinden vazgecin.bunu dillendirdikce hem bos bir kahraman üretiyorsunuz hemde asil kirli ve katil olan sistemi akliyorsunuz.
Aygan aciklamalari elbette önemlidir ancak kimse aygana git teslim ol gibi garip bir önermede bulunmasin.kim kime teslim oluyor.Aygan`a icinden cikmak icin bunca caba gösterdigi sisteme teslim olmayi önermekte nedir.
Kimin Hukukuna teslim olsun Aygan..
Sömürgeci katil TC ninmi..
Newroz da bütün dünyanin gözünün önünde kücük bir Kürd cocugunun kolunu kiran o polis icin bu hukuk ne yapti..?
ismi Rojda oldugu icin okul acilisini iptal eden vali nin bulundugu bir ülkeden söz ediyoruz.
Bir parka Berfin ismini vermeyen yasaklayan bir ülkeden söz ediyoruz..
bu haksiz ve dünyanin en kirli savasinda yasamini yitiren bir gerillanin basina ayagini koyarak poz veren askerlerin resimlerinin yayinlandigi ve o barbar cani asker hakkinda hic bir yasal sorusturma acilmayan bir ülkeden söz ediyoruz..
örnekleri uzatmak mümkün..
Aygan in yapmasi gereken elbette bu Cete yi desifre etmek uluslarasi hukuk yollarini zorlamak ama bu gidip Sömürgeci TC ye teslim olmasiyla degildir..
Kaldiki Aygan in Asil mahkemesi kürd halkinin vicdanindadir ve Aygan bu vicdan muhakemesini baslastmistir.cesaretle Halkinin vicdaniyla hesaplasmali onun vicdan mahkemesine siginmalidir..
Selam ve saygilar
Ali .. 02 Oct, 2008 12:08:57
avatar
Muammer Bey;
Tekrar selam ve son cevap.
Iste aramizdaki fark budur.Siz Turklerin cok iyi bilipte bir turlu varligini kabul etmediginiz Kurd ve Kurdistan ulkesidir.Ayganin nerede suc isledigini belirtmissiniz. Diyarbakir yani Amed.Peki Amed neresi olur? Size gore Turkiye, bize gore ise Kurdlerin Baskenti.Yani Aygan orada suc islemistir.Kisaca Turk isgal guclerinin bulundugu ve onlarin kurmus oldugu gayri-mesru sistemin bir kurbani olmustur.Yargilanacasa bu sistem yargilanmali.2000 yakin faaili meshul cinayetlerin katilleri nerede? Kurdistan da 4000 koy bosaltildi.koyler atese verildi.12 yasindaki cocuklar olduruldu.Genc kizlara tecevuz edildi.15 yasindaki cocuklarin sanki bir marifetmis gibi kameralara baka baka kollari kirildi.Nerede Katiller? Cilerler,Agarlar,D.Guresler.H.Kozakciogullar,Yesiller,Buyukanitlar...Iste katiller bunlardir.Yoksa Ayganin yargilanip yargilanmamasi hic bir seyi ifade etmez.Bugun Aygan yarin bir baskasi olur.Son 80 yilda Turk devletinin kan ,baski ,zulum,iskence ve katliamlarden baska Kurdlere ne "iyiligi" olmustur? Var mi bu konuda ornek gostereceginiz bir olay? Dini inanclarina bagli bir insansiniz,elinizi vicdaniniza koyun Dunyada Kurdler gibi kac tane millet var? Dilli yasaklanmis bir millet goster? Neden Kurdler....
a. aygan .. 02 Oct, 2008 02:24:15
avatar
Görüldüğü gibi Muammer bey, Güney Kürdistan`ı bile TC´nin deyimiyle "Kuzey- Irak" olarak adlandırıyor. Bence mesele anlaşılmış ve muammer beyin kimliği veya misyonu hakkında bir süphem kalmamıştır.

Bize hukuki durumu açıkladığı için tesekkür ederim. Fakat biz o yolları ve kuralları ağır bedeller ödeyerek çoktan öğrenmiş bulunuyoruz. Keza, TC beni susturmak için bulunduğum ülkeden geri almak istedi. Ancak başaramadı.

Şu veya bu savcıya teslim olmak önerisine gelince; Tüvbe!. Hayatımda iki kez teslim oldum. Birincisin de TC`ye, ikincisinde ise halk adına PKK`ye. Fakat ikisi de anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiler. Bundan sonra ölmek var teslim olmak yok. Kaldi ki, insan TC savcılarına teslim olacağına Afrika`daki bir yamyam kabilesine teslim olsa daha iyidir.

Muammer bey anladığım kadarıyla misyonu gereği bana çağrı da bulunuyor. Yoksa sıradan dindar, demokrat veya liberal bir insan beni TC savcısına teslim olmaya davet etmez. Ben buradayım ve savcılara suç duyurusunda bulundum, gelsinler ifademi alsınlar ki, Ergenekon’un Kürdistan’daki pislik ve ardıllarına yargı yolu açılsın. Ama, Ergenekon tipi çetelerin Kürdistan’daki ayaklarına dukunmak savcıları aşar.

Sunu herkes bilsin ki Aygan; bundan böyle sadece ve sadece Yüce Hakkın ve onurlu Kürd Halkının adaletine sığınır. Bu iki mercinin verecegi karar benim icin gecerlidir. Gerisi boştur. Muammer bey gibileri bana her yolu kapatmak istiyorlar. Fakat nafiledir. Allah`ta, halk da affedicidir.

Dunya tarihi örneklerle doludur: nice cengaverler kafirlerin safından müslümanların safina geçip cansiperane savaşmışlardır. Yine, nice insanlar karşı-devrim saflarını terk edip devrim saflarında kahramanca savaşmışlardır. Dolayısıyla, muammer bey yanlış kapı çalmıştır.

selam ve saygılarımla
Isyan.. .. 02 Oct, 2008 11:00:59
avatar
Bu siteyi her gün takip ediyorum..inanin benim icin aliskanlik oldu,,ama su yorumlardaki Türk düsmanligi,sarf edilen küfür dolu sözler beni isyan ettiriyor,yapmayin ya..bir taraftan devrimcilikten dem vuracaksiniz diger taraftan fasizan bir tutum icinde türki olan ne varsa nefret edecek ve hakaretler yagdiracaksiniz..En cok kizdigim fasitlere kizdiginiz ve onlardan nefret ettiginiz halde,acik acik kürtlügü yüceltip ,digerlerini assagiliyorsunuz..ya annesi türk lafina ifrit oluyorum,,o ne demek ya??ne yani aponun annesi türk diyemi hainlik yapiyor,yani kaninda mi var?ya babasi?hic mi katkisi yok yani?ne olur artik bu fasizan yorumlari birakin..eger kardeslikten söz edeceksek öncelikle lütfen karsimizdakileri incitmeden elestirelim.her zaman oldugu gibi sizi her gün okumaya devam edecegim,umarim bu yorumum yayinlanir ve biraz olsun yorumlar daha devrimci daha dostca olur,,iyi bayramlar
Armanc .. 02 Oct, 2008 12:39:40
avatar
Bastan beri dikkat ceken bir nokta var:

Bazi kisiler Aygan`in tanikligindan ziyade onun bir yerlere teslim olmasina kafayi takmis!Cok ama cok enteresan...

Sormak lazim:Amaciniz ne?

Uzum yemek mi yoksa bagci dovmek mi?

Eger uzum yemekse Aygan`in tanikligi ile ilgilenirsiniz.Yok bagci dovmek ise onun bir yerlere teslim olmasina kafayi takarsiniz.Kuskusuz daha önce bu konuda yapilan bir cok aciklamalardan sonra halen daha bu soyleniyorsa bunun bilmezlik ya da safliktan degil suiniyetten kaynaklandigi ortaya cikmaktadir.

Hukukta "Istinabe yoluyla ifade almak" diye bir metot vardir.Bu, tanigin mahkemede fiilen bulunmasini gerektirmeyen bir yolla ifadesine basvurulmasidir.Gunumuzde iletisim arac ve teknolojisi gelismis.Oylesine ki mahkemede bulunmaktan daha etkin.Ustelik hur irade beyani yapmayi da garanti ediyor.TC`de teslimle alinan ifade ve tanikliklarin guvenirlik derecesi herkesin gozu onunde ve Aygan`in Internet araciligi ile yaptigi tanikliktan daha az.Ustelik meshur deyimle "Karakolda dogru soyler(!)mahkemede sasar" riski de yok...Dolayisisyla Muammer denen kisinin niyeti bozuk.

Sayin Ali gene sapla samani birbirine karistirmis.Eregenekon yargilamasi bir mercidir.Ekabir soylemlerle yargi alanini karistirmamak lazim.Bu kafa yapisi aynen Rusya`da Sovyet devrimi yapildiktan sonra Asiri solcularin Ural demiryolunu sokme girisimi manitigina benziyor.Niye yaptiklari soruldugunda "Biz bu kapitalist demiryolu yerine Sosyalist demiryolu insa edecegiz!" diyorlardi!

Sayin Ali, senin propaganda ve ajitasyon mantiginla hareket edilecek ise Kurdlerin basina gelen felaket, 1.Dunya savasi sonrasi 2 parcali Kurdistan 4`e cikmistir.Kim O bolunmeyi yaratmistir?Galip Itilaf gucleri yani Fransiz ve Ingilizler.Oyleyse aynen Bolsevik akli evveller gibi "Yahu durun bugunku felaketimizin sorumlulari Ingiliz ve Fransizlardir deyip onlarla mi baslayalim ise? Ya da once Kurdistan`i kurtaralim sonra mi bu Ergenekon islerine bakariz?Yani bu Sayin Ali`nin amaci daha da baska:O, uzum dovmek ve bagci yemek istiyor!

Ortada somut bir dava sureci var.Aygan dogru bilgi vermesi ve israrli olmasi sartiyla dogru olani yapiyor.Tanikliga ve Mudahil olmaya devam etmeli;Kuzey Kurdlerinin henuz hepsi kafayi yememis...Dunyanin her yerinde bu isler boyle yapilir.
Muammer .. 02 Oct, 2008 12:49:36
avatar
Merhaba

Abdulkadir Bey. Lütfen komik olmayin. Iki tane yazidan dolayi bir insani karalamak kolay oluyor. Ne misyonu Allah askina. Beni ajanmi saniyorsunuz? Eger öyle olsa, herhalde sizi bu yollan "ikna" etmeye calismam. Hem ben size sadece bir öneride bulundum. Ben Almanyada yasayan 31 yasinda bir Hukukcuyum. Baska birsey yok. Ne bir Kurum icin calisirim nede öyle kurumlari benimserim. Ben kendi düsüncemi söyledim. Okadar sokmu oldunuz? Illaki böyle düsünmem icin bir Kurum icinmi calismam gerek? Buna inanmaniz size kalmis. Eger farkinda olduysaniz Türkcem bile okadar iyi degildir. Siz kendiniz dediniz benim ifademi alsinlar. Eh ozaman buyrun. Ben sizi önceden hic tanimiyordum. Bir haber sitesinde yazinizi okudum, ve öyle bu siteyi ögrendim. Ister inanin ister inanmayin. Benim kimseye yalana borcum yoktur.

Gelelim söylediklerinize. Teslim olmam diyorsunuz, ama yazdiklarinizda: "Bu nedenle ERGENEKON Davası’nda hem sanık, hem mağdur ve hem de tanık olarak ifade vermek istiyorum." Simdi savci sizin ayaginiza gelecek hali yoktur. Teslim olmak istemiyorsunuz cünkü T.C.´nin adaletine inanmiyorsunuz. Bir hukukcu olarak bunu cok iyi anliyorum. Ama peki ifadeyi nasil vercekseniz? Ben sadece bir öneride bulundum. Benim burdan yazmamla sizi herhalde hic birseye zorlayamam, zorlamak gibi bir niyetimde yoktur. Ama celiskili oldugunuz icin bu konuda, söylediklerinizde pek inandirici gelmiyor bana. Belkide ben yaniliyorum.

Pisman oldugunuza inaniyorum, ama sadece pismanlik yetmez. Eger gercekten kirli camasirlari ortaya cikarmak istiyorsaniz ozaman illaki bir yol bulup ifade vermeniz gerekir. Benim bu konuda size baska bir öneride bulunamam.

Abdulkadir Bey. Ben size kapilari kapatmiyorum. Kapinizida calan ben degilim. Birden bire ortaya siz ciktiniz. Kapiyi calan sizsiniz. Gereyinide yapmalisiniz. Yazinizda söylediginiz gibi: "CESUR OLUN." Teslim olmuyorsaniz - ki bunu anlayisla karsiliyorum - ozaman baska bir yol bulup Ifadenizi verin. Ama bir yol bulun LÜTFEN.

Ali Bey.
Meseleye kendi acinizdan baktiginiz icin illaki haklisiniz. Demiyorumki Diyarbakirda veya Güneydoguda Kürt halkina yapilanlar dogrudur diye. Illaki haksizlik edenler var. O kisilerde yargilanmali. Biliyorum o kisiler asla yargilanmicak. Ama hem Türklerin hem Kürtlerin icinde "Hain´ler" var. Eger o Hainleri aramizdan cikarirsak belki bir yerlere varabiliriz. Ergenekon örgütü baslangictir. Insallah bunun sonucunda diyalog yoluyla sorunlar cözülür. Ben sonsuza dek buna inaniyorum. Türk ve Kürt halki sorunsuz yan yana ic ice yasayabilir. Osmanlida oldugu gibi.

Kürt halkina cok haksizliklar edilmistir, bunu inkar etmiyorum, ve bununlada gurur duymuyorum. Ben bir insanim, bir Kürt gibi. Aramizda hic bir fark yoktur. Sonucta hepimizin yeri topraktir. Aygan olsun, siz olun veya ben olayim. Hic fark etmez. Hepimiz toprakla örtünecegiz. Bana özgürlük deyip Kürd´e (misal) zindan desem, insanliktan cikmis olmazmiyim?
Cogu Türk cogu Kürt bu meseleden sebep insanliktan cikmistir. Cezalarini Yüce Yaradan verecektir, bundan hic süphem yoktur.

Günahsiz kul yoktur. Benimde cezami verecek, sizinde, Ayganinda. Insallah Mahserde yüzümüze bakip utanmayiz birbirizmden. Canabi Allah günahlarimizi aff etsin.

Saygilar Selamlar.
Muammer
Ali .. 02 Oct, 2008 06:49:17
avatar
Sayin Armanc;
Merak ediyorum,nerede yasiyorsunuz?Nelerden bahsediyorsunuz?Sanki Turk devletini tanimiyoruzda, Armanc Bey bize Turk yargisindan soz ediyor?Sahi Kurdler icin bunlar neler yapti?Savcilar,Hakimler ne yapiyor? En basitinden alin Semdinlide olup- biten olaylara ve yargi sistemine.Y.Buyukanit odulendirilirken Savci F.Sarikaya solugu Amerikada almistir.Ne ergenekon davasi.Uc-bec capulcunun yakalanmasiyla Turk yargi sisteminin "bagimsiz ve tarafsiz"oldugundan mi bahsedecegiz?Turk yargi sisteme Turkiyenin "bolunmez butunlugune,tek dil,tek bayrak ve tek millet"anlayisina siki sikiya bagli,mayasini oradan almistir.Turk ve yargi!Birbirinin nesi oluyor?Kurdlere yapilan insanlik disi uygulamalari her gun duyuyor ve tanik oluyoruz?Acaba sizde goruyormusunuz?Yoksa Turk yargi sistemine guvenip"adelet ve hukuktan " mi bahedeceksiniz?
Armanc .. 02 Oct, 2008 10:41:18
avatar
Sayin Ali,Iyi ya!

Demek ki Savci Sarikaya gibi Turk yargi sistemi icinde olupta hukuku savunup sistemle ters dusenler ve ABD de kabul gorenler de var.Yani demek ki Turk Yargi sistemi icinde olusan bir surec Yasar Buyukanit aleyhine gelisebiliyor.Ancak yargi disi mudahelelerle olayin yönü degistiriliyor.Ama bunu da mesela ABD gibi NATO`nun patronu durumundaki Gladio orgutlemelerinin beyni durumundaki bir ulke donemsel sartlar geregi ve insan haklari acisindan uygun gormuyor ve Ergenekon surecinin baslatilmasini AB ile birlikte dayatabiliyor.AKP hukumeti de buna yesil isik yakabiliyor.Savci Oz de harekete gecebiliyor.Yani demek ki hersey TC nin gonlune gore olmuyor!Demek ki baska parametreler de var.

TC`deki kanunlar Bati dan alinmis kanunlardir.Turk yargi sisteminin kendine ozgu Kanunu yoktur.Turk siyasi sistemi kendine ozgudur.TC de kendini AB adayligi baglaminda mecbur gorup sozde aklamak istiyor.Ama bir cocuk ta bilir ki Kurdlere karsi islenmis Insanlik suclari TC siyasi sisteminden geliyor.

Burada somut bir durum var:Sozkonusu olan bir sorusturma ve Aygan`in tanikligi.Aygan`in tanikligi TC sistemi icinde rahatsizlik yaratiyor bu normal.Fakat siz de yarattigi rahatsizligi anlamak guc.Avdo`dan dolayi mi?Sonuc alinmasa, suclularin kapsami dar tutulsa bile Aygan gerekli olani yapiyor.Size niye batiyor!
Birakin yapsin!Sonuc alinmazmis!Iyi ya o zaman birakin Aygan sonucsuz is yapsin.Derdiniz ne?Yani Ergenekon tum boyutlariyla aydinlatilsa, suclular cezalarini bulsa Kurdler birsey mi kaybeder ya da hak kaybina mi ugrar?Ya da dava sonuclanmasa gercekler kayip mi olur?
Bu ekabir ve afaki tarzi, Kurdun Kurde propagandasini birakin."Sahi Kurdler icin bunlar neler yapti?Savcilar,Hakimler ne yapiyor?"sozu anlamsiz.Biz kendimiz icin bir sey yapmazsak kimse bizim icin bir sey yapmaz.Aygan`da gecmisi ne olursa olsun birsey yapmak istiyor!
garip .. 04 Oct, 2008 01:03:15
avatar
Merhaba herkes birsey yazisyor ciziyor en onemliside onurluca bir durus sergilemek gerekir.Ben Aygan beyden sunlari ogrenmek istiyorum bahri kardesimizin yazdigi huseynisevda sitesini okudum orda gecenlerin ne derece dogrulugu var.hizbullah ile devlet iliskisi var mi? hizbullah hakkinda muhakak sizinde bildiiginiz bazi seyler var, varsa aciklarmisiniz.cevabinizi bekliyorum sermayesi buz olanin korkusu gunestir saglicakla kaliniz
a.aygan .. 04 Oct, 2008 12:51:07
avatar
Sayin Garip,
Bahsini ettiginiz konu önemli bir konudur. Bu konuda yalan yanlis bilgiler vermek,buyuk suc ve gunahtir.
Söz konusu siteyi bir kardesimizin tavsiyesi uzerine ben de bir kez okudum.
Orada "itirafci" olarak adi gecen sahislarin anlattigi seylerin cogunlugu hayali senaryolardir.
Devlet-Hizbullah iliskisi konusuna gelince:dokuz yil istihbarat servisinde görev yapmama ragmen sahsen bu iliskiye rastlamadim.Fakat bu konuda kafama takilan bir soru var.Hizbullah`in sahneye cikis tarihi kafami bulandiriyor.Kurdistan`da PKK`nin buyuk bir guce eristigi ve yer yer insiyatifi eline gecirdigi bir dönemde Hizbullahin sahneye cikmasi bana göre bir muaamadir.
Bazilari diyebilir ki;"PKK sosyalist ideolojiyi kendisine temel alan bir örguttu, buna alternetif olarak muslumanlarin da örgutlenmesi gundeme gelmeliydi" Bu da makul karsilanabilir.
Diger yandan gerceklestirilen eylemlere bir göz atalim:Hizbullah adina yapilan eylemlerde hayatini kaybedenler veya yaralananlar toplumun hangi kesiminden di? Tabii ki; yoksul,orta halli esnaf,
ögrenciler v.b.Hatta bazi dindar insanlar dahi bu saldirilardan nasibini aldi.Peki;eger iddia edildigi gibi Hizbullah, mevcut "kafir rejim"e karsi kurulduysa nicin rejimi temsil eden bir ferde dokunmamistir? Denilebilir ki; "eylemleri Hizbullah edina devlet tarafindan organize edilen kontralar gerceklestirilmistir" Buna okey denilebilir.
Kisacasi; Hizbullah`in devletle resmi iliskisi olmasa da;( ben tesbit edemedim)fakat devlet Hizbullah adini el altindan PKK`ya karsi kullanmistir.
bazi devlet görvlileri kontracilari sevk ve idare ederek Hizbullah adina eylemler yaptirmislardir.Fakat bu konuda Hizbullah´da halkin karsisina cikip" bu eylem bize ait degildir, lanetliyoruz" diyememis, suskun kalarak sucu kabullenmislerdir.Hizbullah`in hatalarindan birisi budur bence.
PKK, Hizbullah`la ters ideolojiye sahip olabilir.Fakat ikisi musterek bir noktada bulusup mevcut sömurgeci rejime karsi gucbirligi yapabilirdi.Sömurgeciligin tasfiyesinden sonra halk kendi tercihini yapar ve örgutunu secebilirdi.
Bu yapilmadi ve iki örgut birbirlerine dusuruldu. onlarca yurtsever insan hayatini kaybetti.Tabbi ki bu TC`nin de isine yaradi.Kimseye akil vermek benim haddime dusmez. Fakat "disaridaki bir seyirci sahadaki oyunu iyi görurmus" ben de disardan gazel okuyorum iste.PKK`nin da, Hizbullahin da en buyuk hatalari;kendinden baska bir fikre veya olusuma,alternatife tahammul edemeyisleridir.Ayrica yanlis hedeflere yönelmeleri de isin tuzu biberi olmustur.yanlis teoriler insanlari yanlis hedeflere yöneltir.Aklimda kaldigi kadariyla Cin devriminin lideri Mao Zedung`un bir sözu vardi;"bin cicek bir arda acsin, bin fikir bir arada tartissin.." Bu sözu özumseyip pratige gecirebildigimiz gun,zafer yakindir.birlik ,beraberlik,saglik ve mutluluk dileklerimle.
selam ve saygilarimla
garip .. 05 Oct, 2008 01:16:26
avatar
xali Aygan sibas cevabiniz icin kendi dilinde hizbullah kitabinin bazi yerlerini okuya bildim ozelestirede bulunulmamis herkesin hatasi olabiliir onemi olan hatalarini itiraf edip bir daha ayni hatalari tekrarlamamak gerekir.Pkk nin'de kabuledilmiiecek derecede buyuk hatalari olmustur olmaktadir.Olan yine bizim mazlum kurd halkina olmaktadir biraz umutlari yesermisken pkk tarafindan kol ve kanatlari kirildi.bingol cevresinde yesil kodadli mahmut yildirim ve muridleri(mehmet yazicioglu,siddik tunc (halk arasinda lakabi tenekeci sido)Ayhan adar,Hasan ucar,Hasan orman(ormanci hesen)Nihat kanat...... vb elkanli katiller bir cok cinayeti acikca islediler sizin bu grubla bir bilginiz var mi?Bunlarin yaptiklari(kontragerillarin)ilkokul cocuklari bile haberdardi neden bunlar hizbullah tarafindan alinip sorgulanmadi neden asil suclular alinip cezalandirilmamdilar hep mazlum halkimizdan gidenler oldu bu katiller suan o bolgenin en zengileri olu verdiler Allah'in laneti,meleklerin laneti,insan ve cinlerin laneti ve tum yeryuzunde yasamakta olan canlilarin laneti satimis,isbirlikcilerin uzerine olsun selam mucadelesinde samimi olanlarin uzerine olsun saygilar
TayFun .. 13 Oct, 2008 08:57:47
avatar
sayın Aygan..öncelikle selam sılawa xweada Lıser müminu müslümanabe,huseyni sevda konusunda şöyle demişsiniz''Bu konuda yalan yanlis bilgiler vermek,buyuk suc ve gunahtir.
Söz konusu siteyi bir kardesimizin tavsiyesi uzerine ben de bir kez okudum.
Orada "itirafci" olarak adi gecen sahislarin anlattigi seylerin cogunlugu hayali senaryolardir.''
Elinizi vicdanınıza koyun ve bir daha söyleyin hangi muhbirin itirafı hayal ürünüdür..mevzu bahis Huseynisevda sitesinde yazılanlar muhbirlerin ismi ve soyismi ortada.kimlikleri belli.. birde diyorsunuzki yanlış bilgi vermek günahtır.Günah olduğuna inansaydınız elinizde hiç bir kaynak bir belge yokken ,önyargılı davranmazdınız..

Yorum yaz comment

Yorumlarınızı aktarırken kişi hak ve özgürlüklerine saygılı olmanın yanısıra, nitelikli görüş ve eleştirilerinizle katkı sunmanızı bekliyoruz. Katkısı olmayan, ilgisiz ve  eleştiri sınırlarını zorlayan yorumlar yayınlanmayacaktır.

Güvenlik Kodu:

  • email İlet
  • print Yazıcı versiyonu
  • Plain text Düz Metin