Nurgenekon!

Yazı boyutu Decrease font Enlarge font
image

Türkiye politik gündemi Deniz Baykal ile meşgul edilirken, perde arkası aktörlerden Fethullah Gülen de olaya dahil oldu. Amerika Birleşik Devletleri'nden, Pensilvanya'dan... Deniz Baykal kardeşini kötü gününde yanlız bırakmadı, telefonla teselli etti

 

 

 

 

 

"CHP tarafından yapılan açıklamada şöyle denildi: "Pensilvanya'dan telefon edilerek, Genel Başkan Sayın Deniz Baykal'a yönelik komplonun kınanması, üzüntülerin iletilmesi ve Sayın Baykal hakkındaki düşüncelerin belirtilmesi bazı gazeteler tarafından çarpıtılmıştır. Pensilvanya'dan gelen telefonla Sayın Deniz Baykal'a komplodan duyulan üzüntü iletilmiş, tertip kınanmış ve Sayın Genel Başkanın şahsı ile ilgili samimi duygular belirtilmiştir."

Kaynak : F. Gülen Resmi Web sitesi  http://tr.fgulen.com/content/view/18422/11/

.......................................................................................................................................................

Fethullah Gülen,  Şahsiyetsizler ile ilgili samimi duygularını, Kürdlere yutturabilir mi?
Sözkonusu Kürdler ise derman çok, yersen Ergenekon yok yemezsen Nurgenekon!
Fazla söze gerek yoktur bazen, bir fotoğraf karesi size gelmişi de, gelecek olanı da tüm detayları ile anlatır...

Şimdi biraz hafıza tazeleyelim: Resimlere baktıktan sonra  Berzan Botî'nin 20 Ağustos 2008 de kaleme aldığı
makaleyi okumanızı şiddetle tavsiye edelim:

Fethullah Gülen Kimdir, Kimin Alternatifidir?  http://www.nasname.com/Yazarlar/bboti/1365.html

Not: Nurgenekon kavramını sadece Fethullah Gülen ve Türkçü Nurcular için kullandım.
İtham edilenler kesinlikle dîndarlar yada Said-i Kurdî değildir. 

Jîndar Erdal Toprak
Stockholm / ejindar@gmail.com

16_207167201.jpg

04_728480222.jpg

10_702634492.jpg

32_952491565.jpg

 

 

Yorumlar (31 gönderildi):

Ali Alaca .. 13 May, 2010 01:46:33
avatar
Tam olarak anlayamadim?
Biraz daha açıklık getirebilir misiniz?
Binbir Surat .. 13 May, 2010 03:35:46
avatar
Bu Fethullah'ta 1001 surat!

Saidi Nursi`nin mezarda kemikleri sizliyor!

Normaldir!

Felsefe,din, yigitlik konusunda ,1000 sene Turkler bizi somurdu.

Haram olsun!
bulent .. 13 May, 2010 05:27:29
avatar
yaa sayın arkadaşlar Saidi Nursi ile bu adamı bi arada anmayın lütfen.f.gulen kimki Saidi Nursi nin kemiklerini sızlatsın.asıl o goreev bizlere düşer. insanları sömürerek amerikalarda keyif süren boyle din tacirlerine mi kaldı
.. 13 May, 2010 06:06:15
avatar
sayın. Jîndar Erdal Toprak
bu guzel ve aydınlatıcı yazınızdan dolayı teşekur ederim.elinize emeginize saglık.
ayrıca bişi eklemek isterim izninizle.
f.gulen kendisine denildigi gibi(efendi).peygamber efendimize bizim gibi efendimiz demez o sadece muhammed der.
cunku o beynını yıkadıgı muritlrne kendini yuce biri (tobe haşa) gibi gosterir.
elinde yuce kitabımız kur'an-ı kerim yalancı goz yaşları doker amerikadaki saray yavrusu villalar icin...
ama bilmelidirki o rahmandır o rahim dir bir gun carpar nereye kacarsan kac..
ayrıca yorumuma son vermeden once turkluguyle ılgli bi kac sey.
mhplilerden den daha faşist
kemalistlerden daha kemalist
ırkcılardan daha ırkcı dır
başka soze gerek yok sanırım
saygılar
ali amedi .. 13 May, 2010 01:36:48
avatar
Aslında başlık şöyle olmalıydı:
"CIAERGEKON"
Valla fotolar çok şey anlatıyor. Ama eksiktirler. İşin uluslararası boyutunu anlatan kareler eksik.
Seyfullah Bayram .. 13 May, 2010 01:52:58
avatar
Bu Fethullah Gülen ve cemaatı neyin nesi,her yerde ve her taşın altında çıkıyor.Yukarıdaki resimler aslında hher şeyi anlatıyor,Türkeş le Ecevit le Tansu Çillerle ve şübhesiz Demirel le görüntüsü olan Fethullah Gülen neyin peşindedir.İslamcı mı,laik mi,ttürkçü mü ,bence hepsidir.
Fethullah Gülen cemaatının iki ana amacı olduğu kanaatındayım,birincisi Türk Devletinin ilelebet bekaasıdır,onun şu biçimde veya bu biçimdi olması çok önemledir,yeterke o bekaa devam etsin.İkinci yönü ise müthiş bir ekonomik güç haline gelen bu ceaat aynı zaman da büyük bir rant alanını da oluşturmuştur. Onun için etrafındaki herkes ve müritleri de bu rant alanından yararlanmak amacıyla bu harekete itaat etmektedirler.
Bence binbir surat denilen bu şahıs aslında binbir menfaat şebekesidir.
ismail .. 13 May, 2010 02:49:28
avatar
ve kurdler bir kez daha tarih sahnesi zavallı iç cekişmeler,hased ve kabile düsmanlıgı ile cıktı..
sorun fethullah gülenin kim oldugu degil..
sorun bir kac istisna haric
kalem sahiblerimizin
silah sahiplerimizin
siyaset sahiplerimizinde
evrensellikten bu kadar uzak bir sekilde zavallı asabiyetler icinde kıvrınmaları,
hic bir seyi dogru okuyamıyoruz,
evet fethullah gulen malum kişilerin elinde hain veya baska bir sey,
marifet mevcut kosulları bir sekilde insanligin lehine cevirecek hamleler
yapmaktır..
surekli bunlarda bize bunları yaptı aglamalarının kime ne faydası var.
not: bu şekva genel bir sikayettir sadece bu yazı için degil .
nemrut .. 13 May, 2010 03:05:43
avatar
Masallah masallah masallah nur topu gibi bir nurgenekomumuz da oldu masallah fethullah bas bugdan son buga kadar herkesle bu bukalemundan kurd halkina bir fayda gelirmi bu zihniyet ve bunun devami olan akp yi kurdlere reva gorenler gozunuz aydin artik NURGENEKON nunuzla gurur duyabilirsiniz ortaya kasit cikiyor herkesten once hoca hazretleri baykali ariyor tabi yukaridaki foto da sadece baykal eksik boyece tabloya oda eklendi
NEMRUT un NOTU: Ey damarlarin da kurd neslinin asil kanini tasiyanlar bu fotolara iyi bakin bu zihniyet bize ozgurluk demokrasi baris ve insan haklari getirir mi ve bu fotolara modern marka ray ban gozluklerinizle bakanlar sizde fethullhiniz la gurur duyun ve ben halkimin ozgurlugunu iki satir yazi ile de olsa bunlara karsi yazmatan cehennem de yanmaya raziyim saygilar....
ali .. 13 May, 2010 03:22:49
avatar
bakın kekolar ben size anlatayım!!! bu memlekette zaman 1920 ne kadar yunan,bulgar ve kafkas göçmeni varsa bu memlekete geldiler. kürt ve türk sünniler savaşta tükendiler. gelen bu vatansız göçmenler bu memlekette TÜRK ırkı üzerinden bir devlet kurdular. bu vatansızlar kürtlere ve sünni türklere dünyayı zindan ettiler. bu memlektte sünnilerin camileri axır oldu. kuranaları yakıldı. kürtler hem müslüman hemde sünni ve şafi olma hasebiyle 3 katı eziyet gördüler. işte bu sünni türkler ve sizin deyiminizle devşirme kürtler bu sisteme sızmaya ve sistemi ele geçirmek için uğraşmaya başladılar. sene 1950 de tekrardan toparlandılar. hatta ölü yıkayacak imamları olmadığı için BM bu iktidardakilere imamhatipleri tavsiye etti. neyse, bu sünni ekip ne zaman doğru yola girse bunlar darbe yaptılar. bu mücadele örtük, gizli, açık devam ettti. bu müslüman ve sünni ekip hep okudu ve burokrasiyi doldurmaya başladı. işte bu fethullah hoca tamda bu ezilmiş kesimi temsil ediyor. şimdi bu göçmen kesimden olnların tesviyesi ile oğraşıyor. ben bunu bu şekilde görüyorum tabi doğrusnu ALLAH bilir...
bulent .. 13 May, 2010 04:27:05
avatar
kürdlerin..Nurgenekon.ergenekon.derin devlet.darbeciler cuntacılar.failli mculer işkenceler yuzlerce yıl cezalara karşı dik durabilmesi icin birlik olunmalı..
aksi halde Nurgenekoncu ergenekocu ve kemalistler kendi emeleri icin kurd halkını daha cok kulanırlar.
onun ıcın mezopotamya ve ortadogunun en eski ve en onurlu halkı olan kurd halkı birlikte hareket etmelidir bu sanırım yavaş yavaş oluyor olacakta ınşallah.birlik bu halkın ic barışını saglar oz guveneni yerine getirir bu gibi oluşumlara karşı birlik olmadıgı surece.onların ancak kolesi olunur saygılar
hazar44 .. 13 May, 2010 04:40:40
avatar
düşünün havada süzülerek ucan iki yırtıcı kuşlar kartal vede şahinler,birde yerde karnını duyormaya calışan yani gecinmek için cırpınan serce yada güvercin,biri ulusalcı şahinler biride islamcı fetullahcı kartalar diğer tarafda gariban kürt ve türk halkı, onlara yeme olmak için ellerinde gelen her şey yapilio kimse kusura bakmasın bu düşünceile hep yem olacağız onlar bizi yemeden zaten bir kısmımız birbirini yiyiyor arta kalanlarda onların midesine saygılarımla.
hazar44 .. 13 May, 2010 04:52:48
avatar
havada süzülerek iki yırtıcı kuş düşünün biri şahin biri kartal birde yerde beslenerek hayatını sürdüren ürkek serce yada güvercin burda şahinler ulusalcılar kartalda fetullahcı islamcılar sercelerde gariban türk ve kürtler.türk ve kürtler,özelikle kürtler daha bu kartalları beklemeden önce kendileri bir birini yiyorlar, geri kalan kısmıda kartal ve şahinler yiyecek ,kusura bakmayın gidişatımız bu, bu kafayla. saygılarımla
Dr. Ali GUN .. 13 May, 2010 05:11:32
avatar
Sayin Toprak,


Nasname sitesinin bir duzeyi yakalamasi gerektigine inaniyorum.

Yuzeyel tepkici ve anlik reaksiyonlarla hareket etmememiz gerekir kanaatindeyim.

Son 15 yildaki ilerlemelerin butun insanlik tarihindeki gelismelerden kat kat fazla oldugu gunumuzde Kurt Halkinin da ozgurluk lokomotifi aydinlari olmali.

Ogrenme zekasi (IQ) ve Duygusal zekasi (EQ)yeterli duzeyde olan bilgili ve egitimli entellektuel aydinlara ne kadar cok ihtiyacimiz var.

Butun sorunlarin tespiti ve cozumunde cok boyutlu,analitik,stratejik ve nazik yontemleri rehber edinmeliyiz.

Fetullah Gulen Hareketi ile ilgili olarak ta bu esaslari kapsayan calismalar ve elestirilerimizi one cikarmaliyiz.

Saglik ve basari dileklerimle.
davudi ses .. 13 May, 2010 06:36:15
avatar
Samanyolu kanalında yayınlanan Tek Türkiye dizisi uzun süredir provokasyon ve çarpıtmalarına devam etmekte ve neredeyse kendi camiaları dışındaki herkesi derin devlet ürünü olarak sunmaktadır. Dizideki temel yaklaşım adından da anlaşılacağı gibi faşist ve ırkçı yapıların bile hayal edemediği tek bir Türkiye ve tabiî ki bununda baş aktörü ve kurtarıcısı tek cemaat olarak lanse edilmektedir. Öyle ya cahil, geri kalmış ve devlet çetelerinin elinde oyuncak olmuş olarak gösterilen Kürd halkını “cemaatin gönül elçisi” üç beş kahraman dizayn etmekte ve kurtarmaya, daha doğrusu hizaya getirmeye çalışmaktadır. Bölgedeki tüm örgüt ve yapıları derin devlet ve çetelerin uzantısı olarak göstermek ve Kürd halkının yaşayış, anane ve kültürüyle alay etmek, aşağılamak ve çarpıtarak sunmak dizinin ana temasını oluşturmaktadır. Bunu yaparken hiçbir şekilde İslami ve insani bir endişe taşımadıkları ortada.
Hizbulkıyam adı altında bölgede emek vermiş İslami yapıya ve Müslümanlara pervasızca saldırılmakta, iftira, yalan ve karalamalarla Müslüman Kürd halkı yanıltılmaya çalışılmaktadır. Dizi bir çok kesimden tepki almasına rağmen çarpıtma ve karalamalara devam edilmekte, toplumda bir imaj oluşturulmaya çalışılmakta, karalama ve iftiraların dozu gittikçe artmakta, dizi üzerinden yoğun bir şekilde psikolojik savaş yürütülmektedir.

Psikolojik savaş yürütüldüğü malum da, bunun kimler tarafından ve ne amaçla sergilendiği önem arz etmektedir. Mezkur TV kanalını aşan boyutta bir inadın sergilenmesi ve en önemlisi Üstad Bediüzzaman çizgisini takip ettiklerini beyan eden bir gelenek ve yapının böyle bir faciaya imza atması ister istemez akıllara perde arkasında kimler var sorusunu getirmektedir. Üsdat ve Risalelerinden asgari düzeyde istifade eden biri kardeşlik hukuku, hüsnü zan ve muhabbeti kendine meslek edinmeye çalışır, sui zan, iftira, gıybet ve karalamalardan kaçınmak isterdi.

Risale talebesi, eğitim gönüllüleri, gönül köprüleri kurduklarını iddia ve şiar edinenlerin Tek Türkiye dizisiyle gönül köprülerini dinamitledikleri ve dışlarındaki herkesi gayri İslami gördüklerine göre ya risaleden bir nasipleri yok ki bunu iddia edecek durumda değilim, ya da ellerinde olmadan birilerinin ısmarlama ve dayatmalarıyla bu işi yapmak durumundadırlar. Başkasının ısmarlama ve dayatmasıyla olmasa yapılan ikaz ve yoğun eleştirilerden sonra dizi toparlanır veya yayından kaldırılırdı. Dizinin arkasında başka bir güç olmasaydı ülkenin büyük küçük tüm sorunlarını dertlenen, bırakın bunu, İzmir’de yaşanan adli bir vaka ve sıradan bir cinayet için dahi hüngür hüngür ağlayıp stres yaşadığı beyan edilen cemaat büyükleri bu kadar iftira, yalan, karalama ve karartmaya sessiz kalmazdı. En azından namaz kılan insanların içkici, düşkün ve görev gereği namaz kıldığı sahnelendiğinde vicdanlarının bir yeri sızlar ve tahammül etmezlerdi.

İslam ve izandan zerre nasiplenenin bu iftira ve karalamalara tahammül etmesi veya sessiz kalması söz konusu olamayacağına göre o zaman tekrar yukarıda asıl soruya dönelim. Bu savaşı kim ne amaçla yürütmektedir? Dizi üzerinden yürütülen psikolojik savaşta kanalın ve arkasındaki yapının figüran olduğu ortada, çünkü bu işe kalkışmaya ne cesaret edebilirler ne de çapları yeter. Ayrıca yürütülen psikolojik savaş kime yarasa da Gülen cemaatine yaramadığını, bölgede hiçbir inandırıcılığı olmayan dizinin mezkur yapıya karşı tepki ve kırgınlıktan başka bir meyve vermeyeceğini asgari zeka sahibi herkes anlayabileceğine göre onlar da anlar ve baltayı kendi ayaklarına vurmaz, herhalde bundan sakınır en azından makul ikaz ve eleştiriler alınca düzeltme yoluna giderlerdi. Tüm tepki ve eleştirilere rağmen dizi içeriğinde ısrarcı olmaları kendi ellerinde olmadıklarını ve birilerinin projeleri için uygulayıcı olduklarını göstermektedir.

Bölgeye ait kişi, yapı ve değerleri karalamak, bölgede otuz yıldır emek vermiş İslami camiaya saldırmak, bununla birlikte bölge halkının tüm temsilcilerini derin devlet figüranı olarak lanse etmek ve kürd halkının sürekli kandırılan, cahil ve menfaat peşinde koşan bir halk olarak zihinlere işlemek isteyen pisikojik savaş kime yarar ve ne amaçla verilir ? İslam ve Müslümanların karalandığı, İslam’ın terör ve Müslümanların terörist olarak lanse edildiği, dişi çekilmiş, suya sabuna dokunmayan, diyalog adı altında İslami değer yargılarından arındırılmış bir İslami yapı, yani ılımlı İslam kimlerin projesi ve bunun uygulayıcılarının içeride ve dışarıda kimler tarafından nasıl himaye edildiği malumken dizi ve üzerinden yürütülen psikolojik savaşın perde arkası da o kadar muamma değil diye düşünüyorum.

Allah’a emanet olunuz.

ABDULLAH HOCAOĞLU
Ezgi .. 13 May, 2010 10:27:52
avatar
Ilginc, kimilerine düpedüz hakaret edilirken susarak onaylayanlarin, bir resim prezentasyonuna olan yorum ve elestirileri! fotograflar, nötr bir haber alintisi, bi de Sayin Botin`nin iki yillik IQ su da EQ su da epey yüksek bir yazisinin linkine gelen tepkiler düsündürücü. Jindar`in fotohaberine tekrar tekrar baktim, kacirdigim bir sey mi var, diye, ben bir sey bulamadim.
SERDEST .. 14 May, 2010 01:14:08
avatar
APO-SİLAHLI FETO- KÜLAHLI FARK ETMEZ

Adına insan konulmuş sosyal objenin diğer canlı varlıklardan ayıran temel faktör düşüne bilme özeliğini taşımış olmasıdır.
Beyinsel foksiyonları tıben normal olan her insanın iyiliği ve kötülüğü,doğru ve yanlışı ayırt etme özeliğine haiz olduğu tıben kanıtlanmıştır.
İnsanlar yaşamları boyunca hep arayış içinde olmuşlardır kimisi bu dünyada daha rahat bir yaşam sürdürebilmesi için uğraşıp didinirken kimiside öteki dünyadaki ebedi yaşamını cenet bahcelerinde horilerle birlikte geçirmek için çabalayıp dururlar.
İşte tam burada iki farklı felsefe ortaya çıkar birincisi mataryalist felsefe ikincisi idealist felsefe
mataryalist felsefe maddeyi temel alarak görsel deneylerle dünyayı evreni ve yaşamı yorumlar ve anlamaya çalışır.
POZİTİF BİLİMLE UĞRAŞAN bu felsefeci bilim adamları arayış ve araştırma sahası olarak madi dünyayı esas alır.
İdealist felsefe ise ölüm sonrası yaşamı konu eder tüm güzelliklerin adresini öbür dünya olarak gösterir insanların umutlarını öbür dünyaya bağlamaya çalışır bu dünyadaki yaşamı önemsemez fakirlik ve zenginliğin allah tarafında gelen bir lutuf olduğunu savunur.Her kesin kaderine boyun eğmesi gerektiğini söyler insanların ruhundaki direniş ruhunu körletip teslimiyeti pompalar.
bu genel çerçevede bakıldığında bütün dinler çıkışlarıyla egemenlerin sultası için çok önemli bir arguman olarak kullanılmış.Kendi amaçlarına ulacabilmek için çoğu zaman zorbalar dini motifler kullanarak bir çok yığınsal kıyımlar gerçekleştirmişlerdir.
insanlık tarihinde katli vacibtir fermanı çıkartırılarak sisteme karşı olan bir çok insan katledilmiştir.
Bireyi kutsayıp putlaştıran anlayışların kimliği ne olursa olsun ister bunu din adına ister bunu toplum adına yapsın bilmeden kendi eliyle diktatör yaratacaktır.bunun adı ha FETO OLMUŞ HA APO fark etmez tek fark şimdilik biri silahlı birisi küllahlı.
Ergenekon da Nurgenekon da Bizdendir .. 14 May, 2010 04:04:41
avatar
Her ne kadar her iki taraf da birbirini Amerikancı, vatan haini ve düşman görse de aslında bu iki güç Türkiye'nin milli güçleridir.

Ergenkon Nurgenekon'u yobazlıkla suçlayabilir oysa Nurgenekon yobazlığın önündeki en büyük engeldir.

Ergenekon Nurgenekon'u Türk'lük düşmanı sanabilir oysa tüm dünyaya yayılmış Türk okulları ile Türklük'e en büyük hizmeti veren Nurgenekon'dur.

Ergenekon Nurgenekon'u Atatürk düşmanı sanabilir oysa Nurgenekon pekçok ülkede okutulan ders kitaplarıyla Atatürk'ü anlatmaktadır.

Nurgenekon Ergenekon'u Terörist sanabilir oysa Ergenekon gerektiğinde vatan hainlerine kurşun sıkacak şekilde hazır beklemektedir.

Nurgenekon Ergenekon'u dinsiz sanabilir oysa Ergenekon tüm şehit cenazelerinde en ön saflarda namaz ifa etmektedir. Ergenekon'un karşı olduğu din istismarcılarıdır. Dinin siyasete alet edilmesidir.

Nurgenekon Ergenekon'u darbe heveslisi sanabilir. Fakat ülke içinden çıkılamaz bir hale gelirse, hainlerin eline geçerse Nurgenekon'u da kurtaracak olan Ergenekon'dur.

Bugünkü popüler adlarıyla Gülen Hareketi ve Ergenekon, Türk Devlet tarihinin iki gücüdür ve binlerce yıldan beri vardırlar.
Tarihin her döneminde birbirleriyle çatışıyormuş gibi görülmeleri de yine Türk Devlet idaresinin zorluklarla mücadele etmesinin gereğidir.

Bu iki büyük güç günün birinde birleşecektir.

muharremtac
halıt .. 14 May, 2010 04:35:27
avatar
ne kadar .......sız varsa burda hocaefendıye camur atmak ıcın sıraya gırmıs... o fotograflar her sıyası harekete aynı yakınlıkta durma felsefesı, ecevıt zamanı gelınce pasaya ""sız ona ınanıyor olabılırsınız ama ben bunların ulkeye faydalı oldugunu dusunuyorum"" dıyerek herseyın yok edılmesının karsısında duran ısım olmustur... demırel engel cıkartmamıstır asya acılımlarında
bu hareketın dogal akımı ıcınde gereklı olan bı vatandas yakınlıgıdır... saygı ayrı oy ayrı

ve bazı ........ beyınlılerın lıderlıgınde ........ gıbı hocaefendıye laf atmak marıfet gosterılıyor...

onun dunya adına nöronlar inşaa ettigini goremiyor çapsızlar...

hocaefendının yalnıs bıseyı yapın dedıgınde yapmıyacak genclık , bılınclı vatanseverler yetısıyor

ve her ulkede kendı vatanseverı, turkıye sevdalısı,,

keske capsızlık etmese ergenekonun pıslıklerını takıp edenler...

---------------------------------------------------------------------------------------------
Editörden: Eleştiri sınırlarını aşan kavramlar (......) olarak değiştirilmiştir.
Eleştirilerinizi yazarken sonuna kadar özgürsünüz ama etik olmayan kelime ve kavramlar kullanmamaya dikkat ediniz.
ali sönmez .. 14 May, 2010 04:10:29
avatar
halit !
her ülkede kendi vatanseverini yetiştiren bu cemaat kürdistanda kürt vatanperverliği yapılmasını dinsizlik olarak görmektedir. kendileride bilmektedir ki pkk yani kürdün salaha sarılmasında sizin eseriniz yani siz diyarbakır da kıyımxaneler ve zindaları kurmasaydınız kürt halkı bu kadar savrulmazdı. evet cemaatı biliyoruz her yerde türklerin capsızlığı yüzünden hoca efendi artık ordaki çekirdek yapıyı türklerin elinden alıp kendi asıl sahiplerine devretmekte...aynısını biz kürdistanda istiyoruz. kürdistanda sömürge valisi gibi değil gerekten kürdistan vatanperverliği için cırpınacak bir çekirdek kadro olduğunda anlaşılmış olacak sizin kürtlere ne değer verdiğiniz:)merak etmeyin cemaatı sizden daha iyi takip ediyoruz. yanlışına yanlış doğrusuna doğru deriz. ama biz kürtler yok olma kabuzları görürken cemaatın o lokum gibi kardeşlik tatlısı bize pek acı geliyor bilesiniz:
Qoço58 .. 14 May, 2010 07:00:13
avatar
@ ali .. 13 May, 2010 02:22:49

Alicim durum anlattigin gibi degil! Fetullah Gülen'in verdigi görüntü veya izlenim Türk-Islam sentezciligidir bence. Cem Vakfi ba$kani Alevi dedesi Izettin Dogan'in Gülen'i övüp sevmesinin nedeni nedir o zaman!! Izettin Dogan'da her seferinde Aleviligi Türkmenlikle sentezle$tirir, ne tesadüf degilmi!!?? Ama yinede dedigin gibi dogrusunu sadece Allah bilir.
“PENSİLVANYA” TAKTİĞİ .. 14 May, 2010 07:34:58
avatar
Son gelişmeler AKP’nin müttefiklerinde de dalgalanmalar yarattı. Paket oylamasında BDP’nin “Ergenekonculukla” suçlanması, bizzat Erdoğan’ın başdanışmanının “BDP karanlık oyunların figüranı” demesi ittifakın Kürt kanadında çatlak yaratmıştı.
Kaset olayında ise yandaş liberaller komploculara tavır aldı. Taraf çıkmaya başladığından beri ilk kez CHP’yi suçlamadı, “Alçaklık Vakti” manşetini atarak komplocuları suçladı. Taraf’ın Hürriyet’teki adamı da bugün olaydan “a-l-ç-a-k-l-ı-k” diye söz ediyordu. Çünkü bu grup Osman Can’ın eşiyle ilgili çıkan haberlere “katliam”, “cinayet” demişti. Kaset olayında komplocuya değil mağdura vursalar, bu çifte standardı “eski solcudan dönme” taraftarlarına açıklamakta güçlük çekerlerdi.
Baykal’ın istifa konuşmasındaki bir cümle, bu olayla ilgili olarak AKP’nin başka bir müttefiki olan Gülen cemaatinden destek almasını da güçleştirdi. Cemaatin yandaş medyadaki önde gelenlerinden biri dün gece bir TV kanalında Baykal’ın o cümlesinden “yiğitlik” olarak söz etti.
O sözlerden “CHP’de Ecevit’in izinden gidecek” sonucunu çıkarmak tahlilde sığlığın bir ifadesidir (bakınız Fatih Altaylı’nın yazısı). Solda da bunu “yığınak hatası” diye değerlendirenler var ki, bu da “düşmanı tecrit” taktiğini en iyi bilmesi gereken solcular açısından bir sığlıktır. Baykal “onlar komplo yapmaz” demiyor, “başka sorumlu arayışına çıkmayın” diyor. AKP’yi müttefikinden ayırma taktiği uyguluyor. Fikret Bila’nın bugünkü yazısına bakarsanız, Baykal’a tekrar “Fethullah Gülen Hoca, neler söyledi?” diye sormuş. Baykal da “Onlarla ilgisi yok. Bu iktidarın sorumluluğunda, iktidarın onayıyla imal edilmiş bir komplodur” diye yinelemiş. Bir detayı atlamayalım: Baykal ABD iması yapmak yerine, “Gülen cemaati de üzüntülerini bildirdi” diyemez miydi? “Pensilvanya” sözcüğü orada titizlikle seçilmiş bir mesaj gibidir. Ne olursa olsun, bu konuşma cemaatle ilgili olarak literatüre bir sözcük daha kazandırmıştır!

Doğan Yurdakul
Aliser .. 14 May, 2010 11:25:28
avatar
"NURGENEKON"valla ne yalan söyliyim bu baslik karsisinda ancak sapka cikarilir.Egemenlerin klik savaslarindaki ,degisiklige en somut ifadeye cevap niteliginde bir baslik olmasina mukabil,hangi düsünceden olursa olsun sömürgecilerin amaci bir dir,ve aynidir a en güzel bir yanittir..bu vesile ile yazida emegi gecen Jindar Erdal-Toprak i tebrik ediyorum..
Ve ayrica sömürgeci egemenlerin "dokunulmaz"akil hocasi olan böylelerini tartisma gündemine alan Nasname yöänetiminede ayrica tesekür ediyorum.
Mademki her ideoloji,düsünce insanin ki buna her tür dini inanc kitaplarida dahil "iyiligi"icindir,mutlulugu icin dir deniliyor ve mademki bunlarin dogrulugu ancak tez-anti tez lerin catismalarindan sonra ortaya cikacak senzez ile olacak deniliyor,o zaman hic oraya buraya cekmeden,kivirmadan tabularin arkasina saklanmadan,hodri meydan cikin ortaya tartisin,tartisin ki,kim melek kim seytan,kim iyi ,kim kötü ortya ciksin..
Cografyamiz yüzlerce yildir hala bir arpa boyu yol almamissa,insanlar hala cigeri bes para etmez korkaklarin,üc kagitcilarin ,diktatörlerin peslerinden gidiyor ise veya gitmek zorunda birakiliyorlarsa ,özgür düsücenin önüne kah su kah bu tabular ile cikarilan engellerin rolü tayin edicidir.
Ve hic kusku yok ki bunda emperyalist sömürgecilerin rolü belirleycidir.Ikincisi yerli usaklarinin bir kemik karsiliginda onlara hizmet etmede kusur tanimayan isbirlikci tutum ve davranislaridir.
Yer alti ve yer üstü zenginlikleri ile meshur olan Cografyamizin hala,köleligi yasiyor olmasi yukarida söyledigim nedenlerden ötürü iken,tabi buna bagli olarak Islamiyetin hala 1400 sene evel ki gibi savunulmasinin payida büyüktür.
Oysa zamaninda "devrimci"ilerici bir yan tasiyan Islamiyet,devamcilarinin ve tabiki sömürgecilerinin marifetleri ile giderek gericilesen bir hal almaya basladi.
Bilinir ki; her ortaya ilk cikan hareket,istisnalar haric ilerici bir yan tasir,mesala mafya italyada ilk ortaya ciktigi zaman"ilerici "idi,ancak zaman ile,iktidara hakim oldukca gericilesmeye basladi.
Hiristiyanlik ta aynen böyle bir seyir izlemistir,ancak zamaninda inanc ve düsünceleri icin carmiha gerilen Hazreti Isa,onun devamcilarinin iktidari ellerine gecirdikten sonra,bu kez aynisini onlar baskalarina yaptilar..dünyamiz orta cag engizisiyon mahkemelerinin verdigi barbarlik kararlari ile yüzlerce yil hüküm sürmesine taniklik etti.
Fakat üretim arac ve gereclerinin dogal gelismesimne parelel olarak,Hiristiyanlik bir evrimlesme süreci yasamak zorunda kaldi,bundan dolayidir o cok degismez olarak kabul edilen Incil,gene kendileri tarafindan degisiklige ugratildi,ki bundan dolayidirki bu cografyada yasayan insanlar her alanda daha gelistiler,daha huzurlu ve daha "mutlu" bir yasama sahip oldular..bizim icin temel cözülmesi gerekli olan sorunlari,bunlar 200/300 yil önce cözdüler..
Oysa Islamiyet 1400 önce nasil di ise,veya kurani Kerim o zamanlar nasil yazilmis ise veya Allah "tarafindan"gönderilmis ise,aynen oldugu gibi hic bir degisiklik yapilmadan korundu,korundugu icin de Hiristiyanligin zamaninda dünyaya zalimlik yaptigi,insanligin izdirap ve acilar yasamasina sebep oldugu günkü gibi,aynisi bu kez insanlarimiz yasiyorlar.
Hiistiyanligin bu tecrübesine ragmen,ayni süreci orta dogu halklarinin yasamasi af edilemez bir durumdur.Yukardada belirtim; emperyalist ülkeler bunun böyle olmasinda belirleyci bir role sahiptirler keza onlarin islerine böylesi geliyor,fakat her ne gerekce ile olursa olsun,Islamiyetin reformize edilmesi bir zorunluluktur,aksi taktirde cografyamiz daha uzun yillar,kan ve göz yasi dökmeye ,büyük devletlerin ellerinde oyuncak olmaya devam edeceklerdir. Cesitli arap ve fars ülkelerinden olusan Yüz milyonlarca nüfus üstünlügüne nazaran ve bir o kadar zengin petrol kaynaklarina sahip olmalarina karsin kücück bir ülke olan Israil siyonisleri tarafindan evrile,cevrile dövülmeleri karsisinda ,bunun neden böyle oldugunun bir muhakemesini artik yapmak zorundalar.
Hani bir laf vardir"kör ile yatan sasi kalkarmis"atasözündeki gibi,bizim sömürgecilerimizde Emperyalist efendilerinden ögrendikleri ile, kah din kardesligi ile,kah yarattiklari tabu lar ile, bazende hepimiz ayni anne ve babadan türedik teraneleri ile basta biz kürdleri ve diger ezilen mazlumlara hep sömürdüler ve ezdiler.
Hic unutmuyorum yillar önce kurani Kerimin kürdcesi farzmidir degilmidir tartismasi yapiliyor idi,Kürdler Kurani kerimede sahip oluyorlar "eyvah onuda elimizden alacaklar" kaygisi ile ve tabi irkci Türkcü düsüncenin etkisi ile o dönemin diyanet isleri baskani Tayar Altikulac Genel kurmayin direktifleri dogrultusunda "hayir kürdce kurani kerim farz degildir"seklinde bir fetva yazmis ,yine genel kurmayin helikopterleri vasitasi ile bunu Kürdistan en ücra köselerine kadar atirmisti.
Ve bir cok gariban kürdümüz buna inanip ,onlarin dedigi gibi hareket etmislerdi,oysa su soruyu en basit sekilde kendisine sorabilme cesaret ve uyanikligini gösterebilse idi,bütün sorun kendiliginden cözülmüs olur idi..madem ki bu Allahin kitabi,ve her milette bunu kendi dilinde okumak farz oluyorda ,kürdlere neden yasak olsun ki?
Fethullah gülende, aynen bu anlayis dogrultusunda hep sömürgecilerin akil hocasi olrak yillarca bunu yapti ve halende bu faliyetlerine hizli bir sekilde kürrdistanin her bölgesinde bunu yapiyor..amaci halkimizi din kardesligi adi altinda kandirip sömürgecilere hizmet etmektir.
Yeri gelmis iken sunuda söyliyim;F.Gülen ile Akp iktidari pasta ve rant kapismasina girmis durumdalar,hayirli ve ugurlu olsun..
hod .. 15 May, 2010 05:53:19
avatar
kıymetli Ekrad kardeşlerim. karanlığa küfür edeceğinize sizde bir mum yakın. Yani türkleri kötüleyeceğinize siz Kürdler ve Kürdistan için gayret edin.Bahsettikleriniz Türk ve ne kadar zıt fikirli olursa olsunlar yined kensi ırkları ve devletleri için tüm zıtlıklarını bir kenara bırakıyorlarve birbirlerine destek oluyorlar. Onların ırkı ve devletleri mesele olduğunda en dindarı ve en dinsizi hemen ittifak ediyorlar, özelliklede Kürdlere karşı. Ama siz hep şundan bundan birşeyler bekliyorsunuz. Yok devlet bunu yapsın, hükümet bunu yapsın chp bunu yapsın.....Ya arkadaşlar eğer bir milleet olduğunuza inanıyorsanız artık kimseden birşeyler beklemeden Kürd ve Kürdistan ve Kurmanci için çalışın. gayret edin. sizin eleştirdiğiniz Fethullah Gülen hiç kimseden bir şey beklemeden bütün dünyaya yayıldı ve görünüşte de olsa kendi dillerini yayıyorlar. ya biz daha kendi dilimizle yazıp okuyamıyoruz bile. üstelik bizim dili ortadan kaldırmak isteyenlerin dilleriyle konuşuyoruz. Bence eğer biz adam olsaydıkveya adam olsak kimse bize birşey yapamazdı. Enazından hepimiz bilimin ve dünyanın dili olan İngilizceyi öğrenip ingilizceyle okuyup yazmalıyız kendi dilimizi adam gibi kullanabilecek hale gelinceye kadar. Yani dilimizi yoketmeye çalışanların dilini kullanmamalıyız. Kendimizi hem bilimde hem siyasette hem de sporda ve sanatta çok iyi yetiştirmeliyiz. t.c. nin değiştirdiği yerlerin orjinal isimlerini kullanmalıyız ve onların uyduruk isimlerini kullanmamalıyız. Vatanımıza gözümüz gibi bakmalıyız. Vatanımız o kadar bakımsız ve kuru ki hiç kimse bir ağaç bile ekmiyor. sonrada Kurdistan diyoruz ve canımız senin için feda diyoruz. riyakarlık değilmi. Allah aşkına neden birilerinden bizim için bişeyler yapmalarını bekliyoruzki. Yani siz Fethullah Hoca ve chp için birşeyler yapıyormusunuzki onlardan bişeyler bekliyorsunuz. Onlar tabiiki kensi ırkları için çalışacaklar sizde kendi milletiniz için say edin gayret edin.
Kurdistanı güzelleştirin,
Lisanınızı kullanın veya lisanımızı yok etmek isteyenlerin lisanlarını kullanmayın(mecbur kalmadıkça),
Kurmanci (kendi lisanımız), veya english (dünya dili) veya farısi ( farisi kurmanci ile aynı dil grubunda olduğundan o da bizim dil sayılır, zaten çok benzerler) veya arabi (Allah ın kitabının dili ve çok güzel bir dil) kullanmalıyız.
Asla yalan konuşmamalıyız, kimseyle alay etmemeliyiz, kimsenin herhangi bişeyinde gözümüz olmamalı. Dünyanın en güvenilir ve en dürüst, en temiz insanları olmalıyız. Hem dinimiz hem de kültürümüz öyle istiyor zaten.ihtilafları içimizden atıp ittifak olmalıyız. hizbullahçı, korucu, şucu bucu demeden herkese sinemizi açmalıyız. herkes yanlış yapabilir herkesin ayağı kayabilir. öylelerini bizim hain ilan etmememiz lazım onlarlada konuşup anlaşmalıyız. İttifak olmalıyız. Zaten korucular ve hizbullahçılarda devletin ve türklerin onları asla sevmediğini, kullandığını ve onlara güvenmediğini biliyorlar. Bütün Kürdlerin birbrlerini hain düşman şu bu ilan etmeden ittifak olmaları gerekir. O zaman hiç kimseye ihtiyacımız kalmaz Allah tan başka. Sizler ve bizler ve bütün Ekrad Fethullah Hoca veya başkalarını eleştireceğine onların kendi milletleri için yaptıkları çalışmaların aynısını veya daha fazlasını kendi milletimiz için yapmalı. Başkalarını eleştirerek, düşman, hain görerek, başkalarından birşey bekleyerek, özellikle de daha senin varlığını kabul etmeyen milletinş tanımayan devletlerden(turkiye, ırak, iran suriye) yarım arpa boyu bile terakki edilmez( gelişme sağlanmaz). Tek beklentimiz üzerimize düşeni yaptıktan sonra ALLAH tan olmalı. İnşaallahu teala.
Allaha emanet olun
ömer.f. .. 15 May, 2010 08:40:26
avatar
SILAV U REZ! JI BO XWENDIVANEN NASNAME U BERPIRSIYAREN VI!
HOD Rumuzu ile yazan degerli okuyucunun dileklerine icten katiliyorum.Zira kurt olmanin bir ögesi ona ait olan ulusal dilidir.Dolayisi ile kendi dilimiz ile yazmak en buyuk hizmet olur. Ama gel görki biz isin rahatina alismisiz.Kendimizi dusmnimizin dile ile daha rahat ifade edebiliyoruz. Gercekten aglanacak bir hal.Kendi payima duseni hic bir bahane aramadan kabul ediyorum.
Ancak ben bir baska noktaya deginmek istiyorum. bu nedenle bu konuda belki bir baska kosulda kendi fikirlerimi okuyucu kardeslerim ile paylasabilirim.
Gelelim Turkcu ve islamci cemaatlerin kurdistan uzerindeki oyunlarina... Fettullah gulen Yanilmiyorsam Kurt asillidir. ERzurumlu biliyorum. Yaniliyorsam svgili okurlar beni duzelttsin.Kurdistanda Kemalizm iflas etti. Yerine neler ikame edilmek isteniyor. Bunlari kurtlerin iyi tahlil etmesi gerekir.Bir taraftan 1984 Model kurt orijinli Kemalizm. Öte yandan Turk islam sentezini savunan FETTULLah Gulen cemaatinin kurdistana ikame edilmesi gundemde.Sevgili kurt kardeslerim, inanciniz ne olursa olsun,hiristiyan kurtler,musluman kurtler, demokrat kurtler Alevi kurtler, Ateist kurtler, top yekun bir ulus olarak bilmemiz gereken sey, Vatani olmiyanin ne dini ne inanci olur!!? Önce özgur bir vatan ve sonra özgur bir dusunce. Ben vatani olmiyanin ne dininin nede dusuncesinin özgur olabilecegine inanmiyorum.Ortak noktamiz kimligimizdir.
Bu nedenlede farkliliklarimiza sonuna kadar saygi duymaliyiz.Kabul edilmiyecek kirmizi cizgi ise, Dusmana hizmet etmemek. Dusmanin degirmenine su cekmemek ve ona kapi kulu olmamaktir.Dusunun bir Kurdistan,in yetistirdigi BEDIUZAMAN -SAIDI KURDI gibi bir insanin Mezari bile bilinmiyor!? Islamci gecinen ve hatta devletin belli kademelerini elegecirmis FETULLAHCILAR bir gun olsun BU ustadin yerini arastirma sorusturma zahmetinde bulundularmi? Hayir! Öte yandan Nurcu gecinirler.Gercek bir musluman olan ve ayni zamanda kurt olan Seyh SAID icin bu islamci cemeatlerin yakistirmasina bakin,1984 Model kurt orijinli kemalistlerde buna dahil.Kurtler artik kesinlikle Turk sentezli ikameci mantiklardan arinmali öz be öz kendi benliginden hareket etmeli.Kurtler ne Fetullahci nede Ataturkcu olmali.Ikiside Kurdistanin inkaridir.Kardeslik yada din kardesligi kardesin hakkina saygi ile olur. "BEN AGA; SEN KÖLEM" mantigi ile olmaz. Su an pratik olarak zuhur eden konum budur.Kemalistlerle TURK ISLAM sentezcilerinin ortak noktalai budur. herikisininde Kurtlere köleleik rolunu bicmis olmalaridir.EY KURT halkinin evlatlari Uyanin artik! YETER KULA KUL OLMAK! KURDUN KURT OLMAKTAN BASKA KURTULUSU YOKTUR!INSAN ESIR TOPRAKLARDA ÖZGUR OLAMAZ!TURKCULUK patentine hizmet kendine ihanettir!Hangi kilikla karsimiza cikarsa ciksin. Sonuc ayni. KURT kilikla ciksada fark etmez. KURDUN HAKKINI Savunmaktan gecer bu mucadele.TEK YOL ORTAK KIMLIGIMIZDIR.
farqini .. 16 May, 2010 01:16:32
avatar
herkese merhaba.
fethullah güleni eleştireceğimize önce öz eleştrimizi yapmalıyız bence, biz sözde yursever kürt insanı olarak halkımızın yararına ne yaptık.kürtlük adına yola çıkıpta kürt çocuklarını riske atmak, ceza evlerine göndertmek hangi vicdana sığar acaba.kürt insanının ölüsü üzerinde rant elde etmenin peşinde koşmak mı iki yüzlü politikadır yoksa fethullah gülen hareketinin her tarafa okul açmasımı ihanettir sizlerin vicdanına bırakıyorum .elimizivicdanımıza koyalım.
birindar21 .. 16 May, 2010 06:38:06
avatar
anlamadigim bizey var..simdi bir hocanin yanina bir papaz gelirse ve beraber resim cektirirlerse hoca hiristiyanmi oluyor?sizin mantiginizdan bunu anliyorum.fethullah gulenin her kesimden insanlarla resimi var sonucta dunyanin her ulkesinde okulu olan kendi halki icin biseyler yapan bir insan.bu herkese nasip olmaz.bende kürdum simdi gitsem devlet bahceli ile resim ceksem turkmu oluyorum yada mhp,limi oluyorum.olaylara bazi yorumcular dar acidan bakiyor.pkk,lilar gibi komunist penceresinden baktikca gundemi ve olaylari iyi analiz edemeyiz sadece dogrulari gorkten uzaklasir ve yaniliriz her zaman..serkeftin
gernas oldar .. 16 May, 2010 09:39:22
avatar
Nihayet nasname(kimliğimiz) gördü fecaati..
Yıllardır memleket yaymış oldukları sapkın ve ilhadi türk-islam ideolojisinin marifetlerini nihayet gördü syn nasname ailesi..
Yıllar önce Hizbullahi Kürdlerin gözaltı ve işkence seanslarında ayet okuyan..ve
Allah ile aldatan!! vatansever ve milliyetperver Hizmet ehli!! teravih namazlarından sonra işkenceye devam derlerdi..
Türk halkını da bu sapkın ve amerikan islamına! mahkumeden bu şerirler Kürdistanda da..ne Kürdi'mizi..ne de Hizbullahi'mizi muhatap alınmasına karşı çıkıp..villalarda ve şatolarda yaşayan mümesil abiler!! aracılığıyla taraf bulmaya çalıştılar..
Nafile çalışmalar..beyhude çırpınışlar..
Kurdistan halkları bu rezil ve zelil takıyecileri barındırmadığı gibi..
yüz de vermiyor..
Kürd gençlerini sakız/çikolatayla kandırma dönemi de çoktan bitti..
Güzel gelişmeler oluyor..ve bu emperyal ve siyonist odaklar malesef önümüzü kapatmaya çalışıyorlar..
Erkek ve onurluca mücadele etmeyeceğine göre kancık ve alçakça yöntemler kullanır..
Dikkatli olmalı..ve zalimlerin yüzüne tükürmeliyiz..velev ki mazlum görünseler bile..
Jîndar Erdal Toprak .. 17 May, 2010 02:15:35
avatar
Değerli Okurlar,
Bu birkaç satır ve birkaç fotoğraftan oluşan yazıma gösterdiğiniz ilgi ve eleştiriler için teşekkür ederim.

Yazının görmüş olduğu ilgi ve gelen yorumlara, yazı ile beraber bir bütün olarak bakıldığında çelişkilerin kendi içerisinde cevap bulduğu net olarak görülecektir.

Fethullah Gülen hareketi'ni tartışmaya açmış olmak kimi rahatsız ederse etsin,
Kürd'lerin samimi dini inançlarını 'Sisteme' yamama çabalarını inkar etmek aynı irade hırsızlığının ortağı olmaktır.

Prof.Dr. Doğu Ergil'in 2,5 yıl süren Fethullah Gülen Hareketi üzerine olan çalışmasından :

"Tıpkı Ahilik gibi Gülen Hareketi de bir 'çevre' hareketidir. Girişimleriyle 'çevre grupları' merkeze katma ve onu genişletme işlevini yerine getirmektedir. Bu sayede sisteme (ve merkeze) karşı bir duruş sergileyebilecek olan sosyal kesitleri sisteme dâhil ederek onu hem çoğulculuk doğrultusunda dönüştürmekte hem de sisteme yeni bir dinamizm kazandırmaktadır."


Kaynak:
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=984441&title=dogu-ergilden-100-soruda-fethullah-gulen-ve-hareketi&haberSayfa=2


Selamlar
nemrut .. 17 May, 2010 02:39:14
avatar
sayin Toprak oyle bir baslik attiniz ki.ergenekon ve nurgenekon nun birbirinin ikiz kardesi oldugundan suphe bile birakmadiniz nurgenekonu savunan arkadaslar istedigi kadar gocunsunlar tarih ve gercekler karsisinda susmaktan baska bir sey yapamayacaklar.

Sayin Toprak eger bu konuda baska yazi yazarsaniz afiniza siginarak size baslig oneriyorum ERGENEKONUN avukatini savunan NURGENEKON.

selamlar saygilar
.. 19 May, 2010 05:32:49
avatar
sayın Jîndar Erdal Toprak'a katılmakla birlikte hod ..isimli yorumcu arkadaşada canı gonulde den katıldıgımı belirtmek isterim. bizim sayın Jîndar Erdal Toprak gibi aydın insanlarımızın yazılarını takib etmeliyiz (onlarda bu tur olayların ustune gitmeli)ki bu tur insanların kirli camaşırlarını gormeliyiz.
diger bir yandanda hod arkadaşımızın dedigi gibi herşeyden önce kendimize bakmalıyız hani derler ya. tırka negoti iğneyi başkasına cuvaldızı kendine.diye evet kendimize bakmalıyız nasılmı? cok basit. bir önce kütr halkı kendi varlığını kabul etmeli. iki ne istedigini bilmeli.üç birlik olmalı bu boyle uzayıp gider biz bunları yapar sak eger.kim olursa olsun ıran ırak suriye turkiye t.gulen hareketi ve ona benzer kurt halkını dışlamış inkar etmiş hareketler istesede istemesede saygı duyacaklardır mecbur kalacaklardır onun bilincli eğitimli donanımlı ve dik durmalıyız.. örnegin ispanya daki bask bolgesi ve konumala ilgisi yok gibi gorunsede futbol takımı barcelona ispanya şampiyonu oldu peki ya bizim d.bakırımıza ne oldu? takır takır futbol oynayan f.b.yi... TS.gibi buyuk diya adlandırılan takımları lig başında yenen D.bakır şimdi nerede? küme düştu peki ya düşme sine sebep olan faşist ulkucu bursaspor? şampiyon oldu bu tur olaylar bu ulkede kürtlerin başına hep gelmiştir bu futbol ligi de bunun en buyuk ornegi olmuştur
saygılar
rıza .. 20 May, 2010 02:32:12
avatar
yanlız türkiyede değil dünyanın birçok ülkesinde kabul gören,sevsenizde sevmesenizde belli bir kitleyi temsil eden birine karşı böyle önyargılı ve hakaretvari,cenaze namazını kıldırırken(sanki cenaze namazını kılacak olan cemaati kendisi belirliyormuş gibi)çekilmiş kasıtlı haberi NASNAMEYE VE NANAMENİN ANLAYIŞINA YAKIŞTIRAMADIM. benim alamadığım fehullah hocaya türkler kürtçü diyor.kürtler türkçü diyor,pkk onu düman görüyor,ergenekonla zaten savaşta,yoksa nasnamedemi onu düşman ilan ediyor.

Yorum yaz comment

Yorumlarınızı aktarırken kişi hak ve özgürlüklerine saygılı olmanın yanısıra, nitelikli görüş ve eleştirilerinizle katkı sunmanızı bekliyoruz. Katkısı olmayan, ilgisiz ve eleştiri sınırlarını zorlayan yorumlar yayınlanmayacaktır.

Güvenlik Kodu: