Anasayfa | Türkçe | Jiyandan Nasname'ye Sitem, Dündar ve Haşimi'ye Destek!..

Jiyandan Nasname'ye Sitem, Dündar ve Haşimi'ye Destek!..

Yazı boyutu Decrease font Enlarge font
image Çok iyisin ama... Amasız konuşmaya alışalım (Nas-Edi)

Değerli Şükrü Hoca. Neden ilgili habere bu kadar içerledim ve üzüldüm biliyormusunuz. Çünkü ben Adı geçen şahıslardan birini tanıyorum ve çok değer veriyorum. O değer verdiğim şahısla ilgili böyle alakasız bir haberle karşılaşmış olmak beni şaşkına çevirdi. Zira ben Nasname’yi gazetecilik ilkelerine bağlı ve insan haklarına da saygılı bir platform olarak bilirdim, ama bunun böyle olmadığını da öğrenmiş bulunuyorum artık.

Uzun bir aradan sonra tekrar Merheba değerli Şükrü hoca.

Aradan uzun zaman geçtiği için belkide beni hatırlamıyacaksınız, ama ben hatırlatacağınızı umarak bu satırları yazıyorum.

Yayın hayatına başladığından bu yana Nasname’yi takip ediyorum. Nasname’nin yayın çizgisini beğendiğim için, bir süre yazı da yazdım. Ve hala da Kürt internet gazeteciliğinde Nasname’nin ortaya çıkışını bir milat olarak kabul ediyorum. Çünkü Nasname’nin yayın hayatına başlamasıyla birlikte bir çok olayın karanlık yüzü deşifre oldu ve karanlık ilişkiler perdesi bir nebze de olsa aralanmış oldu.

Bundan dolayı Nasname’nin Kürt internet gazeteciliğinde gerçekleştirdiği başarıyı gözardı etmek imkansızdır.

Ama ne varki, daha sonraki yıllarda izlediği yayın çizgisiyle bu olumlu imajını zedeledi ve maalesef eski prestijimi kaybetti. Oysa, ben şahsen Nasname’nin daha olumlu, güzel şeyler yapmasını ve Kürt özgürlük mücadelesine büyük katkı sağlamasını beklerdim. Şu an görünen o ki; Nasname artık o eski havasını kaybetmiş ve farklı bir mecra da seyrediyor.

Değerli Şükrü Hoca.
Siz ki demokrasinin ve insan haklarının temel prensiplerini kendinize şiar edinmiş ve ne olursa olsun demokrasiden asla taviz vermiceğinizi haykıran bir Kürt Aydınısınız. Doğrusu bu konuda hakkınızı da yememek lazım, çünkü siz Nasname’de her kesimin kendi görüşünü  özgürce dile getirmesini sağladınız, nitekim geçmişte bunun örneklerini gördük.

Ama son zamanlarda yayınlamış olduğunuz haberlerle bu imajınıza gölge düşürdüğünüzü bilmelisiniz. Aslı astarı olmayan, uyduruk ve tamamiyle karalamaya yönelik bir iftira yazısını nasıl olurda yayınlıyabiliyorsunuz, anlamakta güçlük çekiyorum doğrusu !

Spekülatif bilgilerle haber olmaz biliyorsunuz, eğer olursa bunun yalan ve düzmece bir haber olacağını da biliyorsunuz. Gazeteciliğin ve yayıncılığın kurallarını ve ahlaki-etik gerekliliklerini siz benden çok daha iyi bilirsiniz, geçmişteki Yayın Yönetmenliği maceranızı da katarsak uzun bir zamandan bu yana bu işin içindesiniz çünkü.

Benim anlamakta en çok zorlandığım husus;  böyle karalama amaçlı bir haberi yayınlama gereği duymuş olmanız. Sizin adınıza ve Nasname adına çok üzüldüm doğrusu, zira size yakıştıramıyorum ve bundan dolayı üzülüyorum.

Evet Ayşe isimli bayanın göndermiş olduğu yorumdan söz ediyorum. Selim Dündar Ve Haşim Haşimi ile ilgili olan haberden. Siz o yorumu bir haber olarak yayınlamış ve daha sonrada Ayşe hanımı savunmuşsunuz. Ne garip, haydi haberi yayınlamanızı anladık ta sahiplenmenizin anlamı nedir, onu anlamadık doğrusu.

İnsanları karalamak, iftira atmak ve mesnetsiz yalanlarla onurlarını rencide etmek; asla affedilmiycek ve hep hatırlanacak bir insanlık suçudur. Evet bir insanlık suçudur çünkü siz haksızca ve yalan yere o kişinin şerefiyle oynamış oluyorsunuz, yani kuranı Kerimin ifadesiyle bu bir Fitnedir. Yine Kuranı kerimin ifadesiyle: " Fitne çıkartmak, insanı öldürmekten beterdir".
 
Değerli Şükrü Hoca.
Neden ilgili habere bu kadar içerledim ve üzüldüm biliyormusunuz. Çünkü ben  Adı geçen şahıslardan birini tanıyorum ve çok değer veriyorum. O değer verdiğim şahısla ilgili böyle alakasız bir haberle karşılaşmış olmak  beni şaşkına çevirdi. Zira ben Nasname’yi gazetecilik ilkelerine bağlı ve insan haklarına da saygılı bir platform olarak bilirdim, ama bunun böyle olmadığını da öğrenmiş bulunuyorum artık.

Sayın Şükrü Hoca. 
Son olarak sizden bir ricam olacak, lütfen ilgili haberi savunmayı bırakın ve sahiplenmeyin. Çünkü kesinlikle doğru değil. Haberin doğru kabul edilebilmesi için, iddia sahibinin kesin ve açık katınlara sahip olması icab eder ve o kişi kanıtları ortaya koymakla mükelleftir.
Yoksa bu iftira, bühtan ve yalan olur. Bi Kurmanciya me dibe: BÊBEXTÎ.
 
Selamlarımla.
Mihemed Jiyan.
 

Yorumlar (8 gönderildi):

ayse .. 28 May, 2008 12:28:43
avatar
nasname benim yazilarimi yayinlamayana kadar,demokrat,cesur,atak,korkusuz etik yayincilik yaparmis,aponun ajanligi yaninda,bir cok insanin kirli iliskilerini desifre eden nasname gezetecilik ilkelereine bagli,insan haklarina saygili bir platform imis,ama ben yazmaya basladiktan sonra,nasname bu özelliklerini kaybetmis sayin miheme jiyan öyle diyor.

savunmus miheme jiyan birilerini,ama kimi ve neyle savundugunu bilmeden savunmus.

birini taniyorum diyor,ikisini savunuyor.

getirlen suclamalara karsilik hic bir aciklama yok,sadece cok iyi insanlar diyor.
sayin gülmüs
bu peygamber ailesinden gelen seyitlerin coklugunu sizde biliyorsunuz.

benim yazdiklarimin aksini söyleyecek seyit ailesi ve mürit tayfasindan olmayan bir tek insan cikmaz cizreden bunu bilmenizi isterim.

bir tane cizre esnafi,esrafi,hamali,zengini fakiri cikip benim yazdiklarimin aksini söylemez,seyitlerin zulmüne bir sekilde her kes nasiplenmistir.

sayin zaza bey bahsetmisti bunun bilimsel cercevede ele alinip incelenmesi gerekir.

bunlar seyitler ahtapottur,kollari kurdistanin her yerine uzanmistir,nerden geldiklerini sordugunuzda?kendileri peygamberin ailesinden olduklarini ve peygamberin soyunun nerden geldigini sizde bilirsiniz.

dedim ya bunlar ahtapot gibidir,kurdistanin hangi sehrine gitsen mutlaka seyitlerin bir etkinligi vardir,bazi yerlerde az bazi yerlerde cok.
bazen düsünüyorumda acaba?bu seyitler kurdistanda ne ararlar?bunlar peygamberin torunlari olduklarini iddia ederler,ama kürt davasinda hep birinci numara görünürler,ve kürt olduklarini iddia ederler.
bunlar kürt degildirlerki.
bunlar resmen arap,peki araplarin kürt davasinda ne isleri var?
niye arap kökenli bu seyitler kürtlerin kaderi hakkinda söz sahibi oluyorlar,kurdistanda kürtmü kalmadi?
yüz yillardir hangi kürt bölgesine bakarsaniz bakin,mutlaka bu seyitler kürtlerin yolariyla meclislere belediye baskanliklarina secilmisler,bu yillardir böyle devam ediyor.

ve hic bir zaman kürtlerin yaninda yer almamislar,kürtlerin en zor kosullarinda kürtleri terkedip gitmislerdir.

bu dindar ailesi.
cizre yanarken,tanklarin paletleri altinda inlerken,evlere havan toplari düsüp 9 insan ölürken,hamile kadinlar devletin baskisindan dolayi evlerinde dogum yapmaya mahkum edilip,ölü bebe dogururken,sokak ortalarinda 12 13 yaslarindaki cocuklar hedef yapilip öldürülürken,kadinlara tecavüz edilirken bu dindar ailesi

nerdeydi? biri bana cevap versin.
ne olduda tam dehap cizrede toparlanip,belediyeyi ele alabilecek örgütlülüge geldikten sonra dindar ailesi cizreye gelip sahip cikmak istedi?neden?
kamil ataga karsi aday oldugunu söyleyen emin dindarn cizreye gelisi,ve aday olusu hepsi daha önce yapilan bir planlamanin isiginda olmustur.

emin dindar cizrede belediye secimini kazanacagini biliyordu.
sadece emin degil kamil ataka karsi kim ciksaydi secimi kazanacakti,bu bir gercek.
ama biraz cesaret isterdi,dehapin aday cikarmamasi icin cok büyük baskilar uygulandi cizrede,dehapin aday olacak baskaninin ki kendisi cizreinin ileri gelen demokrat bir ailesinden olan mehmet dilsizin arazilerine el konuldu,kac defa göz altina alindi,evine uyusturucu bile koydular,ama sayin dilsiz geri adim atmadi.
bu ve buna benzer sindirme politikalari emin dindarin cizredeki belediye baskanligini kazanmasi icin yapildi.
kamil atakin döneminin bittigini devletde biliyordu,halkin sevgisini kazanmak istediler,ama kiminlle kazanacaklarinida cok iyi biliyorlardi,bunun icin dindar ailesi cizreye geldi.

kamil atakin sectirilmeyecegini bunun devlet karari oldugunu bütün cizre biliyor,nedenide kamil atakin dehapa karsi kazanamayacagini bildiklerindenir.
dehapinda kazanmasini istemiyorlardi.
kalktilar dr emini getirdiler.

plan suydu.
emin dindar gelecek,secime girecek,secimi kazanacagi zaten belli(halk kamil ataktan memnun degil,kazandigi secimde hile ile kazanilmis)
secimi kazandiktan sonra,kamil atak halka baski uygulayacak,emin dindarda bu halka öncülük edip halki ayaklandiracak,yürüyüsler düzenleyecek(bakiniz yapilan yürüyüse bütün cizre halki katildi,ama emin icin degil kamil atakin bitirlmesi icin)

bu ugurda dindar ayilesinden bir iki kisi bir kac gün cezaevine girecek,ve kahraman olarak cikacak,kamil ataka baskaldirdi diye.
secimler tekrarlanacak bu sefer kamil atak katilmayacak.

yillardir yangin yerine dönen,katledilen,bombalanan,cizreyi hatirlamayan dindar ailesi gelip iki gün cezaevinde kalacak ve bu halkin baskani olacakti,plan buydu.

ama cizrede namuslu insan bitmez,cikti geldi cizrenin en zengin genclerinden biri,bütün mal,mülk,dünya nimetlerini geride birakarak,cizreye sahip cikti iste bu genc aydin budakti.

ben size kücük bir not aktarayim.

hasim hasimi belediye baskani oldugu dönem,cizre erkeklerinden cok cüzi bir oy almistir,aldigi oylarin hepsi kadin oylaridir,simdi buna bakarak aaaa cizre ne kadar ilerlemis baksaniza erkekler kadinlarina laf gecirememis ve kadinlar erkeklerin tercih etmedigi hasim hasimiye oy vermisler,bu bir millatir diye düsünebilir.

hayir öyle düsünmeyin,cünkü hasimin ailesinden kadinlar komiteler kurup ellerine kurani kerimi alarak ev ev dolasip cizre kadinlarina kuran üzerine el basmislar ve oylarini istemislerdir,kimilerini din ile korkutmus,kimilerini deli edeceklerini söylerek korkutmuslardir,eger oylarinizi hasime vermezseniz gözlerinizi kör ederiz diye tehditte bulunmuslardir.

bunun icin kocalarini dinlemeyip,hasime oy veren bir cok kadin kocasindan dayak yemistir,bazi evlilikler bosanma ile noktalanmistir.
bu kuran ile tehditlerde komite baskani firdevs hanimdir.

ne dersin sükrü bey bu son, not olarak aktardigim bir kac cümleyi degerlendirebilecek bir ilim adami yokmu kürtlerin icinden.
bu ve buna benzer yildirma,sindirme,korkutma sahnelerini yillardir yasayan cizreliler ne zamana kadar sus pus kalacaklar?
topraklari ellerinden alinanlar,tacize ugrayanlar,harac verenler niye yazmazlar?

selametle
Mülteci .. 28 May, 2008 07:07:13
avatar
Sayin Nasname yönetimi..sitenizi uzun süredir ilgi ve saygiyla izliyorum..nitelikli ve biz kürtler icin olmasi gereken bir site..ancak sizlere bir elestirim olacak..sayin Sükrü gülmüs..Nasname özgür birey toplulugu dur demissiniz..yayin cizginiz bazen beni sasirtmakta..dönem dönem sayfalariniz kisisel satasmalarla doluyor..bunun nasname cizgisine ve kürd politikasina hic bir yarari olmadigini düsünüyorum..son bir iki haftadir bir Ayse dir tutmus gidiyor..Ayse mahlasli bayanin(yada erkek) kisisel husumetinden kaynaklanan yorumlari ve ithamlari usandiracak boyuta geldi..kendi adima belirtmek isterimki bir kürt olarak bana ne Ayse nin kisisel davasindan , yada Dündar veya Hasiminin ne kadar kirli yada temiz oldugundan..adeta biri bir kuyuya tas atti 40 kisi cikarmaya ugrasiyor..Hasim hasimi ve Ayse arasindaki savas etik degerleride hice sayacak düzeyde almis basini gidiyor..isin ilginc yani Ayse mahlasli kimse cok yazip kimligini saklarken , ona yanit verenlerde Ayse hanimin itham ettigi kimseler degil ne hasim hasimi nede selim dündar yanit vermezken garip bir sekilde ücüncü dördüncü sahislar sahneye cikiyor..önerim ve cagrimdir..bu Ayse her kimse ciksin acik kimligini yazsin..onun itham ettigi sahislarda ücüncü dördüncü sahislar olarak degil..kendileri sahneye ciksinlar , hatta her iki tarafta kozlarini baska platformlarda paylasinlar..siracinin tanigi bozaci gibi bir durum söz konusu iki haftadir gercek olmayan kisilerin ithamlari var ve kendileri yok..ve yine ilginctir Ayse hanimin Tanigi Aygan..ki ne hikmetse Ayse hanim yazdigi ilk yorumdan hemen sonra kayiplarda olan Aygan yazdi..
sayin yöneticiler.. bizim nasnamemiz , gercek olmayan kimselerin yaris alani olmamali..
saygilar..
Şükrü Gülmüş .. 28 May, 2008 07:38:57
avatar
Ayşe Xanım,
(Eyşana Cizirî) diyelim istersen.

Bana topu atıyorsunuz. Sizi okurken, Cizre'yi adım adım dolaşıyorum. Benim için Cizre; Mehmet Kurt'du. Mehmed Hoca derdik. İlkez onu ziyaretle; çok şiddetli bir neşter attım o şehri Cizre'ye. Kürdî renklerin hepsi; çocuklarını 'İbrahim Önder geliyor!..' korkusuyla uyuturken, o korku tanrısının beş paralık bir mahluk olduğunu tüm Cize'ye gösterdim.

Siz yazın.
Ben şu anda topu alamam.
Çünkü şu an gündemimde Hilvan ve Siverek var. Lakin sizi ve karşıtlarınızı okuyor, notlar alıyor ve geniş bir yanıt hazırlanıyorum.

Çok aceleci, çok tezcanlı bir insanım. Ama bazı konularda da çok sabırlıyım.

Kelebek gibi yaşıyorum, fil gibi öleceğim!.
Size ve size karşı yazanların tümüne yetecek torbamda malzemem var.

Selam ve devamla.
Hele bakali ne ölecek, esprisiyle notlayayım.
cizreli bir öğrenci (ist) .. 28 May, 2008 10:25:00
avatar
nasnamedeki ayşe hanım denilen bir kişinin iftiralarını malesef okudum ve üzüldüm.Bahsettiğiniz kişilerin ailelerini ismen bilirim ama cizre derneğimizin korucusu ve genel başkanı dr Emin Dindarı şahsende iyi tanırım.Benim gibi okumak isteyen kürt gençlerine karşılıksız yardım ettiği için onun ellerinden öper saygılarımı sunarım.İftiralarınızdan dolayı sizinde ondan özür dilemenizi istirham ediyorum.Böyle değerli bir toplum insanına iftira etmek değil saygı göstermek gerekir kanaatindeyim.Nasname editörü Şükrü Gülmüş hocayada bir çift sözüm var:kişiler hakkında bilgi sahibi olmadan iftiracılara yer vermemenizi tavsiye eder sizleride eleştirmeden edemiyeceğim.iyi akşamlar
Murad ZAZA .. 28 May, 2008 10:44:30
avatar
Sayın İst.'da okumuş ve engin bilge ve sadık Cizreli kardeşime;
Sorun şu ki vurguladıklarımızla anlaşılan arasında bir fark daha doğrusu bir yanlış anlama olması nedeniyle, bir düzeltme yaparak, başlayalım ki şu etnik orijin kısmını aşalım, sorun bu iddialara konu şahısların Araplığı veyahut Kürd'lüğü değil isteyen kişi Kürdistan'Da ikamet edebilir, sonuçta Kürdistan Samsun/Taşlıçay hattının Ortadoğu'ya doğru İran/Irak-Suriye kısımlarını içeren bir coğrafya dolayısıyla Ermeni/Süryani/Acem/Arab'ın oturması bizim Kürdistanî sınırlarımızı değiştirmez veyahut önceki yıllara ait devlet eliyle iskan kanunlarıyla demografik yapıların bozulması için yaptırılan nüfus hareketleri bahsettiğimiz bu konudan müstesna ve bahse konu şahısların aktivitelerine ilişkin değerlendirmede kökenleri veyahut devşirilmişlikleri pek de diyalektiğimize konu olayların sonuçlarını değiştirmez. Nitekim şahısların Kürdistan için yaptıkları fedanın ve iyiye gidiş anlamındaki faaliyetlerinin, şahıs/şahısların kökenine bakılmaksızın Kürdistan "Halklarının" ortak zaferi olacağını izah etmemiz gerekir. Burada belirtilip de sanırım sizin yanlış anladığınız husus, Seyitliğin Arap'lıkla ilintili bir ünvan olduğu ve bundan ötürü kişilerin sözde Kürdistanî faaliyetlerde kraldan daha kralcı davranışlarının menfi/ferdi çıkarlar bağlamında Ulusal amaçlara zarar verdiğine işaret edilmektedir. Bu bahse konu şahısların sürdürdükleri bir tür yalan veyahut sahip olmadıkları paye'nin devam ettirilmek suretiyle Halk iradesi üzerinde bir tür kota yarattıkları ve Ulus kavramının Milli ve Demokratik anlamda pekişmesi babında kullandıkları bir takım yöntemlerin ve ilişkilerin yanlış olduğuna işaret ettiğimizi bilmenizi isteriz. Gerçek anlamda yapılacak bir incelemede Seyit ünvanının Arap kabilelere verildiği, Kürd klanlara bu türden bir payeye ilişkin henüz elimize ulaşmış bir bilginin olmadığı dolayısıyla bu şahısların gerçekten bu ünvana sahiplerse Arap oldukları yada sahip olmadıkları halde sahipmiş gibi gözüküyorlarsa Kürd oldukları ve ritüel anlamda bir sömürü sözkonusudur. Sorun şahısların orijini olmayıp, bu şahısların her dönem de kendilerini yaratım hususunda ekonomik ve siyasi alanları kullanmaktaki haksız rekabet çerçevesindeki mide bulandırıcı manevra yetenekleridir, kullandıkları yöntemlerdir buna en iyi örnek herhalde sevgili kardeşim senin de bildiğim Kamil ATAK ve senin savunduğun zatlardır. Bir de zatınızla aynı kulvarda olmadığımızın en büyük göstergesi de, Aydın BUDAK'a ilişkin değerlendirmenizdir. Zira siviller bir yerel yönetici olarak Aydın Bey'i seçtiklerinde klan'ını da, nerden geldiğini de kim olduğunu da biliyorlardır, zira Cizre öyle metropol bir şehirleşmesi olmayan küçük ve insanların gerek köy gerekse de şehir merkezi bazında birbirini tanıdığı ilçedir, kimse hiç tanımadıkları ve hangi klan'a ve etnik orijine mensup olduğuna değil sadece Milli duygularıyla şehirli/köylü anlamında bir bütün olarak ezici çoğunlukla seçmiştir. Dolayısıyla şahsın kişiliğine ilişkin değerlendirme şahsın yaptığı hizmet ve katkılarıyla bilahare Halkça değerlendirilip, bir değer zaten zaman içerisinde belirlenmiştir. Yanisi eğer D.PERİNÇEK'i bile Şırnak'tan aday koysalardı temsil edeceği ruhun yüzü suyu hürmetine yine mebus veyahut belediye başkanı olarak seçilirdi. Ayrıca senin şahısları savunmandaki akrabalık bağı nedeniyle objektiflikten uzak yaklaşımını garipsediğimi belirtmek isterim. Yanlışların yığın halindeki yarattığı sorunsallar Kürdistanî bir geleceği elimizden kaçırmamıza neden olmuştur. Dolayısıyla bizim objektif olmayan bakış açılarının klan koruyuculuğundan öte Millet kelimesinin içeriğini doldurmayan bir yaklaşıma alkış tutmamızı bekleme bizden. Bu platformda tartışılacaklara ilişkin kısıtlama veyahut bu anlamda öneri şeklindeki eleştiriler hep beni güldürmüştür. Düşünceye kilit vuramazsınız, eleştiri medeni üslup'ta olduğu sürece yapılması yapıcıdır. Bakın size Birleşik Devletlerin bir yaklaşımından kesitler vereyim, hani şu dünyanın dört bir tarafına 18 saatte istediği yere çıkarma yapabilen, sıfırdan devlet/ler kurdurabilen, birkaç ayda işgaller yapıp, yönetimleri devirebilen Birleşik Devletleri var ya ülkesinde sınırsız bir eleştiri ve eşi görülmemiş bir hareket alanını insanlarına tanımakta ve bunu kutsal bir hak olarak görmektedir, bundaki kasıt ve mantık çok açıktır; sistemdeki noksanların bulunması, yerine yeni vizyonların eklenmesi için ambiyane deyimle BELEŞ AR/GE(araştırma/geliştirme) için yurttaşlarının eleştiri hakkını her konuda saklı tutmakta ve saygı göstermektedir. USA.'nın emperyal yönü tartışılır ama uygulamada 280-Milyon insanına tanıdığı sistemin devamlılığı adına olanaklar itibariyle dünyadaki hiçbir demokrasiyle ister beğenin ister beğenmeyin KIYASLANAMAZ. Gelgelim konumuz olan zat/ı şahanelerin eylemleriyle oluşan zarar/ziyan'ın kritiğindeki Kürdistan'a katkısına; eğer ki gerek öncüler gerekse silahlı/silahsız organizasyonlar/partiler temsilde bulunduklarını iddia ettikleri kitlenin yaşamını sürdürmesi adına gelecek yaratma iddiasında değilseler işte o zaman evlerine çekilip, kirli ticaretlerini düşman topraklarda sürdürmeye devam etsinler. Eğer ki ütopya'yı düşünecek kadar zengin bir aklî birikimlerinin olmadığı kanaatine varmak istemeyecek vicdandan yoksunlarsa işte orada biz BİREY'ler devreye girer ve 85 yıldır ezdirildiğimiz Kemalizm'e nasıl karşı duruş sergilemek gerektiğine inanıyorsak, yeni tiranların ve öteden beri yalan/dolan'ın içindekilerin de bizi temsilinin meşru olmadığına dair koçanıyla eleştirimizi yaparız, ayrıca kime teşekkür edileceği hususunu halk'ın takdirine bıraksan sonuçta senin tanıklığın akraba olman vesilesiyle Mahkemede yeminsiz alınır beyanın biliyorsun değil mi? Genel olarak Kürd'üm diyen ve Kürdistan'a yalandan da olsa inanan/ların ortak yanılgısı lokal etnik milliyetçiliktir, daha net ifadeyle bir sınıfın kendi çıkarları doğrultusunda oluşturduğu hemşehricilik-kayırmacılıktır. Seni bilmem ama bizim rüyamız daha büyük, tıpkı Melle Mustafa Barzani'nin rüyası ve ardılı olan Mesut Barzani'ninki gibi 4 parçasının Yekitisi ve Federal Kürdistan'dır, bu anlamda bence ufkunuzu biraz geliştirmenizi ve kan bağ olmasına rağmen insanların veyahut bazı sınıfların bir Milli ve Demokratik bir davaya verdiği zararlar karşısında duygusal davranışların geri dönülmez sonuçlara neden olacağı gerçekliğini bilmenizdir. Siz istediğiniz kadar hemşehrilerinize iyi niyet ve dileklerinizi sunun onların bulaştıkları bir takım olgular ve gerilememize neden olan eylemsellikleri var ve bunun için bir bedel zorunluluğu doğmaktadır. Ve son olarak bilmenizi isterim kiSn.Çok Tahsille Kardeşim;
HİÇBİR KURUM(Askeri/Siyasi) VEYA SINIF(Burjuva-Kanaat Önderlikleri-Feodal Şefler) VEYA ZÜMRE (Ritüel/Moraliter Konuları işleyen Ünvanlı Zatlar topluluğu) BİR ÜLKENİN BİR ULUSUN RUHU VE KALBİ OLAMAYACAĞINI, BİR ÜLKENİN VE ULUSUN RUHUNUN HALK/LARI OLDUĞU VE BÜTÜN KURUM/YAPILARIYLA MİLLETİN HİZMETKARI OLDUKLARINI BİLMENİZ GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.
Saygılarımla.
ayse .. 29 May, 2008 03:47:39
avatar
isimsiz ve mahlassiz yazana.
benim amacim,seyitlerin sadece cizrede degil,bütün kurdistanda etkisiz kilinmasini saglamaktir,basasirmiyim?basarmazmiyim o ayri bir konu.
bütün kurdistan halki bilsinki,seyitler fetullah gülenin kurdistan kollaridirlar,buna serafettin elci basta olmak üzere.

son dönemlerdeki gerek kuzey kurdistanda,gerekse güney kurdistandaki fetullahcilarin gelismesi hep bu seyitler yüzünden oluyor.
kurdistandaki fetullahci ayagi ve kollari bu seyitlerden olusur.
bana kalkmis masal anlatiyorsun.

uzun yillardan beri cizre de terör estiren,halkin malina el koyan,köylülerin topraklarini ellerinden alan,seyitler degilmidir?
cizreyi baz alirken aslinda kurdistan genelinde seyitlerin durumu budur.
ulusal kurtiulus mücadelesi önünde hep engel teskil eden seyitler degilmidir?

güney kurdistandaki bir cok büyük ihaleye aracilik eden ve bunlarin türk ve fetullahci taraftari olan kisilere verdiren serafettin beyin oglu degilmidir?

fetullah gülenin güney kurdistanda okul acmasi icin araya girenler seyitler degilmidir?
siz kimi kandiriyorsunuz?

sen kalkip aydin budakin tayan larin yegeni oldugunu söylüyorsun,dogrudur.
peki serafettin elcinin demokratik kitle partisi genel baskan yardimcisi cetin ucar degimidir?

cetin ucar haci abdurrahim özalpin kayin biraderi degilmidir?
serafettin elci özalplarin akrabasi degilmidir?

peki firat özalp adli kontrgerilla ,abdurrahim özalpin oglu degilmidir?
onu türkiyeye getiren cetin ucar degilmdir?

cetin ucar tayan asiretinin bir kolllunun reisi degilmidir?

cetin ucar firat özalpin öz dayisi degilmdir?

firat özalp bir yandan kurdistanda cinayetler islerken,abisi hamit özalp sayin ayganin bahsettigi gibi jitem ile ortak firmalar kurup hasim hasimininde ortak oldugu firma ile ihale almamismidir?

neyi anlatmaya calisiyorsunuz?kimi savunuyorsunuz?

bak senin dedigin gibi kamil atak gibi cetin ucarda iyi kürt degilmis,ama diger yandan tayan asiretinden an az yüz gerilla sehit düsmüs,yüzlerce savasci ve kadrolari halen dagdadir.
simdi yüzlerce sehit veren tayan asireti ile kürt ulusal mücadelesi icin tek bir fertlerini kaybetmeyen,kürt halkinin zor günlerinde cizreyi terkedip kacan seyitleri bir mi tutacagiz?

hasimin belediye baskani oldugu dönemlerde sex baki,ve sex gü+zelin nasil benzinlikler aldiklarini hic unutmam isimsiz insan.

dedim ya cizre yanarken hasim baskandi ama sadece sex baki ve sex güzelin baskanidir,onlara benzinlikler alabilmek icin baskanlik yapmistir,yalanmi?

hasimin döneminde kac tane sehit aileseinden insan belediyeye alinmistir?
hasimin döneminde sokaklarda gezen ne kadar seyit cocugu varsa,müritlestirdikleri insan varsa onlari ise almistir yalanmi?

ayrica aydini ve ailesini agzina almak sana kalmis degildir her seyden önce kendi akrabalarin olan seyitlerin ulusal kurtulus mücadelesine ne katkilari var?onu bana anlat,budak ayilesi yillardan beri devletin baskisi altindadir,sadece aydin baskan oldu diye degil.
biliyorsun bagok direnisinin kahramanlarindan kimler vardi cizreli olarak.

senin devlet tarafindan sehit edildi dedigin bayanin bunlarin akrabasi olmasi bazi gercekleri degistirmiyor,bayan ne yürüyüste vurulmustur,nede kurdistan davasi icin vurulmustur,evine giderken kaza kursunu ile vurulmustur,buna üzülmedikmi?tabiki üzüldük ama olaylari carpitanin siz oldugunuda iyi bilmeniz gerekir.

bizim konumuzun ne hikmo ile nede mehmet dilsiz ile bir alakasi var,sadece örneklendirme amacli bu seyitlerin kim oldugu aciga ciksin diye cizrenin gerceklerini örnek gösterdik.
bunlari anlatirken seyitlerin kurdistanda esas amclarini,kimlere hizmet ettiklerini söyledik.

kurdistandaki gariban halkin nasil sömürüldügünü ortaya sermeye calistik,gariban halkin sirtindan nasil milyarlar kazanildigini aciklamya calistik.
kürt milletinin yillardir bu aileler elinde neler cektigini anlatmaya ugrastik.

kürt önderligine soyunan insanlarin kürt katili jitem ile nasil firmalar kurdugunu ortaya sermek istedik.

sunu acik ve net söyleyeyimki seyitler basta serafettin elci olmak üzere hasim hasimi,dindarlar gibi insanlar kürt halkinin sirtinda siyaset yapmaktan vazgecmeyene kadar,kürt mücadelesinden uzak durmayana kadar bu aciklamalarim devam edecek.

yazimin sonunda sayin serafettin elciyede iki bir kac sorum olacak,umarim sen onun yerine cevaplandirirsin.

kürt halkinin bunlara karsi uyanik olmasi,bunlara prim vermemesi gerektigini her sart altinda söyleyecegim.

bunlarin kürt halkinin sirtinda nasil kambur olduklarini kürt halki bilmelidir.

hikmo,selim,aydin,mehmet dilsizin birbirleri ile bir sorunlari olmadigi söylüyorsun,bunu bende senin gibi biliyorum,ama bunlarin arasinda bir sorun olmamamsi durumu degistirmiyor.

diger akrabanada söylemistim,bu dava agir bir davadir kaldiramayan altinda kalacak.

ya ben kaldiramayip bu davanin altinda kalacagim,yada bu fetullahci ailelerin kurdistan üzerinde ellerini cekmelerini saglayacagim.
gördügün gibi dava agir ve hedefim büyüktür,dogru bildigim yoldan dönmeyecegimide senin amca oglun hasim hasimi cok iyi bilir.

onada söyle aysenin cok selami var.

sana niye cevap verdigime gelince senin bir seyit oldugunu tahmin edebiliyorum,senin sahsinda seyitlerin maskesini düsürecegim bak nasil?

Cizre'yi karanlık güçlerin elinden kurtaran Demokrasi mücadelesinin önderliğini yapan Dr Emin Dindar ve ailesine teşekkür ederken.

birde cizreyi karanlik güclerin elinden kurtaran diye yazmissin,breh breh senin karanlik güc dedigin kamil ataktir,kamil atakta her ankaraya gelisininde serafettin elcinin yazihanesine ugrar evinde yatar,hamit özalp ile gezer islerini yürütür,ha selim kamil atak adli karanlik güclerini yok etti,amcasi serafettin var etti,bu ne celiski.
iste bunklarin siyaseti budur,biri karsi gibi görünür halki kandirmak icin,ardindan amcasi bu karanlik gücü evinde agirlari,akrabalari bu karanlik gücün nöbetini tutarlar kimse vurmasin diye.
ne oldu yalanmi?

kimdir cizreyi karanlik güclerin elinden kurtaran?
ufak atiniz civcivlerde yesin,kamil atak sizden daha dürüsttür,bari o acik ve aleni devlet taraftariyim diyor,saflarini netlestiriyor,peki kürt liderligi icin adi gecenlerin onu evinde agirlamalari ondan daha karanlik olduklarini ispatlamiyormu?

demokrasi önderligi yapan
diyorsunuz,demokrasinin kendisi nedir biliyormusunuz?
neyin demokrasinin önderligini üstlenmis bu zat?
kendisinde,ailesinde,tohmu tarikatinda olmayan demokrasinin lideri nasil olabiliyor bu zat?
ondan sonra göreve gelen Kaymakam beye,Dr Mesut Tüzün'e,

sömürgecinin temsilcisine tesekkür etmen seyitlerin genel bir bakis acisidir,bu sadece sende mevcut degildir?
seyitlerin tümü aynen senin gibi kurdistanda sömürgecinin temsilciligini yapan,bunun icin kürtlerin öldürme emrini veren kaymakam ve isgalci ordu subaylarina hep senin hitap ettigin gibi hitap ederler ve sayin vali,sayin kaymakam,sayin komutan,sayin baskomiser size tesekkür ederim der.

sen hic haysiyetli bir kürüdn isglaci türklerin temsilcisi olan kaymakama tesekkür ettigini duydunmu?
sadece haysiyetsiz insanlar kendi sömürgecilerine tesekkür eder.
umarim bu laflarimdan sonra benim amacimin bireysel olmadigini,benim kisisel bir davam olmadigini,bunun ulusal mücadelenin bir parcasi oldugunu anlarsin.


mülteci mahlasli insanin derdi ne bilmiyorum ama herhalde o bizden bikmadi,o bizim yazilarimizi kesmemizi istiyor,bunu acik dile getirmiyor baska bir politika ile sükrü beyi etkilemeye calisip okur kiliginda bu yazilarimizin gereksiz oldugunu ima etmeye calisiyor,yok sayin mülteci sonuna kadar devam edecek bu dava.
benim kimse ile kisisel bir davam yok,bu dava en az tc ye karsi verilen bir savas kadar önemlidir.

burasida kurdistan halkina kamu hizmeti yapan bir gazetedir,bir kürt insani kurdistan icin mücadele ederken,sadece silahli savas vermemeli,bunun yaninda bu tür kürt halkini sömüren tarikatlarin etkisizlesmeleri icin foyalarini tek tek meydana cikarmali ki,ulusal kurtulusun önündeki bu engeller asilsin.


sükrü bey topu size attigimi sanmayin,
sadece ileride benim anlatimlarim,senin kalemin ile yazacagimiz kitabin icindekiler icin baslik tutmanizi istiyorum.

örnegin.
insanlari kuran ile korkutup belediye baskani olan seyit.

yada bütün servetini neriman köksala yediren,ve yasaminin son on yilini kirmizi medrese camisinin bir hücresinde ufak bir sise raki ile sonlandiran seyit.

kendisi iki defa evli olan ama cizreye pavyondaki dostunuda getirip,eve kapatan seyit.

köylülerini sömüren,onlari karin toklugun calistirip,kendisi her gece kumarda binlerce dolar kaybeden seyit.

mele bahadin adindaki zavalli zarasiz bir melleyi,muska yapiyor bahanesi ile kendini kanun ve allah yerine koyup öldüren seyit.

korumasiz köylülerin topraklarini ellerinde alip,bu topragin gelirleriyle haftada bir pavyon kapatan seyit.

kendi kizkardesini töreden dolayi öldürüp,hic ceza almayan,daha sonra bundan cesaret alip,gariban eski iscisi olan bir insanin karnini kumar masasinda bicakla desen seyit.

iki duble raki icip,cizre sokaklarinda bütün cizrelilerin ana avradina küfür edip,hic dokunulamayan seyit.

nerden bakarsaniz ´bakin her olumsuz gelismenin altinda mutlaka seyitleri görürüsünüz,bu basliklari istedigin kadar cogaltabiliriz.

hangi cizreliye sorarsaniz sorun,gecmiste seyitlerin baskisimi,yoksa günümüzde devletin baskisimi daha fazla diye sorarsaniz hepsi gecmiste seyitlerin zulmü devletin zulmünden daha fazladir diyecek,cünkü bir yandan devletin baskisi,diger yandan seyitlerin baski vardi.
bu gün ise sadece devletin baskisi var.

isimsiz kahramana yazimin sonunda sayin serafettin elciye iki sorum olacak demistim,ister cevap verir ister vermez,fakat cevap vermedigi takdirde onunda dogrulugu kabul edilmis olacaktir,cevap verip inkar ettigi takdirde ona hangi gün ve kimlerin huzurunda oldugunu ben aciklayacagim ve bunu kanitlayacagim.

sayin elci siz yasaminiz boyunca eski özel harekat daire baskani susurluk cetesinden hüküm giymis,kurdistanda yüzlerce operasyona imza atmis,ve yüzlerce kürdün kaninda eli olan ibrahim sahin ile görüstünüzmü?

ibrahim sahini sahsen taniyormusunuz?

ikinci sorumuda bir dahaki sefere soracagim.

yine söylüyorum dava agir bir davadir,ya altindan kalkacagiz yada altinda ezilecegiz,kimin altindan kalkabilecegi,kimin ezileceginide zaman gösterecektir.

belgesiz suclamalarda bulundugumu iddia edenlere sunu söyleyeyim,ben belgesiz ve sahitsiz konusmam,zamani geldikce bunlari sizde göreceksiniz.
hasim konusunda benden belge istediniz,belgenin en büyügü sayin ayganin cevabini okursaniz belgelerin ne oldugunu anlarsiniz.

ben ne yazdigimi,ne yaptigimi cok iyi tartarak yapiyorum.

istediginiz belge ve sahit olsun,onlar kolay.

selametle
ayse .. 29 May, 2008 03:47:39
avatar
isimsiz ve mahlassiz yazana.
benim amacim,seyitlerin sadece cizrede degil,bütün kurdistanda etkisiz kilinmasini saglamaktir,basasirmiyim?basarmazmiyim o ayri bir konu.
bütün kurdistan halki bilsinki,seyitler fetullah gülenin kurdistan kollaridirlar,buna serafettin elci basta olmak üzere.

son dönemlerdeki gerek kuzey kurdistanda,gerekse güney kurdistandaki fetullahcilarin gelismesi hep bu seyitler yüzünden oluyor.
kurdistandaki fetullahci ayagi ve kollari bu seyitlerden olusur.
bana kalkmis masal anlatiyorsun.

uzun yillardan beri cizre de terör estiren,halkin malina el koyan,köylülerin topraklarini ellerinden alan,seyitler degilmidir?
cizreyi baz alirken aslinda kurdistan genelinde seyitlerin durumu budur.
ulusal kurtiulus mücadelesi önünde hep engel teskil eden seyitler degilmidir?

güney kurdistandaki bir cok büyük ihaleye aracilik eden ve bunlarin türk ve fetullahci taraftari olan kisilere verdiren serafettin beyin oglu degilmidir?

fetullah gülenin güney kurdistanda okul acmasi icin araya girenler seyitler degilmidir?
siz kimi kandiriyorsunuz?

sen kalkip aydin budakin tayan larin yegeni oldugunu söylüyorsun,dogrudur.
peki serafettin elcinin demokratik kitle partisi genel baskan yardimcisi cetin ucar degilmidir?

cetin ucar haci abdurrahim özalpin kayin biraderi degilmidir?
serafettin elci özalplarin akrabasi degilmidir?

peki firat özalp adli kontrgerilla ,abdurrahim özalpin oglu degilmidir?
onu türkiyeye getiren cetin ucar degilmdir?

cetin ucar tayan asiretinin bir kolllunun reisi degilmidir?

cetin ucar firat özalpin öz dayisi degilmdir?

firat özalp bir yandan kurdistanda cinayetler islerken,abisi hamit özalp sayin ayganin bahsettigi gibi jitem ile ortak firmalar kurup hasim hasimininde ortak oldugu firma ile ihale almamismidir?

neyi anlatmaya calisiyorsunuz?kimi savunuyorsunuz?

bak senin dedigin gibi kamil atak gibi cetin ucarda iyi kürt degilmis,ama diger yandan tayan asiretinden an az yüz gerilla sehit düsmüs,yüzlerce savasci ve kadrolari halen dagdadir.
simdi yüzlerce sehit veren tayan asireti ile kürt ulusal mücadelesi icin tek bir fertlerini kaybetmeyen,kürt halkinin zor günlerinde cizreyi terkedip kacan seyitleri bir mi tutacagiz?

hasimin belediye baskani oldugu dönemlerde sex baki,ve sex güzelin nasil benzinlikler aldiklarini hic unutmam isimsiz insan.

dedim ya cizre yanarken hasim baskandi ama sadece sex baki ve sex güzelin baskanidir,onlara benzinlikler alabilmek icin baskanlik yapmistir,yalanmi?

hasimin döneminde kac tane sehit aileseinden insan belediyeye alinmistir?
hasimin döneminde sokaklarda gezen ne kadar seyit cocugu varsa,müritlestirdikleri insan varsa onlari ise almistir yalanmi?

ayrica aydini ve ailesini agzina almak sana kalmis degildir her seyden önce kendi akrabalarin olan seyitlerin ulusal kurtulus mücadelesine ne katkilari var?onu bana anlat,budak ayilesi yillardan beri devletin baskisi altindadir,sadece aydin baskan oldu diye degil.
biliyorsun bagok direnisinin kahramanlarindan kimler vardi cizreli olarak.

senin devlet tarafindan sehit edildi dedigin bayanin bunlarin akrabasi olmasi bazi gercekleri degistirmiyor,bayan ne yürüyüste vurulmustur,nede kurdistan davasi icin vurulmustur,evine giderken kaza kursunu ile vurulmustur,buna üzülmedikmi?tabiki üzüldük ama olaylari carpitanin siz oldugunuda iyi bilmeniz gerekir.

bizim konumuzun ne hikmo ile nede mehmet dilsiz ile bir alakasi var,sadece örneklendirme amacli bu seyitlerin kim oldugu aciga ciksin diye cizrenin gerceklerini örnek gösterdik.
bunlari anlatirken seyitlerin kurdistanda esas amclarini,kimlere hizmet ettiklerini söyledik.

kurdistandaki gariban halkin nasil sömürüldügünü ortaya sermeye calistik,gariban halkin sirtindan nasil milyarlar kazanildigini aciklamya calistik.
kürt milletinin yillardir bu aileler elinde neler cektigini anlatmaya ugrastik.

kürt önderligine soyunan insanlarin kürt katili jitem ile nasil firmalar kurdugunu ortaya sermek istedik.

sunu acik ve net söyleyeyimki seyitler basta serafettin elci olmak üzere hasim hasimi,dindarlar gibi insanlar kürt halkinin sirtinda siyaset yapmaktan vazgecmeyene kadar,kürt mücadelesinden uzak durmayana kadar bu aciklamalarim devam edecek.

yazimin sonunda sayin serafettin elciyede iki sorum olacak,umarim sen onun yerine cevaplandirirsin.

kürt halkinin bunlara karsi uyanik olmasi,bunlara prim vermemesi gerektigini her sart altinda söyleyecegim.

bunlarin kürt halkinin sirtinda nasil kambur olduklarini kürt halki bilmelidir.

hikmo,selim,aydin,mehmet dilsizin birbirleri ile bir sorunlari olmadigi söylüyorsun,bunu bende senin gibi biliyorum,ama bunlarin arasinda bir sorun olmamamsi durumu degistirmiyor.

diger akrabanada söylemistim,bu dava agir bir davadir kaldiramayan altinda kalacak.

ya ben kaldiramayip bu davanin altinda kalacagim,yada bu fetullahci ailelerin kurdistan üzerinde ellerini cekmelerini saglayacagim.
gördügün gibi dava agir ve hedefim büyüktür,dogru bildigim yoldan dönmeyecegimide senin amca oglun hasim hasimi cok iyi bilir.

onada söyle aysenin cok selami var.

sana niye cevap verdigime gelince senin bir seyit oldugunu tahmin edebiliyorum,senin sahsinda seyitlerin maskesini düsürecegim bak nasil?

Cizre'yi karanlık güçlerin elinden kurtaran Demokrasi mücadelesinin önderliğini yapan Dr Emin Dindar ve ailesine teşekkür ederken.

birde cizreyi karanlik güclerin elinden kurtaran diye yazmissin,breh breh senin karanlik güc dedigin kamil ataktir,kamil atakta her ankaraya gelisininde serafettin elcinin yazihanesine ugrar evinde yatar,hamit özalp ile gezer islerini yürütür,ha selim, kamil atak adli karanlik güclerini yok etti,amcasi serafettin var etti,bu ne celiski.
iste bunlarin siyaseti budur,biri karsi gibi görünür halki kandirmak icin,ardindan amcasi bu karanlik gücü evinde agirlari,akrabalari bu karanlik gücün nöbetini tutarlar kimse vurmasin diye.
ne oldu yalanmi?

kimdir cizreyi karanlik güclerin elinden kurtaran?
ufak atiniz civcivlerde yesin,kamil atak sizden daha dürüsttür,bari o acik ve aleni devlet taraftariyim diyor,saflarini netlestiriyor,peki kürt liderligi icin adi gecenlerin onu evinde agirlamalari ondan daha karanlik olduklarini ispatlamiyormu?

demokrasi önderligi yapan
diyorsunuz,demokrasinin kendisi nedir biliyormusunuz?
neyin demokrasinin önderligini üstlenmis bu zat?
kendisinde,ailesinde,tohmu tarikatinda olmayan demokrasinin lideri nasil olabiliyor bu zat?
ondan sonra göreve gelen Kaymakam beye,Dr Mesut Tüzün'e,tesekkür ediyorsun,

sömürgecinin temsilcisine tesekkür etmen seyitlerin genel bir bakis acisidir,bu sadece sende mevcut degildir?
seyitlerin tümü aynen senin gibi kurdistanda sömürgecinin temsilciligini yapan,bunun icin kürtlerin öldürme emrini veren kaymakam ve isgalci ordu subaylarina hep senin hitap ettigin gibi hitap ederler ve sayin vali,sayin kaymakam,sayin komutan,sayin baskomiser size tesekkür ederim der.

sen hic haysiyetli bir kürdün isglaci türklerin temsilcisi olan kaymakama tesekkür ettigini duydunmu?
sadece haysiyetsiz insanlar kendi sömürgecilerine tesekkür eder.
umarim bu laflarimdan sonra benim amacimin bireysel olmadigini,benim kisisel bir davam olmadigini,bunun ulusal mücadelenin bir parcasi oldugunu anlarsin.


mülteci mahlasli insanin derdi ne bilmiyorum ama herhalde o bizden bikmadi,o bizim yazilarimizi kesmemizi istiyor,bunu acik dile getirmiyor baska bir politika ile sükrü beyi etkilemeye calisip okur kiliginda bu yazilarimizin gereksiz oldugunu ima etmeye calisiyor,yok sayin mülteci sonuna kadar devam edecek bu dava.
benim kimse ile kisisel bir davam yok,bu dava en az tc ye karsi verilen bir savas kadar önemlidir.

burasida kurdistan halkina kamu hizmeti yapan bir gazetedir,bir kürt insani kurdistan icin mücadele ederken,sadece silahli savas vermemeli,bunun yaninda bu tür kürt halkini sömüren tarikatlarin etkisizlesmeleri icin foyalarini tek tek meydana cikarmali ki,ulusal kurtulusun önündeki bu engeller asilsin.


sükrü bey topu size attigimi sanmayin,
sadece ileride benim anlatimlarim,senin kalemin ile yazacagimiz kitabin icindekiler icin baslik tutmanizi istiyorum.

örnegin.
insanlari kuran ile korkutup belediye baskani olan seyit.

yada bütün servetini neriman köksala yediren,ve yasaminin son on yilini kirmizi medrese camisinin bir hücresinde ufak bir sise raki ile sonlandiran seyit.

kendisi iki defa evli olan ama cizreye pavyondaki dostunuda getirip,eve kapatan seyit.

köylülerini sömüren,onlari karin toklugun calistirip,kendisi her gece kumarda binlerce dolar kaybeden seyit.

mele bahadin adindaki zavalli zarasiz bir melleyi,muska yapiyor bahanesi ile kendini kanun ve allah yerine koyup öldüren seyit.

korumasiz köylülerin topraklarini ellerinde alip,bu topragin gelirleriyle haftada bir pavyon kapatan seyit.

kendi kizkardesini töreden dolayi öldürüp,hic ceza almayan,daha sonra bundan cesaret alip,gariban eski iscisi olan bir insanin karnini kumar masasinda bicakla desen seyit.

iki duble raki icip,cizre sokaklarinda bütün cizrelilerin ana avradina küfür edip,hic dokunulamayan seyit.

nerden bakarsaniz ´bakin her olumsuz gelismenin altinda mutlaka seyitleri görürüsünüz,bu basliklari istedigin kadar cogaltabiliriz.
her basliktaki insandan bir kitap yazabilir insan.

hangi cizreliye sorarsaniz sorun,gecmiste seyitlerin baskisimi,yoksa günümüzde devletin baskisimi daha fazla diye sorarsaniz hepsi gecmiste seyitlerin zulmü devletin zulmünden daha fazladir diyecek,cünkü bir yandan devletin baskisi,diger yandan seyitlerin baski vardi.
bu gün ise sadece devletin baskisi var.

isimsiz kahramana yazimin sonunda sayin serafettin elciye iki sorum olacak demistim,ister cevap verir ister vermez,fakat cevap vermedigi takdirde onunda dogrulugu kabul edilmis olacaktir,cevap verip inkar ettigi takdirde ona hangi gün ve kimlerin huzurunda oldugunu ben aciklayacagim ve bunu kanitlayacagim.

sayin elci siz yasaminiz boyunca eski özel harekat daire baskani susurluk cetesinden hüküm giymis,kurdistanda yüzlerce operasyona imza atmis,ve yüzlerce kürdün kaninda eli olan ibrahim sahin ile görüstünüzmü?

ibrahim sahini sahsen taniyormusunuz?

ikinci sorumuda bir dahaki sefere soracagim.

yine söylüyorum dava agir bir davadir,ya altindan kalkacagiz yada altinda ezilecegiz,kimin altindan kalkabilecegi,kimin ezileceginide zaman gösterecektir.

belgesiz suclamalarda bulundugumu iddia edenlere sunu söyleyeyim,ben belgesiz ve sahitsiz konusmam,zamani geldikce bunlari sizde göreceksiniz.
hasim konusunda benden belge istediniz,belgenin en büyügü sayin ayganin cevabini okursaniz belgelerin ne oldugunu anlarsiniz.

ben ne yazdigimi,ne yaptigimi cok iyi tartarak yapiyorum.

istediginiz belge ve sahit olsun,onlar kolay.

selametle
Nasname : .. 29 May, 2008 05:05:40
avatar
Eyşe Xanıma Önemli Not,

Şunu bilmenizi isterim.
Ben on yıllık Nasname'nin sahibi, edidörü, yazarıydım.

Lakin ben de artık bu Özgür Bireyler Topluluğu içinde bir bireyim.

Yayın kurulumuz bazılarının yaptığı ve sandığı gibi göstermelik değildir.
Biz dört arkadaş, her zaman ilişki içindeyiz. Cevdet arkadaşımızın Üniversitedeki dersleri konferansları ve yoğunluğundan dolayı bir ilişkisizlik var gibi görünüyor. Bu yakında Amerika ve Kanada bağlantımız da kuruldu. Umarız sevgili arkadaşımız Cevdet de tam randımanlı yazılarını yazar, bize görüş ve düşünceleriyle yardımcı olacak.

Diyeceğim kimse beni kolay kolay etkileyip, yazmaman konusunda caydıramaz. Öyle bir niyetleri olsa boş çıkar. Hadi var sayalım ki, geve.edim veya 'Şeyhler'den korktum. Ama elde daha var dört kişi.

Nasname artık dört başı bir kurumdur.
Tasa etmeyin, son yazılarınızdan damardan yakaladınız. Aslında bu yaklaşan yerel seçimlerde halk dotları ve halk düşmanlarını tanıma bakımından her arkadaş kendi bölgesini sizin gibi ele alırsa bence hayırlı bir şey yapar.

Unutmayın!..
Bizim şiraımız:

KÜRDİSTAN'DA MUHTAR OLMAYA EVET
TÜRKİYE'DE CUMHUR OLMAYA HAYIR'dır.
Hele de yıllardır eski, bakan, eski milletvekili falan feşmekan titirlerini ve rütbelerini söküp atmak gerek.

Bulursam siz BEN SANDIK BAŞKANIYKEN yazımı asacağım.

Hani bulunduğum köyde Mardin Bağımsız Milletvekili Nurettin YILMAZ'a 111 oy çıkmıştı da ben sğrgünlere tabi tutulmuştum.

Selam ve devamla.
Top hala sizde.
Ben yedek kulubesinde oturuyorum.
Ama merak etmeyin sahaya ineceğim.

Yorum yaz comment

Yorumlarınızı aktarırken kişi hak ve özgürlüklerine saygılı olmanın yanısıra, nitelikli görüş ve eleştirilerinizle katkı sunmanızı bekliyoruz. Katkısı olmayan, ilgisiz ve  eleştiri sınırlarını zorlayan yorumlar yayınlanmayacaktır.

Güvenlik Kodu:

  • email İlet
  • print Yazıcı versiyonu
  • Plain text Düz Metin